Audi bildirir ki, AUDI brendi fərqli alıcıları cəlb edəcək.
14 noyabr 2024 60 Audi
Məşhur loqo əvəzinə dörd böyük hərf təqdim edilib, bu da "əsas brendlə əlaqəni və ondan fərqliliyi" ifadə edir. Amma niyə Audi bu çaşdırıcı strategiyanı seçdi? Rəsmi izahat Volkswagen Group China-nın sədri və baş direktoru, Çin üzrə Audi rəhbəri Ralf Brandstätter tərəfindən verildi. LinkedIn-dəki bir paylaşımda şərhçilər ona haqlı olaraq soruşdular ki, nə üçün AUDI E konsepti əfsanəvi dörd halqanı daşımır.
AUDI, görünür ki, Audi-nin müştəri bazasından fərqli olaraq “gənc, texnologiyaya marağı olan çinli premium müştəriləri” hədəfləyir. Lüks brend və SAIC mövcud olan bir neçə tarixi marka adı olmasına baxmayaraq, onu yenidən tətbiq etməməyi qərara aldılar: Auto Union, DKW, Horch, NSU və Wanderer. Horch bir neçə il əvvəl Çinə məxsus A8 uzun baza versiyası üçün geri qayıtmışdı. Lakin AUDI və SAIC-in hədəf aldığı gənc müştərilər bu köhnə adlara o qədər də maraq göstərməyəcək.
Tamamilə fərqli bir ad və loqo ilə başlamaq, dünyada başqa heç bir ölkədən daha çox avtomobil şirkətinin olduğu Çində o qədər də böyük səs-küy yaratmazdı. Yeni ad daşıyan sub-brend ilə Audi əlaqəsinin saxlanması elektrikli avtomobillərin Çinin adi avtomobil istehsalçılarının satdığı maşınlardan daha çox seçilməsinə kömək etməlidir.
Eyni zamanda fərqli və oxşar olan yeni AUDI şirkətindən əlavə, AUDI modelləri ənənəvi lüks brendin satdığı avtomobillərdən əhəmiyyətli dərəcədə fərqlənəcək. Brandstätter “daha mütərəqqi dizayn” haqqında danışır və “100% Audi DNT-sini” qoruduğunu qeyd edir. Marketinq şüarlarından kənarda, E konsepti bu gün satışda olan heç bir elektrikli Audi-yə bənzəmir. Onu Sportback adlandırıblar, lakin bu terminlə tanınan qlobal beşqapılı liftbek və SUV-lərdən fərqlənir. Daha çox universal bir siluetə malikdir və ənənəvi idarəetmə vasitələri minimuma endirilmiş, ekranlarla zəngin bir interyerə sahibdir.
Məntiqlə desək, Audi və AUDI bir-birinin satışını azaldacaq, lakin Brandstätter onların dinc yanaşı yaşaya biləcəyinə əmindir. Fərqli zövqlərə fərqli yanaşma, deyəsən. SAIC ilə birgə hazırlanmış Rəqəmsal Platformaya əsaslanaraq, 2025-ci ilin ortalarından etibarən Çində üç istehsal modeli təqdim olunacaq. Bu elektrik avtomobillərini başqa ölkələrdə satmaq planlaşdırılmır, beləliklə Audi/AUDI qarışıqlığı dünyanın ən çox əhalisi olan ikinci ölkəsi ilə məhdudlaşacaq.
Xəbər qalereyası
Oxşar xəbərlər
Yeni Audi S5 əvvəlki kimi əyləncəli deyil
362 at gücünə malik olan Audi S5 əvvəlkindən daha dəqiq, daha komfortlu və texniki baxımdan daha mükəmməldir. Ancaq əvvəlki kimi həyəcanverici deyil. Fransanın cənubunda dünyanın ən gözəl sürüş yolları var. Dağlardan keçən və gözəl mənzərələrlə dolu olan bu yollar avtomobil həvəskarlarının xəyal etdiyi döngələrlə doludur. 2025 Audi S5 burada öz ... Ardını oxu
Teqlər: Audi2025 Audi Q6 Sportback E-Tron
Audi Q6 E-Tron Sportback 2024 Paris Avtomobil Sərgisində təqdim edildi. BMW tərəfindən orijinal X6 modeli ilə başlanan, kupe görünüşlü SUV trendi bir neçə il əvvəl elektrik dövrünə daxil oldu. Audi artıq portfelində iki niş modelə sahibdir: Q4 Sportback E-Tron və Q8 Sportback E-Tron. Bu gün başlayan 2024 Paris Avtomobil Sərgisinə qədər şirkət ... Ardını oxu
Teqlər: Audi2025 Audi A3 Sedan İlk Baxış
Dörd üzüklü brendin ümumi dizayn dili kimi, yeni 2025 Audi A3 hər şeyi incə saxlayır. Audi-nin giriş səviyyəli sedanının yenilənməsi rəsmi debüt etdi və hələlik yeni xüsusiyyətlərin siyahısı nisbətən qısadır. Onun xarici görünüşü bir neçə kəskin yeniləmə əldə edir, o cümlədən bəzi yeni fərdiləşdirilə bilən LED faralar, interyer isə ümumiyyətlə ... Ardını oxu
Teqlər: Audi