Yeni Audi S5 əvvəlki kimi əyləncəli deyil


1 noyabr 2024 155 Audi
Yeni Audi S5 əvvəlki kimi əyləncəli deyil
362 at gücünə malik olan Audi S5 əvvəlkindən daha dəqiq, daha komfortlu və texniki baxımdan daha mükəmməldir. Ancaq əvvəlki kimi həyəcanverici deyil. Fransanın cənubunda dünyanın ən gözəl sürüş yolları var. Dağlardan keçən və gözəl mənzərələrlə dolu olan bu yollar avtomobil həvəskarlarının xəyal etdiyi döngələrlə doludur. 2025 Audi S5 burada öz elementində olmalıdır. Kağız üzərində bu model tam bir raketdir, turboşarjlı və yüngül hibrid V-6 mühərrikə, tam çəkiş sisteminə və Audi tərəfindən sürüş dinamikasına xüsusi diqqətlə təchiz olunub.

Bununla belə, nədənsə sürüş prosesindən uzaqlaşdığımı hiss edirəm. İdarəetmə bütün lazım olanları edir. S5 kifayət qədər sürətlidir və özümü məşğul etmək üçün texnologiya bolluğu var. Üzümə təbəssüm qondurmalıyam, amma yoxdur.

Çaşqınlığı aradan qaldırmaq üçün qeyd edim: Audi A4 və S4 hələ də mövcuddur. Sadəcə olaraq, bundan sonra cüt rəqəmli modellər elektrik olacaq. Tək rəqəmli modellər isə benzinlə çalışacaq, yəni bu S5 əslində başqa bir adla S4-dür. Audi-nin yeni adlandırma qaydasına alışmaq bir az vaxt alacaq, amma zamanla instinktiv hala gələcək.

Yeni A5 seriyası ABŞ-a 2025-ci ilin yaz/yay aylarında sedan/liftback versiyasında gələcək (ABŞ üçün universal və heç kim üçün kabriolet və ya kupe olmayacaq). 268 at gücündə 2.0 litrlik turbo mühərrik və ya S5 modelində 362 at gücündə 3.0 litrlik turbo V-6 mühərrik variantı olacaq. Avropada satılan modellər, bu versiyadakı kimi, yüngül hibrid sistemə malikdir və bir az daha güclüdür (əlavə 5 at gücü). ABŞ bazarındakı avtomobillər eyni gücə sahib olmayacaq, lakin yenə də 4.6 saniyədə 60 mil/saat sürətə çatacaq.

Premium Platform Combustion şassisində, Audi-nin hibrid və ya benzin mühərrikli avtomobillər üçün olan yeni bazasında qurulan S5, çoxlu qabaqcıl texnologiya ilə təchiz olunub. Salon daxilində ekranlar var ki, onlar sürücü və sərnişinlər üçün məlumatları asanlıqla təqdim edir. 11.9 düymlük Virtual Kokpit müxtəlif məlumatları göstərir, lakin məlumat axınları bir qədər qarışıq ola bilər. 14.5 düymlük mərkəzi sensor ekran multimedia, sürüş rejimləri və daha çox funksiyaları idarə edir və çox rahatdır—onu aktivləşdirmək üçün gözləməyə ehtiyac yoxdur və gecikmir.

10.9 düymlük əlavə bir ekran sərnişin üçün nəzərdə tutulub və onun navigasiya, musiqi və video axınını idarə etməsinə imkan verir. Sürücü üçün ekran qaralır ki, onu yayındırmasın. Sərnişin bu ekrandan həqiqətən istifadə edəcəkmi, yoxsa o, sadəcə olaraq, enerji sərf edən bir şey olaraq qalacaq?

Bang & Olufsen səs sistemi ilə səs birbaşa başaltılara çatdırılır. "Hey Audi" səsli idarə sistemi əmrləri qəbul edir və sürüş rejimini dəyişdirə bilər.

Audi-nin interyer dizaynı gözəldir. Köhnə dövrlərdəki kimi Audi salonunun çox davamlı olduğunu xatırladır. Bütün elementlər bir-birinə uyumlu şəkildə axır və müasir görünüşə malikdir, lakin uzun müddət köhnəlməyəcək.

Çöldə S5 əvvəlki qədər kəskin deyil. Audi-nin eksteryer komandası avtomobilin çox "robotvari" görünüşünü dəyişib və daha yumşaq bir dizayna keçib ki, bu da yaxşı nəticədir.

Yolda Audi S5 rahatlıq və güc təklif edir. Quattro tam çəkiş sistemi ilə şəhər və şosse yollarında rahat hərəkət edir, lakin dar Fransız kəndlərində onun böyük ölçüləri hiss olunur. Lakin ABŞ-da bu problem olmaz.

Aşağı sürətdə, 7-pilləli transmissiya səlis ötürmələr verir, və sükan idarəsi yüngül olur. Comfort rejimində hərəkət rahatdır və gündəlik sürüş üçün kifayət qədər dinamikadır.

Dinamik rejimə keçəndə V-6 mühərrik yaxşı sürət nümayiş etdirir və siz güc artımını hiss edirsiniz. Amma bu "yüklü" RS modellərindən gözlədiyiniz həyəcanı vermir. S5 sadəcə olaraq, bütün tapşırıqları əlavə güc sərf etmədən yerinə yetirir.

Şosedə rahat və sakit sürətə çata bilərsiniz və çoxlu funksiyalarla təchiz edilmiş olsa da, həyəcan üçün arxa ötürücülü bir BMW 3 seriyası daha uyğun ola bilər.

Xəbər qalereyası


Oxşar xəbərlər


Audi bildirir ki, AUDI brendi fərqli alıcıları cəlb edəcək.

AUDI görünür ki, Audi almayacaq insanlar üçün nəzərdə tutulub. Keçən həftə Audi hər kəsi çaşdırdı, yeni sub-brend təqdim etdi. Yeni avtomobil istehsalçıları Çinin rəqabətli bazarında tez-tez təqdim olunsa da, bu təqdimat iki səbəbə görə fərqli və qarışıq idi. Audi və yerli tərəfdaşı SAIC sadəcə öz birgə şirkətlərini “AUDI” adlandırmağa və məşhur ... Ardını oxu

Teqlər: Audi

2025 Audi Q6 Sportback E-Tron

Audi Q6 E-Tron Sportback 2024 Paris Avtomobil Sərgisində təqdim edildi. BMW tərəfindən orijinal X6 modeli ilə başlanan, kupe görünüşlü SUV trendi bir neçə il əvvəl elektrik dövrünə daxil oldu. Audi artıq portfelində iki niş modelə sahibdir: Q4 Sportback E-Tron və Q8 Sportback E-Tron. Bu gün başlayan 2024 Paris Avtomobil Sərgisinə qədər şirkət ... Ardını oxu

Teqlər: Audi

2025 Audi A3 Sedan İlk Baxış

Dörd üzüklü brendin ümumi dizayn dili kimi, yeni 2025 Audi A3 hər şeyi incə saxlayır. Audi-nin giriş səviyyəli sedanının yenilənməsi rəsmi debüt etdi və hələlik yeni xüsusiyyətlərin siyahısı nisbətən qısadır. Onun xarici görünüşü bir neçə kəskin yeniləmə əldə edir, o cümlədən bəzi yeni fərdiləşdirilə bilən LED faralar, interyer isə ümumiyyətlə ... Ardını oxu

Teqlər: Audi