2025 Hyundai Tucson


29 oktyabr 2024 143 Hyundai
2025 Hyundai Tucson
Bəzən avtomobilə sadə, amma effektiv bir yeniləmə kifayətdir. 2025 Hyundai Tucson buna əla bir misaldır. Kiçik bir feyslift, bir neçə yeni texnologiya və tamamilə yeni bir daxili dizayn Tucson-u kompakt SUV seqmentindəki digər bestseller-lərlə rəqabət aparmağa kömək edir.

Tucson-un əsas xüsusiyyətləri hələ də mövcuddur. Üç mühərrik seçimi var: 2.5-litrlik dörd silindrli, 1.6-litrlik turbo hibrid və 1.6-litrlik turbo plug-in hibrid. 2.5-litrlik mühərrik həm ön, həm də tam təkərli sürüş üçün mövcuddur, halbuki hər iki hibrid standart olaraq tam təkərli sürüşə malikdir. Həmçinin, müxtəlif trim səviyyələri var: əsas SE FWD 30,000 dollar, orta səviyyəli SEL 32,000-34,000 dollar arasında və sonunda, ən üst trim olan Limited 38,000 dollar (Limited FWD) ilə başlayaraq 47,000 dollar (Limited plug-in hybrid) qədərdir.

Mexaniki cəhətdən əhəmiyyətli bir dəyişiklik olmayıb, lakin müxtəlif sistemlərdə kiçik yeniləmələr edilib. Xüsusilə, hibrid modellər idarəçi tərəfindən tənzimlənən regenerativ тормозlama xüsusiyyətinə sahibdir, bu da sükanın arxasında yerləşən pultlarla həyata keçirilir, eynilə Hyundai-nin elektrikli avtomobillərində olduğu kimi. Qalan hissələrdə isə əvvəlki kimi eyni effektiv və rafine edilmiş hibrid güc aqreqatı, həmçinin eyni dərəcədə bir qədər tembəl olan 2.5-litrlik benzin mühərriki mövcuddur.

Köləsiz yeniləmə daxili hissədədir ki, bu da 2025 Tucson üçün demək olar ki, tamamilə yenidir. O, artıq yaxşı olan köhnə interyeri tərk edir və Elantra və Santa Fe-yə demək olar ki, eyni olan bir panel düzümü təqdim edir. Geniş, əyri instrument paneli ön panelin əksər hissəsini əhatə edir, iki 12.3 düymlük ekran var — biri göstərici qrupları üçün, digəri isə infotainment üçün. Yeni panel, həmçinin 90-cı illərin əvvəllərindən bəri görünməyən bir funksiyanı da geri gətirir: sərnişin tərəfində açıq saxlama yeri və yeni toxunma hissiyyatı olan HVAC paneli.

Yolda Tucson, etibarlı bir şəkildə öz məqsədlərinə çatır. Yeni daxili dizayn çox istifadəçi dostudur, kabinədə kifayət qədər saxlama sahəsi və çoxlu cib var. Yeni ekran düzümü aydın görünür və infotainment ekranı smartfonlar kimi reaksiya verir. Hər şey yüksək keyfiyyətli görünür, müxtəlif materialların, teksturlu parça və yumşaq dəri səthlərin daxil edilməsi ilə taktil maraq əlavə olunur.

Bura vaxt keçirmək üçün gözəl bir yerdir, yalnız bir neçə çatışmazlığı var. Birincisi, içəridə çoxlu səs var; şinlərin və küləyin kritik frekansları高速 sürətlərdə aşkar olunur. Ümumilikdə, çox səs-küylü deyildi, bu bəlkə də digər səslərin daha aydın olmasına səbəb oldu, amma bu, gözlənilməz idi. Bu, razılaşdırıcı bir hal deyil, amma interyerin qalan hissəsinin sakit mükəmməlliyinə qarşıdır.

Bundan başqa, digər kiçik detallar da xoş qarşılandı — məsələn, ikinci sıranın yıxıldığı zaman arxa təhlükəsizlik kəmərləri üçün boşluqların olması və ya arxa sərnişinlər üçün arxa dinamikləri susduran sakit rejim. Ümumi diqqət və dizayn Tucson-u gözlədiyimdən daha cazibədar edir.

Mənim sürücü olduğum Limited hibridinin güc çıxışı üçün gözlədiyimdən çox canlanma hiss etmədim. Gücü kifayət qədər idi, amma gözlədiyim 231 at gücünü hiss etmədim, tam doldurulmuş batareyaya baxmayaraq. Bu, ehtimal ki, Tucson Limited hibridinin 3,904 funt ağırlığında olması ilə bağlıdır, amma ən azı 150 mil dövrəsində 34 mil/qallon bir nəticə verdi. Hyundai-nin inkişaf etmiş sürücü yardım sistemi Highway Driving Assist II adlanır. Adaptiv kruiz-kontrol yaxşı işləyir və tıxacda hamar şəkildə yavaşlayır, lakin xəttin saxlanması bir az əsəbi olur.

Bununla yanaşı, yenilənmiş Tucson-un sürüş keyfiyyəti çox yaxşıdır. Onun sürüş keyfiyyəti mükəmməlliyə yaxınlaşır, böyük və kiçik dəliklərdə mükəmməl dempinq ilə. Ən təsir edici olan, idarəetmə və bədən kontrolunu qurban vermədən nə qədər yumşaq olduğudur.

Tipik olaraq, idarəetmə kompakt SUV satın almaqda o qədər də əhəmiyyətli deyil, amma Tucson da kifayət qədər yaxşı idarə etməyə malikdir ki, buna diqqət yetirmək lazımdır. O, gözəl, təbii bir sükan qüvvəsi və elektron olaraq kömək edilən sükan sistemindən mükəmməl bir geribildirimə malikdir. Sükanda künclərdə ağırlıq hiss olunur və heç vaxt çox yüngül və ya bağlantısız olmur. Bu, sıradan bir avtomobildə olduqca təsir edici bir cəhətdir.

Hyundai-nin cəhəti, bu SUV-nin seqmentdəki ən yaxşı rəqibləri ilə mübarizə apara bilən bir avtomobil olmasıdır. Hyundai-nin multimedia və ekran texnologiyası seqmentdə liderdir, sürüş və idarəetmə də eyni dərəcədə yüksəkdir, güc aqreqatları isə rəqibləri ilə bənzər iş görür. 2025 Tucson daxili səs-küydə bir az geri qalır — amma bu, demək olar ki, hər şeydir.

Ümumilikdə, Hyundai Tucson, bir sıra mənalı yeniləmələr və əlavə funksiyalarla daha koherent bir SUV təqdim edən gerçək dəyər təklifidir. Bir çox cəhətdən, Tucson bu seqmentdəki ən yaxşı kompakt SUV kimi hiss olunur.

Xəbər qalereyası


Oxşar xəbərlər


2026 Hyundai Ioniq 9

Hyundai-nın ilk üç sıralı elektrikli SUV-u gəldi. Kia EV9, Amerikanın ilk əsas üç sıralı elektrikli SUV-lərindən biri olaraq uğur qazandı. İndi Hyundai, yeni Ioniq 9 ilə öz versiyasını təqdim edir. Kia ilə eyni E-GMP elektrik platformasını istifadə edən yeni Ioniq 9, böyük məkan, lüks imkanlar və geniş bir məsafə təklif edir - hər bir təchizatda ... Ardını oxu

Teqlər: Hyundai

Hyundai Elantra N TCR Edition

TCR Edition versiyası əlavə təkmilləşdirmələr alsa da, əlavə güc qazanmamışdır. Müqayisədə nisbətən əlçatan performans avtomobillərindən biri olan Hyundai Elantra N xüsusi buraxılış əldə edib. Lakin təəssüf ki, bu buraxılış sadəcə görüntü üçündür, çünki mühərrikdə heç bir dəyişiklik edilməyib. TCR Edition adından da göründüyü kimi, bu idman sedanı ... Ardını oxu

Teqlər: Hyundai

Hyundai Ioniq 5-in istehsalına ABŞ-da başlanıldı

Hyundai Motor ABŞ-da Ioniq 5 elektrik avtomobillərinin istehsalına başladı. 2021-ci ildən bu günə qədər ABŞ-a avtomobillər Koreyadan idxal edilirdi. Amerika istehsalı məhsul statusu ABŞ-da elektrik avtomobili alıcılarına vergi güzəşti əldə etməyə imkan verir. Ioniq 5 bəzi yeniliklər əldə edib, bu yeniliklər istehlak keyfiyyətlərini o qədər ... Ardını oxu

Teqlər: Hyundai