2025-ci il yenilənmiş Genesis GV80-dən daha rahat və tam təchiz olunmuş orta ölçülü SUV təsəvvür etmək çətindir.


10 yanvar 2025 385 Hyundai
2025-ci il yenilənmiş Genesis GV80-dən daha rahat və tam təchiz olunmuş orta ölçülü SUV təsəvvür etmək çətindir.
Yeni bir test avtomobili əldə etdikdə, şəhərdən mümkün qədər tez çıxmağa çalışıram. Sietldə maşın sürmək əzabdır; bayram mövsümünə yaxın, daim qaranlıq və yağışlı havalarda maşın sürmək isə Los-Ancelesdəki ən pis tıxaclardan daha betərdir. Dante-nin “İlahi Komediya”sındakı asfaltlı halqa əsl cəhənnəm dövrə testidir.

Təəssüf ki, mənə Milad işlərini görmək lazım idi. Kaskadiyanın şəhər mərkəzindən uzaqlaşmaq mümkün olmadı. Bu Genesis GV80-in tək sınağı Amerikanın ən sıxlıq olan ikinci şəhərindəki yorucu tıxaclarda oldu. Şanslıyam ki, bu avtomobil bazardakı ən rahat SUV-lərdən biridir, hətta tamamilə insanlarla dolu olsa belə. Əgər məqsədiniz komfortdursa (və hibrid seçimindən imtina sizin üçün məqbuldursa), bu avtomobildən üstün tövsiyə edə biləcəyim başqa bir SUV yoxdur.

GV80-i sevməyin ilk səbəbi qapını açan kimi bəlli olur: İç dizayn möhtəşəmdir. Genesis təmiz minimalizmlə insan dostu elementlər arasında mükəmməl tarazlıq yaradıb. Prestige modelinin ən yüksək versiyasında hər bir səthi bəzəyən romb naxışlı Nappa dərisi və mat işlənmiş taxta materialı var. Sürücü oturacağı tam bədən masajı funksiyasına malikdir, hər bir oturacaq isə çox təsirli istilik və soyutma sisteminə sahibdir. Alış-veriş üçün apardığım ikinci sıra sərnişinləri arxa oturacaqları geniş və rahat hesab etdilər, baxmayaraq ki, bu test avtomobilində opsional üçüncü sıra yox idi.

2025-ci il üçün yeni olan geniş 27 düymlük ekran həm cihaz panelini, həm də informasiya-əyləncə sistemini birləşdirir. Bu ekran həm gözəl görünür, həm də oxunması asan və minimal çətinliklə naviqasiya olunur. Hazırda bazarda mövcud olan avtomobil proqram təminatları arasında təqdimat və istifadəyə görə ən yaxşılarından biridir.

Sensor ekran sıra şəklində fiziki qısa yol düymələri ilə tamamlanıb, dönər düymə isə alternativ idarəetmə üsulu təklif edir. Stereo sistemin xüsusi səs tənzimləmə düyməsi var və bu tamamilə əsaslıdır — Bang & Olufsen-in 18 dinamikli, 1400 vatt gücündə olan səs sistemi mənim eşitdiyim ən yaxşı sistemlərdən biridir. İqlimə nəzarət paneli toxunma həssas düymələrdən ibarətdir və basıldıqda titrəyir — artıq hamar plastik üzərində kor-koranə barmaqlarınızı sürüşdürüb oturacaq isidicilərinin işə düşməsini gözləmək lazım deyil. Bu müasir avtomobillərdə bəyəndiyim nadir həssas düymələrdən biridir.

Bütün bunlar, GV80-in baza qiymətinin cəmi 59,550 dollardan başladığını nəzərə alsaq, daha da təsir edici olur — BMW X5 və Mercedes-Benz GLE kimi Alman rəqiblərindən minlərlə dollar daha ucuz. Ən ucuz V6 modeli 75,150 dollardır; mənim tam təchiz olunmuş, 3.5 litrlik V6 mühərrikli GV80 Prestige modelim 81,300 dollar dəyərindədir və interyer keyfiyyəti belə avtomobilin hələ start düyməsinə basmadan sərfəli olduğunu göstərirdi.

V6 mühərriki sizi daha çox qənaətli hiss etdirən əlavə səbəblər verir. Onun 375 at gücü güclü sürətlənmə təmin edir və yolda digər avtomobillərlə uyğunlaşmağı asanlaşdırır. Sıfırdan 60 mil/saat sürətinə təxminən altı saniyəyə çatır və bu proses mühərrikin gözəl səsi ilə müşayiət olunur. Daha vacib olan odur ki, Genesis-in lüks xüsusiyyətləri sayəsində səkkiz pilləli avtomat transmissiya bu gücü dörd təkərə dəqiq və rahat şəkildə ötürür.

V6 mühərrikin yeganə çatışmazlığı yanacaq sərfiyyatıdır. EPA şəhər və magistral yollar üçün birləşdirilmiş yanacaq sərfiyyatını cəmi 19 mil/gallon kimi qiymətləndirir. Mənim Sietldəki sıx tıxac testlərim zamanı bu göstərici 16 mil/gallon-a belə çatmadı. Lexus RX və Lincoln Nautilus kimi rəqiblərdən fərqli olaraq, GV80-in bu göstəriciləri artıracaq güclü hibrid variantı da yoxdur.

Yanacaq sərfiyyatından narahat olsanız belə, GV80-in benzində sərmayəni haqlı çıxarmaq üçün kifayət qədər yaxşı olduğunu iddia edərdim. Onun idarəetmə hissi sadəcə mükəmməldir. Bu avtomobil heç vaxt 1970-ci illərin novokain təsirindəki Cadillac-ları kimi "üzmür", lakin müasir crossover-lərdə olduğu kimi yol çatlarında və çuxurlarda sərt reaksiyalar da vermir. Hətta ən sərt zərbələr zamanı kabində heç bir əks-səda olmur. Bu möhkəm şassi, yüngül sükan sisteminə baxmayaraq, avtomobilin idarəetmə hissinin birbaşa və çevik olmasını təmin edir.

Görmə qabiliyyəti orta ölçülü SUV üçün mümkün qədər yaxşıdır. Avtomobilin pəncərə xətləri aşağı yerləşdirilib, bu da GV80-ə daha geniş salon hissi bəxş edir, və A və B dirəklərinin yerləşdirilməsi kifayət qədər uyğundur ki, sıx piyada hərəkəti olan dar küçələrdə avtomobili idarə etmək stressli olmur. Sürücüyə yardım funksiyaları bəzi rəqiblərdən daha yaxşı tənzimlənib və çox az sayda səhv müsbət reaksiya verir. Kruiz nəzarəti müəyyən dərəcədə əlləri sükandan götürməyə imkan verir, baxmayaraq ki, bu, GM-in Super Cruise kimi tam avtomatik sistem deyil. Sistem mənə sükanı bir dəqiqədən çox müddətə buraxmağa icazə verdikdə, bu, bir qədər narahatlıq yaratdı.

Bu problemi əllərimi sükanda saxlayaraq həll etdim və sonra şikayət edəcək heç bir şey tapmadım. Kabin Rolls-Royce-dan başqa bu səviyyədə ən sakitlərdən biridir. Sietldəki I-5 yolu adətən ən səs-küylü magistral yollar arasında sayılır, lakin GV80-in içərisində 75 MPH sürətlə belə pıçıltı ilə danışmaq mümkün idi. Hər bir detal nəzərə alınıb: GPS sistemi tunelə yaxınlaşdığınızı müəyyən etdikdə, HVAC sistemi avtomatik olaraq hava sirkulyasiyasına keçir. Ön qol dayaqları isitmə funksiyasına malikdir. Salon üçün nəzərdə tutulan qoxular var və bunlar həqiqətən də Little Tree avtomobil təravətləndiricisindən daha xoş və daha incə qoxuyur.

Bu, hər hansı bir qiymət kateqoriyasında ən rahat orta ölçülü SUV-lərdən biridir. Bu, eyni zamanda Alman rəqiblərini minlərlə dollar fərqi ilə geridə qoyur.

5000 funtluq SUV-ni magistral yollarda müasir texnologiyalardan istifadə edərək idarə etmək artıq sadə bir işə çevrilib. Ancaq Amerikanın yorucu yollarını dözümlü, hətta rahat bir təcrübəyə çevirmək çox daha çətindir. Genesis GV80 bu məqsədə digər avtomobillərdən daha yaxşı nail olur. Mən bu avtomobildən həzz aldım, hətta Dante-nin Cəhənnəm dairələrindən keçərkən belə, və düşünürəm ki, hər kəs bu avtomobili idarə etdikdə bunun səbəbini anlayacaq.

Xəbər qalereyası


Oxşar xəbərlər


2026 Hyundai Palisade

Tamamilə yenidən dizayn edilən böyük SUV indi doqquz yerlikdir. Hyundai və Kia-nın növbəti nəsil modellər təqdim etdikdə avtomobillərinin dizaynında radikal dəyişikliklər etdiklərinə artıq alışmışıq. Yeni Palisade də belə bir nümunədir, çünki bu tam ölçülü SUV öz sələfindən tamamilə fərqlənir. Benzin mühərrikli ailə avtomobili daha kvadrat dizayna ... Ardını oxu

Teqlər: Hyundai

Hyundai bu il tam zirvədədir!

İl hələ bitməyib, amma görünür ki, Hyundai ili möhtəşəm bir şəkildə tamamlayacaq. Bir çox avtomobil istehsalçısı zərərlə mübarizə apararkən, Cənubi Koreya markası ilbəil artım göstərərək yüksək nəticələr əldə edir. SUV-lar hələ də ən çox satılan modellərdir, amma bizim diqqətimizi çəkən başqa bir şey oldu. Sonata noyabr ayında satışlarını 200 faiz ... Ardını oxu

Teqlər: Hyundai

2026 Hyundai Ioniq 9

Hyundai-nın ilk üç sıralı elektrikli SUV-u gəldi. Kia EV9, Amerikanın ilk əsas üç sıralı elektrikli SUV-lərindən biri olaraq uğur qazandı. İndi Hyundai, yeni Ioniq 9 ilə öz versiyasını təqdim edir. Kia ilə eyni E-GMP elektrik platformasını istifadə edən yeni Ioniq 9, böyük məkan, lüks imkanlar və geniş bir məsafə təklif edir - hər bir təchizatda ... Ardını oxu

Teqlər: Hyundai

Hyundai Elantra N TCR Edition

TCR Edition versiyası əlavə təkmilləşdirmələr alsa da, əlavə güc qazanmamışdır. Müqayisədə nisbətən əlçatan performans avtomobillərindən biri olan Hyundai Elantra N xüsusi buraxılış əldə edib. Lakin təəssüf ki, bu buraxılış sadəcə görüntü üçündür, çünki mühərrikdə heç bir dəyişiklik edilməyib. TCR Edition adından da göründüyü kimi, bu idman sedanı ... Ardını oxu

Teqlər: Hyundai

2025 Hyundai Tucson

Bəzən avtomobilə sadə, amma effektiv bir yeniləmə kifayətdir. 2025 Hyundai Tucson buna əla bir misaldır. Kiçik bir feyslift, bir neçə yeni texnologiya və tamamilə yeni bir daxili dizayn Tucson-u kompakt SUV seqmentindəki digər bestseller-lərlə rəqabət aparmağa kömək edir. Tucson-un əsas xüsusiyyətləri hələ də mövcuddur. Üç mühərrik seçimi var: ... Ardını oxu

Teqlər: Hyundai