2025 Nissan Murano
21 oktyabr 2024 45 Nissan
Nissan 2025-ci il Murano modelini "yolda gedən sığınacaq" adlandırır. Bu, ön oturacaqlar üçün masaj funksiyası təklif edən ilk Murano modelidir, lakin bütün Murano modelləri iki 12,3 düymlük displeylə təchiz olunmuş yeni rəqəmsal kokpitə malikdir. Platinum trimlərində 21 düymlük təkərlər ilk dəfə təklif olunur. Murano standart olaraq Nissan Safety Shield 360 sürücü köməkçi sistemi ilə təchiz olunub. Avtomobilin dizaynı tamamilə yenidən işlənib. Üstəlik, sevilməyən CVT ötürücü qutusu yeni güc ötürməsi ilə əvəz olunub.
Əvvəlki Murano 2015-ci ildə debüt etdiyindən, bəzi insanlar yeni modelin çoxdan bəri gözlənildiyini söyləyə bilər. Lakin hər kəs onun bir az daha böyük olduğunu deyə bilər—dördüncü nəsil krossoverin eni 2,6 düym genişlənib və təxminən 2 düym daha yüksək yer məsafəsinə malikdir. Ümumi uzunluq və hündürlük demək olar ki, əvvəlki modelə bərabərdir, həmçinin təkər bazası da eyni—111,2 düymdür. Bu, oxşar daxili ölçüləri təmin edir, lakin arxa oturacaqda bir qədər az yer (36,3 düym) və ön oturacaqda bir az çox yer (44,3 düym) var.
Ancaq Murano-nun cazibəsi heç vaxt daxili ölçülərdəki kiçik fərqlərdə olmayıb. 2003-cü ildə debüt etdiyi gündən bəri bu krossoverin məşhur olmasının səbəbi onun fərqli dizaynı idi və bu, hələ də belədir. Nissan böyük bucaqlı faralardan və kəskin açılardan imtina edərək, simmetrik barmaqlığa uyğun olan nazik işıqları ilə işıqların bölünmüş motivini tətbiq edir. Bu, yeni Kicks modelinə bir qədər bənzəyir, lakin Nissan Murano-nun geniş, "gülümsəyən" ön hissəsi və LED faraları ilə V-Motion mövzusunu ön plana çıxarır.
Arxaya doğru, yan güzgülər A sütunundan qapılara köçürülüb. Üçüncü nəsil Murano-nun aqressiv şəkildə əyilmiş ön qanadları indi düz bədən xətləri ilə əvəz olunub və arxa tərəfdə genişlənmiş qanadlarla kəsişir. Birinci nəsildən bəri dizaynın xüsusiyyəti olan D sütunundakı əyri xətt hələ də mövcuddur, lakin indi xrom detallar ilə vurğulanaraq kupesayağı dam xətti yaradır. Tamamilə yenidən dizayn edilmiş arxa hissə liftqeytin eni boyunca uzanan incə arxa işıqlara malikdir. Nömrə nişanı üçün kəsik arxa bamperin altına köçürülüb. Nissan-ın sözlərinə görə, bütün bu dəyişikliklər orta ölçülü krossoverə "daha premium" bir üslub gətirir.
Daha böyük və vacib olan yenidənqurma daxili dizaynda baş verir. Yuxarıda qeyd edilən iki displey Murano 2025-in içərisindəki bütün fiziki düymələri rəqəmsal və toxunma idarəetmələri ilə əvəz edir ki, bu da Ariya modelinə bənzəyir. Google inteqrasiya olunmuş texnologiya paketinin bir hissəsidir və bu paketə ProPilot Assist 1.1, mühərrik blokunun “görünməsini” təmin edən Invisible Hood View və 3D ağıllı kamera kimi seçimlər də daxildir.
Rəqəmsal sürücü displeyi müxtəlif baxış növləri üçün tənzimlənə bilər və bəzi trim səviyyələrində rəngli baş displey mövcuddur. Simsiz CarPlay və Android Auto standart avadanlığa daxildir, eləcə də Nissan aktiv səsin ləğvi sistemini standart siyahıya əlavə edir. Lakin 10 səs ucaldanlı Bose stereo sistemi üçün əlavə ödəniş etmək lazımdır.
Əsaslı yenidən dizayn olunma ilə yanaşı, tamamilə yeni bir güc ötürməsi də mövcuddur. Köhnə V-6 və CVT ötürücü qutusu uzun müddətdir ki, ləğv edilib və onun yerinə 9 pilləli avtomatik ötürücü ilə birləşdirilən Nissan-ın 2,0 litrlik turbo dörd silindrli mühərriki gəlib. Murano-da bu mühərrik 241 at gücü və 260 funt-lb fırlanma anı yaradır. Bu, əvvəlki modeldən 19 at gücü daha azdır, lakin fırlanma anı 20 funt-lb artıb. Ötürücü qutunun standart konfiqurasiyasında hələ də ön təkərlərdən ötürmə mövcuddur. Tam ötürücü sistem isə opsiya olaraq təklif edilir.
2025-ci il Murano-nun qiymətləri satış tarixindən daha yaxın elan ediləcək, satış isə gələn ilin əvvəlində gözlənilir. Cari qiymətləri nəzərə alsaq, başlanğıc MSRP-nin 40,000 dollardan az olacağını gözləyirik. Ən yüksək səviyyəli Platinum AWD təxminən 50,000 dollardan çox olacaq.
Əvvəlki Murano 2015-ci ildə debüt etdiyindən, bəzi insanlar yeni modelin çoxdan bəri gözlənildiyini söyləyə bilər. Lakin hər kəs onun bir az daha böyük olduğunu deyə bilər—dördüncü nəsil krossoverin eni 2,6 düym genişlənib və təxminən 2 düym daha yüksək yer məsafəsinə malikdir. Ümumi uzunluq və hündürlük demək olar ki, əvvəlki modelə bərabərdir, həmçinin təkər bazası da eyni—111,2 düymdür. Bu, oxşar daxili ölçüləri təmin edir, lakin arxa oturacaqda bir qədər az yer (36,3 düym) və ön oturacaqda bir az çox yer (44,3 düym) var.
Ancaq Murano-nun cazibəsi heç vaxt daxili ölçülərdəki kiçik fərqlərdə olmayıb. 2003-cü ildə debüt etdiyi gündən bəri bu krossoverin məşhur olmasının səbəbi onun fərqli dizaynı idi və bu, hələ də belədir. Nissan böyük bucaqlı faralardan və kəskin açılardan imtina edərək, simmetrik barmaqlığa uyğun olan nazik işıqları ilə işıqların bölünmüş motivini tətbiq edir. Bu, yeni Kicks modelinə bir qədər bənzəyir, lakin Nissan Murano-nun geniş, "gülümsəyən" ön hissəsi və LED faraları ilə V-Motion mövzusunu ön plana çıxarır.
Arxaya doğru, yan güzgülər A sütunundan qapılara köçürülüb. Üçüncü nəsil Murano-nun aqressiv şəkildə əyilmiş ön qanadları indi düz bədən xətləri ilə əvəz olunub və arxa tərəfdə genişlənmiş qanadlarla kəsişir. Birinci nəsildən bəri dizaynın xüsusiyyəti olan D sütunundakı əyri xətt hələ də mövcuddur, lakin indi xrom detallar ilə vurğulanaraq kupesayağı dam xətti yaradır. Tamamilə yenidən dizayn edilmiş arxa hissə liftqeytin eni boyunca uzanan incə arxa işıqlara malikdir. Nömrə nişanı üçün kəsik arxa bamperin altına köçürülüb. Nissan-ın sözlərinə görə, bütün bu dəyişikliklər orta ölçülü krossoverə "daha premium" bir üslub gətirir.
Daha böyük və vacib olan yenidənqurma daxili dizaynda baş verir. Yuxarıda qeyd edilən iki displey Murano 2025-in içərisindəki bütün fiziki düymələri rəqəmsal və toxunma idarəetmələri ilə əvəz edir ki, bu da Ariya modelinə bənzəyir. Google inteqrasiya olunmuş texnologiya paketinin bir hissəsidir və bu paketə ProPilot Assist 1.1, mühərrik blokunun “görünməsini” təmin edən Invisible Hood View və 3D ağıllı kamera kimi seçimlər də daxildir.
Rəqəmsal sürücü displeyi müxtəlif baxış növləri üçün tənzimlənə bilər və bəzi trim səviyyələrində rəngli baş displey mövcuddur. Simsiz CarPlay və Android Auto standart avadanlığa daxildir, eləcə də Nissan aktiv səsin ləğvi sistemini standart siyahıya əlavə edir. Lakin 10 səs ucaldanlı Bose stereo sistemi üçün əlavə ödəniş etmək lazımdır.
Əsaslı yenidən dizayn olunma ilə yanaşı, tamamilə yeni bir güc ötürməsi də mövcuddur. Köhnə V-6 və CVT ötürücü qutusu uzun müddətdir ki, ləğv edilib və onun yerinə 9 pilləli avtomatik ötürücü ilə birləşdirilən Nissan-ın 2,0 litrlik turbo dörd silindrli mühərriki gəlib. Murano-da bu mühərrik 241 at gücü və 260 funt-lb fırlanma anı yaradır. Bu, əvvəlki modeldən 19 at gücü daha azdır, lakin fırlanma anı 20 funt-lb artıb. Ötürücü qutunun standart konfiqurasiyasında hələ də ön təkərlərdən ötürmə mövcuddur. Tam ötürücü sistem isə opsiya olaraq təklif edilir.
2025-ci il Murano-nun qiymətləri satış tarixindən daha yaxın elan ediləcək, satış isə gələn ilin əvvəlində gözlənilir. Cari qiymətləri nəzərə alsaq, başlanğıc MSRP-nin 40,000 dollardan az olacağını gözləyirik. Ən yüksək səviyyəli Platinum AWD təxminən 50,000 dollardan çox olacaq.
Xəbər qalereyası
Oxşar xəbərlər
Nissan Armada 2025 modeli üçün əsaslı yeniləmələrə baxmayaraq, qiymət dəyişməz olaraq qalır.
Yenilənmiş Nissan Armada dekabr ayında əvvəlki modelin eyni qiyməti ilə satışa çıxacaq. Nissan, 2025-ci il model üçün Armada SUV-ni əhəmiyyətli dərəcədə yeniləyib. Avtomobil yeni görünüş, yeni mühərrik və ən son texnologiyalarla təchiz edilib. Lakin istehsalçı Armada-nın başlanğıc qiymətini dəyişmədən saxlayaraq, təklif edilən komplektasiyaların ... Ardını oxu
Teqlər: NissanNissan GT-R50
Bu Nissan GT-R50, sadəcə 19 ədəd istehsal edilən və Italdesign tərəfindən hazırlanmış xüsusi modellərdən biridir. İndi isə o, sizin ola bilər. Nissan GT-R50-ni xatırlayırsınız? İlk dəfə 2018-ci ildə konsept kimi təqdim olunmuş, 2020-ci ilin sonunda isə cəmi 19 ədəd olmaqla istehsal edilmişdi. GT-R Nismo əsasında qurulmuş GT-R50, Italdesign ... Ardını oxu
Teqlər: Nissan