Kəskin xarici görünüşü və müasir salonu ilə yeni Nissan Murano xeyli təkmilləşdirilib.
3 fevral 2025 105 Nissan

Keçən ilin platformasının bir versiyasını istifadə etsə də, 2025-ci il Nissan Murano hələ də tamamilə yeni kimi hiss olunur. O, gözəl şəkildə yenidən dizayn edilmiş bir xarici görünüşə, bərabər dərəcədə cazibədar bir interyerə və ən son texnologiyalarla təchiz olunmuş yeni bir turbo mühərrikə malikdir ki, bu da hər şeyi daha müasir edir — nəhayət.
Doğrudur, hər kəs yeni Murano-nun görünüşünü bəyənməyəcək; sadəcə bölünmüş faralar dizaynı fikir ayrılığına səbəb olacaq. Lakin, daha kiçik Kicks kimi, Murano da özünün unikal forması və cəsarətli dizayn seçimləri ilə baxışları cəlb edir — o cümlədən qeyd olunan ön hissə. Və bütün bunlar bu Aurora Blue rəngində çox gözəl görünür.
Kabina da heç də az gözəl deyil. Bu Platinum test modelindəki Twilight Blue dəri faktiki olaraq rəngini təkrarlayır. Panelin üzərində incə ağac aksentləri var və bəzi piano qara plastik hissələr var ki, xoşbəxtlikdən onlar çox da narahat etmir. Panelin üstündə iki 12.3 düymlük ekran yerləşir, bu ekranlar Nissan-ın ən son məlumatlandırma interfeysini göstərir, bu da təmiz, aydın və istifadəsi çox asandır. İlk sürüşündə redaktor Kris Smitin qeyd etdiyi gecikməni mən hiss etmədim. Simsiz Apple CarPlay və Android Auto hər zaman müsbət qarşılanır.
Təəssüf ki, bir çox müasir avtomobil istehsalçıları kimi, Nissan da toxunuş ekranlarına qarşı həvəsli oldu. Murano-nun gözəl görünən ağac konsolu Ariya-dan bir səhifə götürür; o, HVAC sisteminin idarəetməsi üçün işıqlı toxunuş hissiyatlı düymələrlə doludur. Temperaturu dəyişdirmək və ya fan sürətini artırmaq kimi sadə bir vəzifə, sabit bir əl və çox diqqət tələb edir. Bu, əslində, sükan arxasında olarkən, bildiyiniz kimi, diqqətinizi yola verməli olduğunuz bir şey deyil.
Sükanın idarəetməsi... daha yaxşıdır, amma hələ də əla deyil. Ayrı düymələr əvəzinə, Murano sükanın hər iki tərəfində fərdi seçimləri əhatə edən bir qara plastik parçası ilə təchiz olunub. Bu yaxşı klikləyir, ən azından — bu daha çox toxunuş hissiyatlı narahatlıq deyil. Lakin səhvən yanlış seçimi vurmaq asan oldu.
Murano-nun turbocharged 2.0 litrlik dörd silindrli mühərriki 241 at gücü və 350 Nm fırlanma anı istehsal edir. Əslində, bu, köhnə V6-dan (260 at gücü) daha az gücə sahibdir, amma daha çox fırlanma anı (240 funt-fut). Yeni mühərrik, həmçinin şəhərdə 23 mil/gal, şoseyda 24 mil/gal və ümumilikdə 23 mil/gal yanacaq sərf edir ki, bu da yenə də köhnə V6 ilə müqayisədə çox yaxşı deyil. Əvvəlki Murano şəhərdə 20 mpg, şoseyda 28 mpg və ümumilikdə 23 mpg istehsal edirdi.
Ancaq praktiki olaraq, Murano-nun yeni güc qurğusu yolda çox daha yaxşı hiss olunur. Tez qaz cavabı SUV-yə xəttdən əla sürət verir — Sport rejimində həqiqətən sürətli hiss olunur. Dörd silindrli mühərrik, sürətdə kifayət qədər gücə malikdir və şoseyda rahat keçidlər və problemsiz yolayrıcılarında birləşmə edir, bütün bunlar isə hamar dəyişən doqquz sürətli avtomatik transmissiya ilə təchiz olunub.
Dinamik olaraq, Murano yeni amortizatorlar alıb ki, bu da bədən hərəkətini azaldır. Hələ də müəyyən tərəf hərəkətləri var, amma əsasən nəzarətdə saxlanılır. Elektron güc idarəetməsi köhnə hidravlik qurğunun yerini alıb və həqiqətən çox yüngül və demək olar ki, çox həssas olsa da, hələ də avtomobilin küncdən küncə hərəkətini hiss etmək üçün kifayət qədər vibrasiya var. Əsas Murano SV-də standart olaraq ön təkərli sürüş var, SL və bu Platinum test modelində isə əlavə heç bir ödəniş olmadan hərəkətli təkərlər mövcuddur.
Murano-nun yenilənmiş sürüşü həmçinin komfortunu əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdırır. Bu Platinum modelindəki 21 düymlük təkərlər müəyyən qazmalar üzərində hələ də çox sarsıdır, amma ümumiyyətlə asma, kobud asfaltı yaxşı şəkildə hamarlaşdırır. O, həmçinin şoseydə olduqca yağ kimi hamar işləyir.
Kabina sakitdir və hətta yüksək sürətlərdə də, külək və ya şin səsi çox az daxil olur. Və bu Platinum modelindəki oturacaqlar əla; onlar mükəmməl formada uyğun gəlir və bu trimdə isinmə, havalandırma və masaj funksiyasını təklif edir. İkinci sətir də olduqca genişdir, bir hissəsi Murano-nun genişlənmiş olması sayəsində; bu, əvvəlkindən təxminən 6,6 sm genişdir.
Başlanğıc qiyməti 41,860 dollar olan 2025-ci il Murano rəqabətə uyğun qiymətləndirilib. Hyundai Santa Fe 35,675 dollar, Jeep Grand Cherokee 38,290 dollar və Toyota Highlander 40,970 dollar-dan başlayır. Yenilənmiş 2026 Honda Passport, satışa çıxdıqda, orta 40,000 dollar diapazonunda başlayacaq. Bu ən yüksək Platinum modelinin qiyməti isə 55,030 dollardır, bu qiymətə hərəkətli təkərlər və bir neçə xüsusi diler əlavəsi daxildir. Lakin bu qiymətə baxmayaraq, Murano buna dəyər kimi görünür.
Kolleqam Kris Smitdən fərqli olaraq, mən 2025-ci il Murano-nu heç də disappoint edici hesab etmirəm. Dizayn mükəmməldir, interyer — bir neçə qəribəlikdən başqa — olduqca gözəl bir yerdir və yenilənmiş güc qurğusu və təkmilləşdirilmiş asma, sürücülük təcrübəsini çox yaxşılaşdırır. Bu seqmentdə çoxlu yaxşı seçimlər var, amma 2025-ci il Murano-dan pis bir seçim etmək çox çətin olardı.
Xəbər qalereyası
Oxşar xəbərlər

2025-ci ilin Nissan Sentra modeli
**Honda Civic** əlbəttə ki, hələ də standart sayılır, lakin Hyundai, Mazda və Toyota kimi markalardan təxminən altı alternativ model artıq Civic-ə yaxınlaşıb. **Nissan Sentra** isə bu rəqib qrupuna daxildir. Bu, funksional dörd silindrli mühərrikə və narazılıq yaratmayacaq bir interyerə malik olan, sərfəli, rahat və cəlbedici bir avtomobildir. ... Ardını oxu
Teqlər: Nissan
Nissan Armada 2025 modeli üçün əsaslı yeniləmələrə baxmayaraq, qiymət dəyişməz olaraq qalır.
Yenilənmiş Nissan Armada dekabr ayında əvvəlki modelin eyni qiyməti ilə satışa çıxacaq. Nissan, 2025-ci il model üçün Armada SUV-ni əhəmiyyətli dərəcədə yeniləyib. Avtomobil yeni görünüş, yeni mühərrik və ən son texnologiyalarla təchiz edilib. Lakin istehsalçı Armada-nın başlanğıc qiymətini dəyişmədən saxlayaraq, təklif edilən komplektasiyaların ... Ardını oxu
Teqlər: Nissan
Nissan GT-R50
Bu Nissan GT-R50, sadəcə 19 ədəd istehsal edilən və Italdesign tərəfindən hazırlanmış xüsusi modellərdən biridir. İndi isə o, sizin ola bilər. Nissan GT-R50-ni xatırlayırsınız? İlk dəfə 2018-ci ildə konsept kimi təqdim olunmuş, 2020-ci ilin sonunda isə cəmi 19 ədəd olmaqla istehsal edilmişdi. GT-R Nismo əsasında qurulmuş GT-R50, Italdesign ... Ardını oxu
Teqlər: Nissan
2025 Nissan Murano
Nissan 2025-ci il Murano modelini "yolda gedən sığınacaq" adlandırır. Bu, ön oturacaqlar üçün masaj funksiyası təklif edən ilk Murano modelidir, lakin bütün Murano modelləri iki 12,3 düymlük displeylə təchiz olunmuş yeni rəqəmsal kokpitə malikdir. Platinum trimlərində 21 düymlük təkərlər ilk dəfə təklif olunur. Murano standart olaraq Nissan Safety ... Ardını oxu
Teqlər: Nissan