2025-ci ilin Nissan Sentra modeli


5 dekabr 2024 186 Nissan
2025-ci ilin Nissan Sentra modeli
**Honda Civic** əlbəttə ki, hələ də standart sayılır, lakin Hyundai, Mazda və Toyota kimi markalardan təxminən altı alternativ model artıq Civic-ə yaxınlaşıb.

**Nissan Sentra** isə bu rəqib qrupuna daxildir. Bu, funksional dörd silindrli mühərrikə və narazılıq yaratmayacaq bir interyerə malik olan, sərfəli, rahat və cəlbedici bir avtomobildir. Başlanğıc qiyməti $22,730 olduğu üçün öz sinfində ən ucuz avtomobillərdən biridir. Burada nəzərdən keçirilən model orta səviyyəli **Sentra SV**-dir və bir neçə əlavə opsiyaya malikdir. Onun ümumi qiyməti isə hələ də münasib olan $28,035-dir. Onun 2.0 litrlik mühərriki 149 at gücü və 146 funt-fut fırlanma momenti istehsal edir. Bu mühərrik, bütün komplektasiyalarda ön ötürücülü olan davamlı dəyişən transmissiya (CVT) ilə birləşdirilib.

**Sentra** sürüş baxımından həyəcanverici bir avtomobildirmi? Əlbəttə ki, yox. Lakin mühərrik kiçik sedanı kifayət qədər sürətlə hərəkət etdirmək üçün yetərli güc təmin edir, şassi balanslıdır, əyləclər isə hamar işləyir. Bununla belə, sükan idarəsi yumuşaqdır, CVT mühərrikdən monoton səs çıxarır və sürətlənmə bəzən kəskin olur. **Corolla** və **Civic** bütün bu baxımdan daha üstündür.

2025-ci il modelləri üçün təqdim olunan yeni avtomatik Start/Stop funksiyası **Sentra**-nın yanacaq sərfiyyatını şəhərdə 30 mil/gallon, magistralda 40 mil/gallon, kombinə edilmiş dövrədə isə 34 mil/gallon səviyyəsinə qaldırır. Sporty SR modeli isə 38 mil/gallon kombinə edilmiş dövrə sərfiyyatı təmin edir. Bununla belə, hibrid olmayan Civic hələ də daha yaxşıdır – kombinə edilmiş sərfiyyatda 36 mil/gallon, hibrid olmayan Corolla isə Sentra ilə eyni – 34 mil/gallon. Lakin Sentra hələ də sinfində hibrid variantı olmayan azsaylı avtomobillərdən biridir.

2024-cü ildə Nissan **Sentra**-nın ön dizaynını yeniləyərək daha böyük radiator barmaqlığı əlavə etdi. Bu dizayn 2025-ci ilə də dəyişmədən keçirildi. Lakin daha böyük ön hissəsinə baxmayaraq, Sentra sinfinin digər avtomobilləri ilə müqayisədə cəlbedici bir sedan olaraq qalır – iti dizayn elementləri və eleqant profili ilə. Bu **SV** modelində opsional 17 düymlük disklər çox zərif görünür və əgər rənglərdən xoşunuz gəlirsə, $425 dəyərində **Scarlet Ember** rəngi seçməyə dəyər.

Sentra SV-nin baza komplektasiyası qara parça oturacaqlarla gəlir, lakin $2,620-lik **Premium paketi** əlavə etməyə dəyər. Bu paket paneli, qapı panellərini və oturacaqları təbii dəri ilə örtür. Ön oturacaqlarda tikişli naxış var ki, bu da onlara daha premium bir hiss bəxş edir, sürücü oturacağı isə bel dəstəyi ilə altı istiqamətdə tənzimlənir.

CVT səbəbindən mühərrikin monoton səsi və orta səviyyəli yol səsi istisna olmaqla, **Sentra**-da vaxt keçirmək çox rahatdır. Oturacaqlar yumşaq və dəstəkləyicidir, beş sərnişin üçün kifayət qədər yer mövcuddur. Standart olaraq 8.0 düymlük sensor ekran **Apple CarPlay** və **Android Auto**-nu dəstəkləyir, sükan arxasında isə əsas funksiyaları izləmək üçün 7.0 düymlük rəqəmsal cihaz paneli var.

**Nissan Safety Shield 360** adlı aktiv təhlükəsizlik paketi də Sentra-nın standart komplektasiyasına daxildir və ön və arxa avtomatik təcili əyləc, kor nöqtələrin monitorinqi, arxa tərəfdən hərəkət xəbərdarlığı və kruiz-kontrol kimi funksiyaları əhatə edir. Təəssüf ki, Nissan **Sentra**-da daha qabaqcıl **ProPilot** sistemini təklif etmir, halbuki bu sistem 2025 **Kicks** kimi daha münasib modellərdə mövcuddur.

Əgər $20,000-dən bir qədər baha qiymətə, yüksək yanacaq qənaətinə malik, sadə bir avtomobil axtarırsınızsa, **Nissan Sentra** pis seçim deyil. O, nə ən qənaətcildir, nə də sürmək baxımından ən maraqlıdır, həmçinin SV və SR trimləri verdiyi təkliflər üçün bir qədər baha görünə bilər. Bununla belə, Sentra lazım olanı edir.

Xəbər qalereyası


Oxşar xəbərlər


Kəskin xarici görünüşü və müasir salonu ilə yeni Nissan Murano xeyli təkmilləşdirilib.

Əgər bu SUV-ni sıx park sahəsində görsəniz, onun Nissan Murano olduğunu deyə bilərdinizmi? Əslində, ümumiyyətlə, bunu Nissan olaraq tanıya bilərdinizmi? Şirkət, ümumiyyətlə, öz mövcud korporativ vəziyyəti ilə məşğul olsa da, Nissan hələ də bir şeyi çox yaxşı edir: Dizayn. Yeni Murano da istisna deyil. Keçən ilin platformasının bir versiyasını ... Ardını oxu

Teqlər: Nissan

Nissan Armada 2025 modeli üçün əsaslı yeniləmələrə baxmayaraq, qiymət dəyişməz olaraq qalır.

Yenilənmiş Nissan Armada dekabr ayında əvvəlki modelin eyni qiyməti ilə satışa çıxacaq. Nissan, 2025-ci il model üçün Armada SUV-ni əhəmiyyətli dərəcədə yeniləyib. Avtomobil yeni görünüş, yeni mühərrik və ən son texnologiyalarla təchiz edilib. Lakin istehsalçı Armada-nın başlanğıc qiymətini dəyişmədən saxlayaraq, təklif edilən komplektasiyaların ... Ardını oxu

Teqlər: Nissan

Nissan GT-R50

Bu Nissan GT-R50, sadəcə 19 ədəd istehsal edilən və Italdesign tərəfindən hazırlanmış xüsusi modellərdən biridir. İndi isə o, sizin ola bilər. Nissan GT-R50-ni xatırlayırsınız? İlk dəfə 2018-ci ildə konsept kimi təqdim olunmuş, 2020-ci ilin sonunda isə cəmi 19 ədəd olmaqla istehsal edilmişdi. GT-R Nismo əsasında qurulmuş GT-R50, Italdesign ... Ardını oxu

Teqlər: Nissan

2025 Nissan Murano

Nissan 2025-ci il Murano modelini "yolda gedən sığınacaq" adlandırır. Bu, ön oturacaqlar üçün masaj funksiyası təklif edən ilk Murano modelidir, lakin bütün Murano modelləri iki 12,3 düymlük displeylə təchiz olunmuş yeni rəqəmsal kokpitə malikdir. Platinum trimlərində 21 düymlük təkərlər ilk dəfə təklif olunur. Murano standart olaraq Nissan Safety ... Ardını oxu

Teqlər: Nissan