2024 Kia EV6


15 dekabr 2024 689 Kia
2024 Kia EV6
2024-cü ildə elektrikli avtomobillə səyahət və enerji doldurma ilə bağlı planlaşdırdığım marşrut haqqında nə öyrəndim. Amerikanın ən böyük supermarket şəbəkələrinə qarşı heç bir xüsusi soyuqluğum yox idi. Amma elektrikli avtomobil sahibi olarkən və artıq tanınan yoldan kənara çıxdığınızda, Walmart bir xilaskar ola bilər. Bu mağazalar, ölkənin hər yerində park sahələrində Electrify America DC sürətli şarj cihazlarını digər pərakəndə satıcılardan çox daha sürətli bir şəkildə əlavə edirlər. Yolda olduğunuz zaman və enerjiniz bitmək üzrədirsə, Walmart axtarın - bu, sizi fəlakətdən qurtara bilər. (Bundan əlavə, içərisində tualetləri də var.)

Walmart - eyni Walmart, iki dəfə, qəsdən deyil - noyabr ayında Kia EV6-nı Şimali New Yorkdan Richmond, Virginia’dakı köhnə dostuma gedərkən bir xilaskar oldu. Və hər hansı bir avtomobillə yolda olarkən olduğu kimi, bu 800 mil yol səyahətində EV6-nın nə ilə qarşılaşdığını öyrəndim. Qısa xülasə: 2024 Kia EV6 Wind AWD modelini iyul ayında əldə etdim. Rəsmi olaraq 282 mil mənzillə qiymətləndirilib, amma isti günlərdə 300 milin üzərində məsafələr görmüşəm və avtomobilin sürətli şarj etmə qabiliyyəti, dizaynı və gündəlik performansı ilə daim təəccüblənmişəm. Lakin proqram təminatı və tətbiq inteqrasiyası ilə bağlı çox təəssüf hissi keçirmişəm və yenilənmiş Kia EV6-nın fabrikdən Tesla tərzi NACS portu və Supercharger əlaqəsi ilə gələcəyinə görə bir az qısqanclıq hissi duyuram.

Bu, şübhəsiz ki, EV6 sahiblərinin səyahətlərini daha da asanlaşdıracaq. Hələlik isə mənim əldə etdiyim budur və həm köhnə dostumu görmək, həm də bu avtomobili uzun məsafəli sınaqlardan keçirmək vaxtım artıq gəlmişdi. (Bundan əlavə, Breakthrough Awards sınaqları sayəsində son həftələrdə öz avtomobilimi çox sürmədim və onu çox darıxmağa başladım.)

Eyni zamanda açıq şəkildə deyim ki, "elektrikli yol səyahəti etdim" hekayələrini çox bəyənmirəm. Burada InsideEVs-də onları sifariş verməkdən yayınmağa çalışıram. Bu hekayələr adətən eyni şəkildə gedir: Təcrübəsiz bir şəxs (hətta adı çəkilən prestijli nəşriyyatlardan belə) EV alır, tez-tez icarə olaraq, sonra minimal planlaşdırma və ya heç bir planlaşdırma etmədən Amerika elektromobil şarj şəbəkəsinin "hələ inkişaf etmədiyini" yazır. Əlbəttə ki, hər bir EV sürücüsü bunu deyəcək, amma şarj etmək də zaman-zaman inkişaf edir. Bu hekayələr çox darıxdırıcıdır. Daha əhəmiyyətlisi, əksər amerikalılar gündə yalnız 40 mil və ya daha az məsafə sürürlər; biz avtomobil alarkən uzun məsafə sürməyi çox əhəmiyyətli hesab edirik.
Ən yaxşısı, öz yol səyahətimdə nəyi düzgün etdiyim və nəyi səhv etdiyim barədə danışmaqdır. Mənə şanslı oldum ki, Şərqi Sahildə havalar çox soyuq olmadan əvvəl bunu etdim, beləliklə qışda mənzil itkisi çox problem olmadı.

Bura gəldikdə isə, mən hələ də bəzi səhvlər etdim, öz işimlə məşğul olarkən belə. Avtomobilim haqqında çox şey öyrəndim. Və gələcəkdə çox şeyi fərqli edəcəyəm. Növbəti dəfə EV səyahətinə çıxanda nə etməyinizi tövsiyə edirəm.

EV6-nın mükəmməl mənzil məsafəsi, 350 kW sürətli şarj cihazında 10%-dən 80%-ə qədər şarj etmə bacarığı, avtomobilin marşrut planlaşdırma proqramı və öz EV təcrübəmlə, heç bir problem yaşamayacağımı düşündüm. Bu, mənim ilk səhvim idi.

Görün, Şərq Sahilinin yuxarı yarısı bu günlərdə sürətli şarj cihazlarını tapmaqda olduqca yaxşıdır. Mən düşünürdüm ki, New York City ilə Washington D.C. arasında gedib sonra Richmond-a doğru gedərsəm, heç bir problem yaşamayacağam. Lakin yaşadığım yerin nə olduğunu və ən sürətli yolun məni Pennsylvania kəndlərinə göndərdiyini hesaba qatmadım.
Pennsylvania-dakı dostlarımıza və oxucularımıza qarşı heç bir təhqirim yoxdur, amma bu, sürətli şarj cihazları üçün Amerika'nın ən güclü hissəsi deyil. Və bir çox EV kimi, mənim Kia avtomobilim də yol boyunca sürətli və yavaş şarj cihazlarını tapacaq, amma bunların harada olduğunu və yaxınlıqda nə olduğunu çox da nəzərə almayacaq. Avtomobil həmçinin məni yavaş şarj cihazlarına yönəltməyə davam etdi, bu da çox vaxtın şarjda sərf olunacağı və yol üzərində daha az vaxt sərf ediləcəyi demək idi. Buna görə də naviqasiya sistemimdə şarj tapma funksiyasını qarışdırdım və saat 9-da bağlı olan bir Honda dilerliyində 30 kW-lıq "sürətli" şarj cihazına gəldim.

Təbii ki, Honda dilerliyi aclıq, yorğunluq və tualet fasiləsinə ehtiyacınız olduğu zaman enerji yığmaq üçün ən yaxşı yer deyil. Mən tez bir zamanda bunun məqbul bir variant olmadığını başa düşdüm və Harrisburgda bir EVGo stansiyasına yönəldim, enerji aldım və bir oteldə gecələdim. O axşam ən azı D.C.-yə yaxın olmağı ümid edirdim, və EV6 şarjdan sonra daha çox sürüşməyə hazır olardı, amma mən yox. Gec iş günündən sonra çıxmışdım - Trump vergi güzəştlərini dayandıracağını elan edəndə - və mənə fasilə lazım idi.

Bunun əvəzinə etməli olduğum şey marşrutumu bir az dəyişmək olardı ki, Philadelphia-ya daha yaxın yol alıb orada daha çox 350 kW stansiyası tapa bilərdim və birdən çox dayanacaq etməyimə və qeyri-müəyyənliklə qarşılaşmağımə ehtiyac qalmazdı. Bu, "marşrutunuzu planlaşdırın" dedikdə nə demək istədiyimdir. Hətta ən yaxşı EV belə, bir insan olaraq, əraziyi tanıyan, vaxtında yemək yeməli olan və şarj etmək üçün saatlarla parkda oturmaq istəməyən sizin kimi düşünmür.

Başqa bir şey etməli olduğum şey, fərdi təyinat nöqtələri qoymaq idi - məsələn, burada bir sürətli şarj cihazı və sonra son dayanacaqma getmək üçün başqa bir şarj cihazı. Richmond-a birbaşa getməyi ən yaxşı və sürətli təcrübə təmin edəcəyimi düşündüm, amma bu həmişə belə deyil.

Başqa bir məsələ. EV6 nə qədər yaxşı olsa da, naviqasiya sistemi həqiqətən də çox çətindir. Bir çox müasir avtomobillə müqayisədə, benzininlə və ya digər avtomobillərlə deyil, çox yaxşı deyil. O qəribə qərarlar verir, məni çox uzağa yönəldir və heç vaxt sürətli olmur. (Sadəcə desək, Hyundai'nin Android Automotive və Google Maps-ə keçidi mümkün qədər tez olmalıdır.)

Bəlkə sizin EV daha yaxşıdır, məsələn, Chevy Equinox EV, Honda Prologue və ya Volvo XC40 artıq Google Maps ilə təchiz olunmuşdur. Bəlkə də Tesla’dır, belə olarsa, o, sizi həmişə yaxşı şarj cihazlarına yönəldir. Əgər belə deyilsə, marşrut planlaşdırma ilə bağlı ikinci bir fikir almağınızı tövsiyə edirəm. Mən yolda olanda A Better Route Planner (ABRP) proqramını yüklədim, bu, mənə avtomobilimin xüsusiyyətləri və təyinatımı daxil etməyə və ən optimal marşrutu tapmağa imkan verdi. Eyni zamanda Google Maps-i telefonumda işlədərək, bu tətbiq də EV şarj cihazlarını tapmaqda yaxşıdır.

Görünür, səhər Harrisburgdan çıxdığımda, ABRP mənə EV6-nın naviqasiya sistemindən daha sürətli bir marşrut və daha sürətli bir şarj cihazı tapdı. Mən bunu təyinat olaraq təyin etdim və dostumun evinə avtomobilin əvvəlcədən proqnozlaşdırdığı vaxtdan bir saat əvvəl çatdım.

Fərqli EV-lər də fərqli risk dözümlərinə sahib ola bilər. Mən Kia-nı təxmini hesablamalarda çox konservativ tapdım. O, həqiqətən də sizin enerjinizin bitməsini istəmir, ona görə də proqnozlaşdırılandan daha çox məsafə gedə bilsəniz də, şarj cihazına yönəlməyi üstün tutacaq. Öz ən yaxşı təxmini qərarınızı verin, yol boyunca sürətli şarj imkanlarınızı harada olacağını yaxşıca bilin və batareya əvvəlcədən qızdırılmasını aktivləşdirdiyinizdən əmin olun.

Bütün bu məsləhətləri tətbiq edərək, Frederick, Marylanddəki Walmart-da Electrify America stansiyasını ziyarət etdim. 80%-ə qədər şarj etdim və avtomobilimin kompüterləşdirilmiş enerji narahatlığını həll etdi. Və oradakı tualetlərdən istifadə edə bildim.

Bu səfərimdə həmçinin EV6-nın Eco rejimini çox bəyəndim. Mən heç vaxt bu sürüş rejiminə çox fikir vermirdim (digər rejimlər Normal, Sport və Snow). Həmçinin, bu rejim mənim enerji qiymətləndirməmi bir az artırsa da, heç də çox mənalı hiss etmirdi. Və benzinlə işləyən avtomobillərdə, Eco rejimi adətən faydasız olur, sadəcə qaz pedalını bir az azaldır, amma böyük fayda gətirmir.

Yenə də səhv etmişdim. Hyundai Motor Group-a aid E-GMP avtomobillərində Eco rejimi, ön elektrik mühərrikinin istifadəsini minimuma endirir (əgər varsa), ümumi güc çıxışını azaldır və ümumi səmərəliliyi artırır. Təbii ki, bu, bəzi gücü fədail edir, amma hələ də magistralda rahatlıqla keçmək üçün kifayət qədər gücüm vardı.

Bu, mənim nəzəriyyəmi daha da təsdiqləyir ki, E-GMP platformasına əsaslanan avtomobillər daha yaxşı proqram təminatına ehtiyac duysalar da, onların enerji ötürücüləri bazardakı ən yaxşılar sırasındadır - Tesla-dan daha yaxşı, Porsche ilə eyni səviyyədə, lakin Lucid-dən zəifdir. Bu, müqayisə üçün əla bir göstəricidir.

Hər bir elektromobilin Eco Mode (Ekonomik rejim) funksiyası yoxdur. Sizin avtomobilinizdə ola bilər; istifadəçi təlimatına baxın və növbəti səfərinizdə bu funksiyanı yoxlayın. Bunun düşündüyünüzdən daha çox fərq yaradacağını görə bilərsiniz.

Richmondda bir neçə gün keçirdikdən sonra evə yolum daha asan oldu. Yenidən eyni Walmart-a getdim, 13%-dən 80%-ə qədər enerji toplamaq cəmi 17 dəqiqə çəkdi, bir az daha yaxşı marşrut seçdim və Eco rejimindən istifadə edərək bazar günü evə planlaşdırılandan tez çatdım, hələ 69 mil ehtiyat enerji ilə. Çox yaxşı nəticədir.

Əgər minimal trafik və heç bir hadisə olmasa, mənim şimalda yerləşən New York ştatındakı şəhərimdən Richmonda təxminən yeddi saata çatmaq olar. Yanacaq, yemək və tualet dayanacaqları ilə birlikdə bu, təxminən səkkiz saat olur. Geri dönüş zamanı - bütün bu dərsləri tətbiq etdiyim və hər biri 20 dəqiqədən az müddətdə iki dəfə sürətli enerji topladığım vaxt - səfər 8 saat 42 dəqiqə çəkdi.
Bu həqiqətən də pis deyil və "elektromobil səyahətləri çox vaxt aparır!" tənqidinə yaxşı bir cavabdır - əgər avtomobiliniz kifayət qədər tez enerji toplayırsa və siz nə etdiyinizi bilirsinizsə.

Ümumilikdə, Walmart EA stansiyalarında enerji üçün 58,40 dollar xərcləməli olardım. Lakin hər iki enerji doldurma tamamilə pulsuz idi, çünki EV6 1000 kVt·saat qədər pulsuz enerji təklif edir (məndə hələ 863 kVt·saat qalıb). Bütün səfər boyunca üç fərqli EVGo stansiyasında 58,88 dollar xərclədim və bunu ödədim. Bu, mənim Mazda 3 avtomobilimdə iki benzin çəninə bərabərdir. Və demək olar ki, əminəm ki, bu səfərdə iki dəfədən çox yanacaq doldurmalı olardım.

Başqa sözlə - və böyük ölçüdə Kia-nın Electrify America razılaşmasına görə - mən bu səfərdə benzinli avtomobillə müqayisədə "yanacağa" pul qazanmış oldum, hətta yol bir qədər uzun olsa da. Bu çox yaxşıdır. Həmçinin, mühərrik səsi və vibrasiyaları ilə dolu bir avtomobildə yaranan yorğunluğun olmaması da xoş oldu.

Əgər bunu oxuyursunuzsa və düşünürsünüzsə ki, bu səylərə görə elektromobillər buna dəyməz, mən sizi başa düşürəm. Tamamilə. Mən InsideEVs-də benzinlə işləməyən avtomobilə sahib olma təcrübəsini gözəlləşdirmək istəmirəm; bir çox insanlar üçün bu əlavə planlaşdırma onların sadəcə malik olmadıqları vaxt və enerji tələb edir. Və mən bunu hörmətlə qarşılayıram.

Lakin hər şey gündən-günə daha yaxşı olur. Elektrikli avtomobil sürücülərinin fövqəladə vəziyyətlərdə divar prizindən enerji yığmaq üçün yük yerlərində uzatma kabelləri daşıdığı günlər çoxdan geridə qalıb. Bilirəm ki, növbəti dəfə dostuma getdiyimdə hər şey daha yaxşı və daha sürətli olacaq - xüsusilə də Kia mənə Tesla Supercharger adapteri satmağa qərar verəndən sonra.

Xəbər qalereyası


Oxşar xəbərlər


Kia rəhbəri elektrik avtomobilləri üçün vergi güzəştini ləğv etməyi planlaşdırır

Kia və onun ana şirkəti olan Hyundai Motor Group ABŞ-da istehsal olunmuş yeni elektrik avtomobilləri ilə Amerika istehlakçılarını cəlb etmək üçün böyük planlar hazırladığı bir vaxtda, elektrik avtomobilləri üçün vergi güzəştlərinin itirilməsi təhlükəsi bütün sənaye üzərində qara bulud kimi asılıb. Ancaq Los-Anceles Avtomobil Sərgisində Kia-nın ... Ardını oxu

Teqlər: Kia

2025-ci il Kia Tasman pikap modeli

Sonsuz kimi görünən tizerlərin ardınca Kia Tasman nəhayət təqdim olundu. “Burada” deyərkən ABŞ nəzərdə tutulmur, çünki o, Şimali Amerikada satılmayacaq. Ford Ranger rəqibi olan bu model Koreyada, Avstraliyada, Yaxın Şərqdə və Afrikada satışa çıxarılacaq. Orta ölçülü pikapdan gözlənildiyi kimi, Tasman bir neçə versiyada təqdim olunur. Kia, ... Ardını oxu

Teqlər: Kia

2025 Kia Niro Əsasən Eynidir, Amma Biraz Bahalıdır

Kia Niro, sərfəli A-to-B gündəlik sürücü axtaranlar üçün avtomobil İsveçrə Ordusu Bıçağıdır. Bu, kifayət qədər böyükdür və üç fərqli ötürücü (hibrid, PHEV və ya EV) üçün seçim alıcılara həyat tərzindən və gediş ehtiyaclarından asılı olaraq çoxlu seçimlər verir. Əlbəttə ki, onun çatışmazlıqları var, məsələn, düz qatlanmayan ikinci sıra oturacaqlar ... Ardını oxu

Teqlər: Kia