Mazda CX-50 Hibrid gözləməyə dəyərdi


14 noyabr 2024 59 Mazda
Mazda CX-50 Hibrid gözləməyə dəyərdi
Bazarda çoxlu yaxşı kompakt krossoverlər var. Honda CR-V? Mükəmməl seçimdir. Hyundai Tucson? Başqa bir əla variantdır. Toyota RAV4? Bu modelin çox satılmasının səbəbi var. Mazda bu kateqoriyada o qədər də populyar deyil, amma yapon avtomobil istehsalçısının yenə də iki gözəl seçimi var — CX-5 və CX-50.

CX-5 2012-ci ildən bəri mövcuddur, amma 2017-ci ildə böyük bir yenilənmə aldı və hələ də əla avtomobildir. CX-50 isə 2023-cü ildə yeni, təmiz dizayn, daha yaxşı proporsiyalar və daha çox funksiyalarla debüt etdi. Əgər sizin üçün əsas məsələ yanacaq qənaəti ilə bağlıdırsa, onda bəli, CX-50 Hibrid gözləməyə dəyərdi. Mazda yanacaq sərfiyyatı şəhərdə 37, trasda 39 və qarışıq rejimdə 38 mil olan 2.5 litr dördsilindrli hibrid mühərrik sistemini təmin etmək üçün Toyota ilə əməkdaşlıq etdi. Bu, dərhal Mazda-nın ən qənaətli qeyri-pluq-in modeli oldu; növbəti ən yaxşı CX-50 qarışıq rejimdə cəmi 27 mpg təmin edir.

Aşağı sürətli EV rejimi akkumulyatorda yalnız 25 mil/saat sürətə qədər və ya müəyyən bir səviyyəyə qədər pedala basaraq sürməyə imkan verir. Bu, şəhərdə qısa gəzintilər üçün çox faydalıdır; mağazaya qədər yanacaq istifadə etmədən gedə bilərsiniz. Mühərrikin işə düşməməsi üçün pedala yüngülcə basın.

Əsas mənfi cəhət ondan ibarətdir ki, CX-50 Hybrid güclü sürətlənməyə malik deyil. Bu, yalnız 219 at gücü və 163 funt-fut fırlanma anı təmin edir, əvəzlədiyi 2.5 Turbo modeli isə 227 at gücü və 310 funt-fut fırlanma anı təmin edirdi. Arxa oxda yerləşən elektrik mühərriki tam ötürücülük təmin edir.
Elektrik mühərriklərinin sayəsində startda sürətlənmə hiss olunur, lakin güc tez azalır. Şose sürətinə çatmaq üçün pedalı sona qədər basmaq lazımdır və güc sistemi bundan çox da razı deyil.

Yanacaq və elektrik gücü arasında keçid sərtdir, aşağı sürətlərdə və boş hərəkətdə mühərrikdən sərtlik gəlir. Bu, sanki bir-birinə toxunmamalı olan iki şeyin sürtünməsinə bənzəyir. Hibrid səs ilə birləşdirildikdə, CX-50 dəqiqliyin nümunəsi deyil.
Bununla belə, Mazda-nın cazibəsi hələ də var. CX-50 həmişə çox yaxşı idarə olunan bir model idi və hibrid mühərriklə bu çox da dəyişməyib. Sadəcə... daha yavaş gedir. Sükan idarəetməsi dəqiqdir, şassi balanslıdır və sürmə təcrübəsi bir az sərt olsa da, çox rahatdır. CX-50 Hybrid-ni bir döngəyə yavaşca yönəltmək və layiqli geridönüş almaqda problem yaşamayacaqsınız.

Bu CX-50 həmçinin Mazda-nın premium fəlsəfəsini tam şəkildə əks etdirir. Premium Plus modelində yüksək keyfiyyətli tikişli dəri çox səthləri örtür, saxta alüminium vurğuları isə sükan və ön paneli bəzəyir. Bəzi sərt qara plastik hissələr var, amma bu seqment üçün xoşagəlməz görünmür. Oturacaqlar bir az sərtdir; bəlkə də dərinin açılması üçün daha çox vaxta ehtiyacı var. Amma sükan arxasında bir neçə mildən sonra arxa və oturacaqda narahatlıq hiss etdim.
Mazda-nın informasiya-əyləncə sistemi də yeniləməyə ehtiyac duyur. CX-50 Hybrid-də CX-50 model sırasının qalan hissəsində olduğu kimi 10.3 düymlük sensor ekran var, amma qrafiklər köhnəlmiş görünür, çoxlu gizli seçimlər var və ekran sürücüdən uzaqdır. Xoşbəxtlikdən, mərkəzi fırlanan idarəedici hər hansı sensor ekrandan daha yaxşı işləyir və simsiz Apple CarPlay və Android Auto dəstəyi var.

2025-ci il CX-50 Hybrid bazaya daxil olan Preferred model üçün 35,390 dollardan başlayır. Eyni güc sisteminə malik RAV4 Hybrid hələ də daha ucuzdur, 33,120 dollardan başlayır. Lakin Honda CR-V Hybrid bir az bahadır — 36,000 dollardan.
Orta səviyyəli Premium modeli 38,820 dollar, ən yüksək səviyyəli Premium Plus isə 41,870 dollardan başlayır. Əgər Premium Plus modelinə üstünlük versəniz, demək olar ki, hər bir seçimi qutudan çıxarır. Mənim test etdiyim maşın üçün yeganə əlavə isə 450 dollarlıq Wind Chill ağ boyası idi.

Nəticədə, CX-50 Hybrid əksər alıcılar üçün yaxşı seçim olacaq. Mazda Toyota-nın hibrid sistemi sayəsində ən böyük problemlərindən birini — yanacaq qənaətini həll edib. Performans və təkmilləşmə bir qədər azalsa da, 38 mpg qazandığınız halda bu kiçik bir itkidir.

Xəbər qalereyası