Mazda Iconic SP Concept


8 dekabr 2024 456 Mazda
Mazda Iconic SP Concept
Mazda-nın RX-in geri dönəcəyinə işarə etməsindən bir az çox vaxt keçib. Iconic SP iki rotorlu mühərriki olan incə kupe kimi təqdim edilib. Gözəl konsept Japan Mobility Show-da nümayiş olunduqdan sonra Zoom-Zoom şirkəti avtomobilin istehsalata buraxılması barədə qeydlər etməyə başlayıb. Automotive News-a verdiyi yeni müsahibədə şirkətin rəhbəri iki yerlik idman avtomobilinin istehsal olunacağını güclü şəkildə vurğulayıb.

Mazda-nın baş direktoru və prezidenti Masahiro Moro-nun sözlərinə görə, Iconic SP üzərində iş davam edir. Məqsəd, istehsal versiyasını buraxmaqdır: "Biz hələ də bu layihənin həyata keçməsi üçün çalışırıq və addım-addım irəliləyirik". Bu, RX-in geri dönəcəyinə birbaşa təsdiq olmasa da, növbəti yaxşı xəbərdir. Bizə yalnız yol versiyasını gözləmək qalır və bu versiya konseptdən kiçik ola bilər. Konsept təqdim edildikdən sonra baş dizayner Masashi Nakayama bildirib ki, avtomobil "asanca Miata-ya bənzər ölçülərə qədər kiçildilə bilər". Bu açıqlama Iconic SP-nin RX-in yenidən dirçəlməsindən çox beşinci nəsil MX-5-i təmsil edə biləcəyi barədə fərziyyələrə yol açıb. Hələlik rəsmi olaraq Miata-dan üstün olub-olmayacağı və ya tamamilə əvəz edəcəyi bəlli deyil.

Xatırladaq ki, konseptin uzunluğu 4180 mm, eni 1850 mm, hündürlüyü 1150 mm idi və təkər bazası 2590 mm idi. Avtomobilin çəkisi 1450 kq idi və ön və arxa oxlar arasında ideal çəki paylanması təklif edirdi.

Masahiro Moro artıq təsdiq edib ki, Mazda ABŞ bazarı üçün iki rotorlu mühərrik hazırlayır. O izah edib ki, amerikalılar MX-30 e-Skyactiv R-EV-də mövcud bir rotorlu mühərrikdən daha çox güc istəyirlər (bu model ABŞ-da mövcud deyil). Lakin krossoverdə olduğu kimi, konseptdə də iki rotorlu mühərrik təkərləri birbaşa hərəkət etdirmirdi. Bunun əvəzinə, mühərrik bir generator kimi işləyir, batareyanı enerji ilə təmin edir, o isə elektrik mühərrikini idarə edirdi.

Mazda hələ rəsmi olaraq rotorlu mühərrikin həcmini açıqlamayıb, lakin elektrifikasiya edilmiş krossover 830 cc həcmli tək rotorlu mühərrikdən istifadə edir. İki rotorlu mühərrikin həcminin 1,6 litr olub-olmadığı hələ dəqiq deyil. Konseptdə Iconic SP 365 at gücü təklif edirdi ki, bu da Miata-nın varisi üçün çox böyük ola bilər. Məntiqlə düşünüləndə, yeni RX-in planlaşdırıldığı güman edilir. Əgər bu doğrudursa, yeni MX-5 son zamanlarda elan edilən Skyactiv-Z mühərriki ilə təchiz ediləcək.

Xatırladaq ki, Mazda 2024-cü ilin fevralında "müştəriləri ruhlandıran cazibədar avtomobillər hazırlamaq" məqsədi ilə rotorlu mühərrik komandası yaratdı. Yeni RX bu missiyaya tam uyğundur. "RE Development Group" 36 mühəndisdən ibarətdir və 2018-ci ildən bəri ilk dəfədir ki, yapon avtomobil istehsalçısı rotorlu mühərriklərin inkişafı üçün xüsusi bir qrup yaradır. Son RX 2012-ci ildə, daxili bazar üçün RX-8 Spirit R buraxıldığı zaman yığılıb. Yeni RX Mazda-nın rotorlu mühərrikli 13-cü avtomobili olacaq. Ümid edək ki, bu rəqəm uğursuz olmaz.

Xəbər qalereyası


Oxşar xəbərlər


Mazda CX-50 Hibrid gözləməyə dəyərdi

Bazarda çoxlu yaxşı kompakt krossoverlər var. Honda CR-V? Mükəmməl seçimdir. Hyundai Tucson? Başqa bir əla variantdır. Toyota RAV4? Bu modelin çox satılmasının səbəbi var. Mazda bu kateqoriyada o qədər də populyar deyil, amma yapon avtomobil istehsalçısının yenə də iki gözəl seçimi var — CX-5 və CX-50. CX-5 2012-ci ildən bəri mövcuddur, amma ... Ardını oxu

Teqlər: Mazda