Jaguar C-X75 yenidən geri döndü


31 oktyabr 2024 150 Jaguar
Jaguar C-X75 yenidən geri döndü
Jaguar’ın heç vaxt gerçəkləşməyən superkarı C-X75, 2010-cu ilin Paris Avtosalonunda konsept olaraq təqdim edildi. Qısa müddət sonra istehsal versiyası elan olundu, lakin qlobal tənəzzül səbəbindən heç vaxt həyata keçmədi. Ancaq bu, C-X75-in hekayəsinin sonu olmadı. Gözəl kupé, 2015-ci ilin "James Bond: Spektr" filmində baş rolda çıxış etdi və bu il əvvəl, avtomobili dizayn edən şəxs, küçə üçün qanuni bir konversiyanı təqdim etdi. İndi İan Kallam başqa birini tamamlayıb.

Original ilə eyni şəkildə, bu, "James Bond" franşizasının 24-cü hissəsi üçün Williams Advanced Engineering tərəfindən istehsal olunan yeddi kaskader maşından biridir. Film çəkilişləri başa çatdıqdan sonra dörd prototip özəl alıcılara satıldı. Kallamın adını daşıyan şirkət, şassi 007-ni küçəyə uyğun maşına çevirdikdən sonra o avtomobillərdən biri ilə yenidən işləmək imkanı qazandı. Bu dəfə, C-X75-in dizayneri şassi 001-i Jaguar on il əvvəl istehsal etsəydi, superkarın necə olacağını daha da yaxınlaşdırmağa çalışdı.

Willow Green rəngli gövdənin tamamlanması 1000 saatdan çox vaxt aldı və 37 mil/saatdan sonra işə düşən aktiv aerodinamikanın tətbiqini əhatə etdi. Başqa bir diqqət çəkən inkişaf isə ön oxda hidravlik qaldırıcı əlavə edilməsi oldu; bu, avtomobilin qəza xətləri və sürət xəndəklərini keçməsinə imkan tanıyır, dəyərli alt hissəsinə ziyan vermədən. Durma vaxtı gəldikdə, indi hava əyləci var. Yeni proqram təminatı C-X75-ə plaka verildikdən sonra sürüş keyfiyyətini artırır.

"Spektr" üçün hazırlanmış digər kaskader avtomobillərində olduğu kimi, bu C-X75 Jaguar’ın superşarjlı 5.0 litrlik V-8 mühərrikindən istifadə edir. Orijinal konseptdə tamamilə fərqli bir güc qurğusu vardı, çünki o, turbosürətli və superşarjlı 1.6 litrlik dörd silindrli mühərrikdən və hər oxda iki elektrik mühərrikindən istifadə edirdi. Bu yeni konversiyada, mərkəzi yerləşdirilmiş səkkiz silindrli mühərrik çıxışını yeddi sürətli, ikili klç avtomatik transmissiya vasitəsilə arxa oxu ötürür.

İçəridə, fevralda gördüyümüz ilk konversiyadan xeyli daha müasir bir görünüş var. Mərkəzi konsoldakı üç dairəvi ekran Bugatti Tourbillon’u xatırladır. Callum Designs, tam alüminium blokdan hazırlanmış yeni bir sükan qolu quraşdırıb. Hətta simsiz telefon şarjı, Apple CarPlay bağlantısı və digital arxa görünüş güzgüsü var. Üstəlik, damda yerləşən konsol start düyməsi və digər idarəetmə düymələrini ehtiva edir.

Bu cür avtomobillərin Jaguar üçün oyuna geri dönmək baxımından tam olaraq lazım olduğunu düşünürük. Lakin, təəssüf ki, daxili yanma mühərrikləri üçün bu qayıdış artıq baş verməyib. Tata Motors-a məxsus marka tamamilə elektrikli modellərə keçid edir. 2025-ci ildən etibarən yalnız elektrikli, ultra-lüks avtomobil istehsalçısı kimi yenidən doğulmadan əvvəl, əksər DVS avtomobillərinin istehsalı dayandırılıb. Bu keçidin "son dərəcə məyus edici" olduğunu, Jaguar’ın idarəedici direktoru Rawdon Glover deyir.

Eyni zamanda, C-X75-in İan Kallam və onun komandası tərəfindən yenidən işlənən tək egzotik avtomobil olmadığını da xatırlatmaq istəyirik. 2019-cu ildə Jaguar-dan təqaüdə çıxdıqdan sonra öz şirkətini yaratdıqdan sonra, dizayner orijinal Vanquish-i 350-dən çox dəyişikliklə 25 ədəd xüsusi versiya ilə yeniləyib.

Xəbər qalereyası