Jaguar-ın gələcəyi sakit və rəngarəng olacaq.
3 dekabr 2024 190 Jaguar

Jaguar’ın Miami Art Week-dəki baş sponsorluğu, markanın 2026-cı ildən başlayaraq elektrikli şah əsərləri yarada biləcəyini ümid etdiyi Type 00 adlı konsept avtomobili ilə öz boş kətanını təqdim etdi. Dizaynı olduqca diqqət çəkicidir, son illərdə Jaguar-ın etdiyi ən maraqlı işlərdən biridir.
Lakin dizayn bir şeydir, bunu biznesə çevirmək başqa bir məsələdir və Jaguar-ın vaxtı tükənmək üzrədir. Miami tədbiri, markanın həm sənətçilərlə əməkdaşlıq etmə niyyətini vurğuladı, çünki onlar təxminən 120.000 dollarlıq elektrikli avtomobilləri alması ilə tanınmır; amma həm də onları ala biləcək zəngin sahil əhalisinə marketinq etmək istədi. Unutun Britaniya’dakı boz günləri və ya yanvar ayında Detroit-dəki çətin vəziyyəti — bu, 1960-cı illərə aiddir. Unutun Britaniyalı pərəstişkarların klassik E-Tipləri üzərində Guinness içərkən ağlamasını. Onlar EV-lərə ən yaxşı halda laqeyd yanaşırlar və bəlkə də bu avtomobilləri ala bilməzlər. JLR, cari müştərilərin yalnız 10-15%-nin bu yolda onlara qoşulacağını təxmin edir.
Bu, Jaguar-ın ilk problemi və bəlkə də doqquzuncu həyatı haqqında söhbət açır: son vaxtlar Jaguar-ın çox müştərisi olmayıb. Marka 2023-cü ildə Amerikada 8.348 avtomobil satıb, 2017-ci ildən bəri 80% azalma ilə və ümumilikdə dünya üzrə 64.000 avtomobil satıb. Mercedes və BMW hər biri ABŞ-da təxminən 40 dəfə çox avtomobil satıb. Cari modelləri, əgər buna belə demək olarsa, keçən onillikdən qalan köhnə avtomobillərdir, məsələn, bir vaxtlar inqilabi olmuş, amma indi önəmsiz olan elektrikli I-Pace.
Şirkət rəhbərləri qeyd edirlər ki, bu, BMW, Benz və ya hətta Genesis ilə kütləvi lüks bazarında baş-çevirmək səhvini sübut edib. Nəyi qınayırsınızsa qınayın, keyfiyyət problemləri, sıradan dizaynlar, mülkiyyət və strategiya dəyişiklikləri. Bu, yarımçıq olan elektrikli XJ dizaynını atmaq və bununla yanaşı 634 milyon dolları da itirmək deməkdir.
Bunlar xəstə bir markanın düzgün diaqnozlarıdır. Amma mən Occam’s Razor ilə daha sadə bir yanaşmanı üstün tuturam: Jaguar sedan və idman avtomobilləri üzrə mütəxəssisdir, amma bu dünyada sedanlar və idman avtomobillərinə maraq getdikcə azalır. Range Rover isə SUV irsini özündə cəmləyib və bacarıqsız bacısına qalan qırıntıları buraxır.
Jaguar’ın köhnə günləri sona çatıb və daxili yanma mühərriki ilə olan üsulları artıq işləmirdi. Buna görə marka fabriklərini bağlayacaq, 2025-ci ili gözardı edəcək və 2026-cı ildə yenidən başlamağa qərar verəcək. Type 00 bəlkə də Jaguar-ın bu zamana qədər əldə edəcəyi gəliri ifadə edir.
Daha ciddi bir şəkildə, ABŞ-dakı dilerlər, sayları artıq 120-yə endirilmiş, yığılmış inventarları boşaltmaq üçün ən azı 12 ay sərf edəcəklər, bunlara çox vaxt gözardı edilən əla F-Pace SUV də daxildir. Jaguar-ın yenidən doğuşunu eşitmək sizi əsəbiləşdirir? Mən əminəm ki, uzun müddət çətinlik çəkən françayz sahibləri “Jaguar markasının dünyasına daldıran yeni brend mağazaları təqdim etməsi” ilə bağlı fikirləri eşitməkdən çox məmnun qalır. Bu, əlvan sənaye tendensiyasıdır, amma satışları və ya marka imicini yaxşılaşdırmağa dair heç bir sübut yoxdur.
Amma Gaydon-dakı dizayn studiyalarında, mən Type 00-ni Miami-də təqdimatdan əvvəl gördüm, Jaguar gələcək mağaza dizaynının bir renderini göstərdi: ənənəvi dilerlikdən daha çox, shelter-jurnal fantaziyası kimi olan və dramatik spiral merdivenli bir mağaza. Jaguar, bu markaların ilkini Parisin “Qızıl Üçbucağı” lüks moda rayonunda açmağı planlaşdırır.
Sual qalır: neçə Parisli, Fars və ya Filadelfiyalı elektrikli Jaguar-a altı rəqəm xərcləyəcək? Rawdon Glover, rəhbər direktor, bir müsahibədə markanın ortalama əməliyyat qiymətlərini 60.000 dollardan təxminən 120.000 dollara yüksəltməyi planlaşdırdığını təsdiq etdi.
Bu günün çox seçimlə dolu lüks modellərini nəzərə alsaq, bu, mənə əsas qiymətlərin 100.000 dollara yaxın olacağını göstərir, və mən inanıram ki, Jaguar bunu qətiyyətlə dizaynla, təchizatçı müqavilələri ilə və resursların paylaşılması ilə hədəfləməlidir. Bundan daha yüksək olsa, hava daralır və müştərilər əsəbi və nadirdir — xüsusilə Jaguar kimi bir alt-yarpaq üçün.
Bir sənaye satış qrafikini qiymətə əsaslanaraq çəkin, və 100.000 dollardan yuxarı yeni avtomobil satışlarının necə uçurumdan düşdüyünü görəcəksiniz. O gözlənilməz dərəcədə kiçik niş alıcılar, Porsche 911, Mercedes G-Class və S-Class kimi mavi çip ICE davamlılarına yönəlir, bir neçə BMW. Ah, və Range Rovers.
Normalda, əgər insanlar 60.000 dollarlıq avtomobillərinizi istəmirlərsə, 120.000 dollara hədəfləmək dəli olardı. Lakin bu, adi dövrlər deyil. Bir çox köhnə markalar kimi, Jaguar doğru olaraq cari fosil yanacaq yolu ilə gedən yolunun sonu olduğunu görür. Əgər sona çatacaqsınızsa, ən azından üç şansla böyük bir hit əldə edərək sona çata bilərsiniz. Bu strategiya eyni anda həm çaresiz, həm də ağıllı və vacib görünür. Bütün sənaye, o cümlədən adi GM və Ford, az avtomobil istehsal edib, daha çox pulla satmanın daha yaxşı olduğunu anlamışdır, həcmi və bazar payını izləməkdənsə.
Beləliklə, Jaguar qlobal satışlarda yalnız 50.000-ə hədəflənəcək, 2002-ci ildə Ford-un yüksək həcimli rəhbərliyi altında satdığı təxminən 130.000-ə nisbətən bir hissə. Glover inanır ki, Jaguar bu həcmlə pul qazana bilər və nəhayət JLR daxilində ağırlığını daşıyacaq.
Əgər Jaguar’ın əlində ən güclü kart varsa, o da Gerry McGovern-dir, və onun sənayenin ən müvəffəqiyyətli müasir lüks dizayneri və dönüş artisti olma statusudur. McGovern özünü Land Rover-də sıfırdan başlatmışdı. Range Rover-lərin top modellərini 200.000 dollar və daha çox qiymətə alanları və onların “Succession” kimi şoularda zənginlik və gücün stereotipik vizual qısa yoluna çevrilən şık karvanlarını görəndə, buna görə McGovern-ə təşəkkür edirik. İndi JLR dizaynını Gaydon-dan idarə edən McGovern Jaguar kərpic modelləri ilə məşğul olmayacaq, amma heç bir şey onun təsdiqini almaz. Və McGovern-in track rekordunu nəzərə alaraq, mən onun qarşısına çıxmağa cəsarət etmərəm.
Bəlkə də Jaguar, bazarda rəqabətin olmadığı və ya rəqiblərinin Jaguar-ın (iddia edilən) üstün dizaynlarına qarşı topa dönəcəyini təsəvvür etdiyi bir yer tapmağa çalışır. Gloverə Jaguar’ın rəqabət etdiyi markaları və ya modelləri soruşduğumda o, çox vaxt rəqabətə çox diqqət yetirdiyini və daha yaxşısının özünə inamlı bir oyun oynamaq olduğunu dedi. Razıyam.
Lakin Gaydon-da, Glover və digər icraçılar bu günün lüks EV-lərinin adətən ümumi dizaynlı, külək tunellərini daha çox məmnun etmək üçün hazırlanmış nəqliyyat kapsulaları olduğuna geniş şübhələr irəli sürdülər. (Mən "Sənə baxıram, Mercedes" demək istəyərdim, amma onlara artıq bilmək istədiklərini demirəm.)
Söhbət bu işdə olan hissiyatdan gedir, sonradan modellərin dizaynının hekayəsidir. Jaguar Type 00 dizaynında gözə çarpan ən vacib keyfiyyət isə fərqlilikdir. Yalnız texnologiya deyil, eyni zamanda çox cəsur və çox gözəl, həm də sadə. Bu, mənə görə Jaguar’ın son üzləşdiyi qeyri-adi andır, amma bəlkə də bir həll tapacaq: böyük, tam yüklənmiş premium elektrikli SUV-lərin dünyasına daxil olan mənzərənin sonu.
Lakin dizayn bir şeydir, bunu biznesə çevirmək başqa bir məsələdir və Jaguar-ın vaxtı tükənmək üzrədir. Miami tədbiri, markanın həm sənətçilərlə əməkdaşlıq etmə niyyətini vurğuladı, çünki onlar təxminən 120.000 dollarlıq elektrikli avtomobilləri alması ilə tanınmır; amma həm də onları ala biləcək zəngin sahil əhalisinə marketinq etmək istədi. Unutun Britaniya’dakı boz günləri və ya yanvar ayında Detroit-dəki çətin vəziyyəti — bu, 1960-cı illərə aiddir. Unutun Britaniyalı pərəstişkarların klassik E-Tipləri üzərində Guinness içərkən ağlamasını. Onlar EV-lərə ən yaxşı halda laqeyd yanaşırlar və bəlkə də bu avtomobilləri ala bilməzlər. JLR, cari müştərilərin yalnız 10-15%-nin bu yolda onlara qoşulacağını təxmin edir.
Bu, Jaguar-ın ilk problemi və bəlkə də doqquzuncu həyatı haqqında söhbət açır: son vaxtlar Jaguar-ın çox müştərisi olmayıb. Marka 2023-cü ildə Amerikada 8.348 avtomobil satıb, 2017-ci ildən bəri 80% azalma ilə və ümumilikdə dünya üzrə 64.000 avtomobil satıb. Mercedes və BMW hər biri ABŞ-da təxminən 40 dəfə çox avtomobil satıb. Cari modelləri, əgər buna belə demək olarsa, keçən onillikdən qalan köhnə avtomobillərdir, məsələn, bir vaxtlar inqilabi olmuş, amma indi önəmsiz olan elektrikli I-Pace.
Şirkət rəhbərləri qeyd edirlər ki, bu, BMW, Benz və ya hətta Genesis ilə kütləvi lüks bazarında baş-çevirmək səhvini sübut edib. Nəyi qınayırsınızsa qınayın, keyfiyyət problemləri, sıradan dizaynlar, mülkiyyət və strategiya dəyişiklikləri. Bu, yarımçıq olan elektrikli XJ dizaynını atmaq və bununla yanaşı 634 milyon dolları da itirmək deməkdir.
Bunlar xəstə bir markanın düzgün diaqnozlarıdır. Amma mən Occam’s Razor ilə daha sadə bir yanaşmanı üstün tuturam: Jaguar sedan və idman avtomobilləri üzrə mütəxəssisdir, amma bu dünyada sedanlar və idman avtomobillərinə maraq getdikcə azalır. Range Rover isə SUV irsini özündə cəmləyib və bacarıqsız bacısına qalan qırıntıları buraxır.
Jaguar’ın köhnə günləri sona çatıb və daxili yanma mühərriki ilə olan üsulları artıq işləmirdi. Buna görə marka fabriklərini bağlayacaq, 2025-ci ili gözardı edəcək və 2026-cı ildə yenidən başlamağa qərar verəcək. Type 00 bəlkə də Jaguar-ın bu zamana qədər əldə edəcəyi gəliri ifadə edir.
Daha ciddi bir şəkildə, ABŞ-dakı dilerlər, sayları artıq 120-yə endirilmiş, yığılmış inventarları boşaltmaq üçün ən azı 12 ay sərf edəcəklər, bunlara çox vaxt gözardı edilən əla F-Pace SUV də daxildir. Jaguar-ın yenidən doğuşunu eşitmək sizi əsəbiləşdirir? Mən əminəm ki, uzun müddət çətinlik çəkən françayz sahibləri “Jaguar markasının dünyasına daldıran yeni brend mağazaları təqdim etməsi” ilə bağlı fikirləri eşitməkdən çox məmnun qalır. Bu, əlvan sənaye tendensiyasıdır, amma satışları və ya marka imicini yaxşılaşdırmağa dair heç bir sübut yoxdur.
Amma Gaydon-dakı dizayn studiyalarında, mən Type 00-ni Miami-də təqdimatdan əvvəl gördüm, Jaguar gələcək mağaza dizaynının bir renderini göstərdi: ənənəvi dilerlikdən daha çox, shelter-jurnal fantaziyası kimi olan və dramatik spiral merdivenli bir mağaza. Jaguar, bu markaların ilkini Parisin “Qızıl Üçbucağı” lüks moda rayonunda açmağı planlaşdırır.
Sual qalır: neçə Parisli, Fars və ya Filadelfiyalı elektrikli Jaguar-a altı rəqəm xərcləyəcək? Rawdon Glover, rəhbər direktor, bir müsahibədə markanın ortalama əməliyyat qiymətlərini 60.000 dollardan təxminən 120.000 dollara yüksəltməyi planlaşdırdığını təsdiq etdi.
Bu günün çox seçimlə dolu lüks modellərini nəzərə alsaq, bu, mənə əsas qiymətlərin 100.000 dollara yaxın olacağını göstərir, və mən inanıram ki, Jaguar bunu qətiyyətlə dizaynla, təchizatçı müqavilələri ilə və resursların paylaşılması ilə hədəfləməlidir. Bundan daha yüksək olsa, hava daralır və müştərilər əsəbi və nadirdir — xüsusilə Jaguar kimi bir alt-yarpaq üçün.
Bir sənaye satış qrafikini qiymətə əsaslanaraq çəkin, və 100.000 dollardan yuxarı yeni avtomobil satışlarının necə uçurumdan düşdüyünü görəcəksiniz. O gözlənilməz dərəcədə kiçik niş alıcılar, Porsche 911, Mercedes G-Class və S-Class kimi mavi çip ICE davamlılarına yönəlir, bir neçə BMW. Ah, və Range Rovers.
Normalda, əgər insanlar 60.000 dollarlıq avtomobillərinizi istəmirlərsə, 120.000 dollara hədəfləmək dəli olardı. Lakin bu, adi dövrlər deyil. Bir çox köhnə markalar kimi, Jaguar doğru olaraq cari fosil yanacaq yolu ilə gedən yolunun sonu olduğunu görür. Əgər sona çatacaqsınızsa, ən azından üç şansla böyük bir hit əldə edərək sona çata bilərsiniz. Bu strategiya eyni anda həm çaresiz, həm də ağıllı və vacib görünür. Bütün sənaye, o cümlədən adi GM və Ford, az avtomobil istehsal edib, daha çox pulla satmanın daha yaxşı olduğunu anlamışdır, həcmi və bazar payını izləməkdənsə.
Beləliklə, Jaguar qlobal satışlarda yalnız 50.000-ə hədəflənəcək, 2002-ci ildə Ford-un yüksək həcimli rəhbərliyi altında satdığı təxminən 130.000-ə nisbətən bir hissə. Glover inanır ki, Jaguar bu həcmlə pul qazana bilər və nəhayət JLR daxilində ağırlığını daşıyacaq.
Əgər Jaguar’ın əlində ən güclü kart varsa, o da Gerry McGovern-dir, və onun sənayenin ən müvəffəqiyyətli müasir lüks dizayneri və dönüş artisti olma statusudur. McGovern özünü Land Rover-də sıfırdan başlatmışdı. Range Rover-lərin top modellərini 200.000 dollar və daha çox qiymətə alanları və onların “Succession” kimi şoularda zənginlik və gücün stereotipik vizual qısa yoluna çevrilən şık karvanlarını görəndə, buna görə McGovern-ə təşəkkür edirik. İndi JLR dizaynını Gaydon-dan idarə edən McGovern Jaguar kərpic modelləri ilə məşğul olmayacaq, amma heç bir şey onun təsdiqini almaz. Və McGovern-in track rekordunu nəzərə alaraq, mən onun qarşısına çıxmağa cəsarət etmərəm.
Bəlkə də Jaguar, bazarda rəqabətin olmadığı və ya rəqiblərinin Jaguar-ın (iddia edilən) üstün dizaynlarına qarşı topa dönəcəyini təsəvvür etdiyi bir yer tapmağa çalışır. Gloverə Jaguar’ın rəqabət etdiyi markaları və ya modelləri soruşduğumda o, çox vaxt rəqabətə çox diqqət yetirdiyini və daha yaxşısının özünə inamlı bir oyun oynamaq olduğunu dedi. Razıyam.
Lakin Gaydon-da, Glover və digər icraçılar bu günün lüks EV-lərinin adətən ümumi dizaynlı, külək tunellərini daha çox məmnun etmək üçün hazırlanmış nəqliyyat kapsulaları olduğuna geniş şübhələr irəli sürdülər. (Mən "Sənə baxıram, Mercedes" demək istəyərdim, amma onlara artıq bilmək istədiklərini demirəm.)
Söhbət bu işdə olan hissiyatdan gedir, sonradan modellərin dizaynının hekayəsidir. Jaguar Type 00 dizaynında gözə çarpan ən vacib keyfiyyət isə fərqlilikdir. Yalnız texnologiya deyil, eyni zamanda çox cəsur və çox gözəl, həm də sadə. Bu, mənə görə Jaguar’ın son üzləşdiyi qeyri-adi andır, amma bəlkə də bir həll tapacaq: böyük, tam yüklənmiş premium elektrikli SUV-lərin dünyasına daxil olan mənzərənin sonu.
Xəbər qalereyası
Oxşar xəbərlər

Jaguar C-X75 yenidən geri döndü
Jaguar’ın heç vaxt gerçəkləşməyən superkarı C-X75, 2010-cu ilin Paris Avtosalonunda konsept olaraq təqdim edildi. Qısa müddət sonra istehsal versiyası elan olundu, lakin qlobal tənəzzül səbəbindən heç vaxt həyata keçmədi. Ancaq bu, C-X75-in hekayəsinin sonu olmadı. Gözəl kupé, 2015-ci ilin "James Bond: Spektr" filmində baş rolda çıxış etdi və bu ... Ardını oxu
Teqlər: Jaguar