Elektrik krossoveri BYD Sealion 7
22 oktyabr 2024 28 BYD
BYD şirkətinin Paris Avtosalonundakı əsas yeniliyi orta ölçülü Sealion 7 krossoveri oldu. O, Çində may ayından bəri satışdadır, lakin bu, onun Çin hüdudlarından kənarda ilk nümayişi idi. Bununla belə, bazar mövqeyi dəyişməyib: həm Çin, həm də Avropa bazarlarında bu "dəniz aslanı" Tesla Model Y-ə rəqib olmaq üçün nəzərdə tutulub.
Sealion 7, artıq Autoreview tərəfindən sınaqdan keçirilmiş BYD Seal sedanı bazasında hazırlanıb. Krossoverin xarici görünüşü də BYD Ocean ailəsinin eyni imza üslubunda işlənib. Ona paz formalı faralar (bu halda LED braketlərlə), "üzən dam" və arxa işıqların bir zolaq şəklində birləşməsi xasdır. Tesla Model Y-nin Çinli rəqiblərinə uyğun olaraq, Sealion 7 ondan bir qədər böyükdür: uzunluğu 4830 mm (+80 mm), eni 1925 mm (+4 mm) və təkər bazası 2930 mm (+40 mm). Lakin hündürlüyü 4 mm daha qısadır (1620 mm). Çin spesifikasiyasında krossover 19 və ya 20 düymlük təkərlərlə təchiz olunub.
Salonda BYD avtomobillərinin müasir interyer standartlarına uyğun təşkil edilib. Ön paneldə alətlər və media sistemi üçün ayrı-ayrı ekranlar quraşdırılıb, karaoke və artırılmış reallıqla birgə başüstü ekran mövcuddur. İnteqrasiya olunmuş baş dayaqlı ön oturacaqlar istilik və ventilyasiya funksiyasına malikdir. Digər avadanlıqlar arasında on bir təhlükəsizlik yastığı, dinamik ətraf işıqlandırma, on iki dinamika malik Dynaudio səs sistemi, hava təravətləndirici və 2,1 kv.m sahəli panoramik dam var. Avtomobilin üzərində BYD-nin ikinci səviyyəli DiPilot 100 avtopilot sistemi quraşdırılıb (17 radar və 11 kamera). Əsas yük yeri 500 litr tutuma malikdir, ön hissədə əlavə 58 litr tutumlu bölmə mövcuddur.
Krossover e-Platform 3.0 Evo arxitekturası üzərində qurulub, bu da 800 voltluq elektrik sistemini, ön ikili qolu və arxa çoxqollu asqıları nəzərdə tutur. Avropa üçün hələlik yalnız iki mühərrikli tam ötürücülü versiya elan edilib, lakin onun texniki xüsusiyyətləri hələ açıqlanmayıb. Çin bazarında avtomobillərin iki mühərrikinin birgə gücü 530 at gücünə və 690 Nm-a çatır. 2330 kq çəkili krossover 100 km/saata 4,2 saniyəyə sürətlənə bilir, maksimal sürət isə 225 km/saat ilə məhdudlaşdırılıb. 80,6 kVt∙saat tutumlu litium-dəmir-fosfat dartma batareyası CLTC dövrünə əsasən 550 km məsafəni təmin edir.
Bundan əlavə, Çində daha sadə arxa ötürücülü versiyalar da satılır. Əsas versiya 231 at gücü və 380 Nm hasil edən mühərrikə, 71,8 kVt∙saat tutumlu batareyaya malikdir və eyni 550 km məsafəni qət edə bilir. 100 km/saata sürətlənmə vaxtı 7,3 saniyədir, maksimal sürət isə 210 km/saata çatır. Üçüncü versiya ən uzun məsafəni qət edir (610 km), çünki o, iki mühərrikli versiyadakı kimi 80,6 kVt∙saat tutumlu batareya ilə təchiz olunub. Yeganə elektrik mühərriki 313 at gücü və 380 Nm hasil edir ki, bu da 100 km/saata 6,7 saniyəyə çatmağa və 225 km/saata sürətlənməyə imkan verir.
BYD Sealion 7 krossoveri hələ Avropa qiymət siyahısını əldə etməyib. Ancaq Böyük Britaniyada başlanğıc qiyməti məlumdur: 45 min funt sterlinqdən (təxminən 58 min dollar), bu da Tesla Model Y-nin bazası olan arxa ötürücülü versiyasından (47 min funt və ya 61 min dollar) daha ucuzdur. Çində isə baza versiyası 190 min yuan (26700 dollar), tam ötürücülü üst versiyası isə 240 min yuan (33700 dollar) dəyərindədir.
Sealion 7, artıq Autoreview tərəfindən sınaqdan keçirilmiş BYD Seal sedanı bazasında hazırlanıb. Krossoverin xarici görünüşü də BYD Ocean ailəsinin eyni imza üslubunda işlənib. Ona paz formalı faralar (bu halda LED braketlərlə), "üzən dam" və arxa işıqların bir zolaq şəklində birləşməsi xasdır. Tesla Model Y-nin Çinli rəqiblərinə uyğun olaraq, Sealion 7 ondan bir qədər böyükdür: uzunluğu 4830 mm (+80 mm), eni 1925 mm (+4 mm) və təkər bazası 2930 mm (+40 mm). Lakin hündürlüyü 4 mm daha qısadır (1620 mm). Çin spesifikasiyasında krossover 19 və ya 20 düymlük təkərlərlə təchiz olunub.
Salonda BYD avtomobillərinin müasir interyer standartlarına uyğun təşkil edilib. Ön paneldə alətlər və media sistemi üçün ayrı-ayrı ekranlar quraşdırılıb, karaoke və artırılmış reallıqla birgə başüstü ekran mövcuddur. İnteqrasiya olunmuş baş dayaqlı ön oturacaqlar istilik və ventilyasiya funksiyasına malikdir. Digər avadanlıqlar arasında on bir təhlükəsizlik yastığı, dinamik ətraf işıqlandırma, on iki dinamika malik Dynaudio səs sistemi, hava təravətləndirici və 2,1 kv.m sahəli panoramik dam var. Avtomobilin üzərində BYD-nin ikinci səviyyəli DiPilot 100 avtopilot sistemi quraşdırılıb (17 radar və 11 kamera). Əsas yük yeri 500 litr tutuma malikdir, ön hissədə əlavə 58 litr tutumlu bölmə mövcuddur.
Krossover e-Platform 3.0 Evo arxitekturası üzərində qurulub, bu da 800 voltluq elektrik sistemini, ön ikili qolu və arxa çoxqollu asqıları nəzərdə tutur. Avropa üçün hələlik yalnız iki mühərrikli tam ötürücülü versiya elan edilib, lakin onun texniki xüsusiyyətləri hələ açıqlanmayıb. Çin bazarında avtomobillərin iki mühərrikinin birgə gücü 530 at gücünə və 690 Nm-a çatır. 2330 kq çəkili krossover 100 km/saata 4,2 saniyəyə sürətlənə bilir, maksimal sürət isə 225 km/saat ilə məhdudlaşdırılıb. 80,6 kVt∙saat tutumlu litium-dəmir-fosfat dartma batareyası CLTC dövrünə əsasən 550 km məsafəni təmin edir.
Bundan əlavə, Çində daha sadə arxa ötürücülü versiyalar da satılır. Əsas versiya 231 at gücü və 380 Nm hasil edən mühərrikə, 71,8 kVt∙saat tutumlu batareyaya malikdir və eyni 550 km məsafəni qət edə bilir. 100 km/saata sürətlənmə vaxtı 7,3 saniyədir, maksimal sürət isə 210 km/saata çatır. Üçüncü versiya ən uzun məsafəni qət edir (610 km), çünki o, iki mühərrikli versiyadakı kimi 80,6 kVt∙saat tutumlu batareya ilə təchiz olunub. Yeganə elektrik mühərriki 313 at gücü və 380 Nm hasil edir ki, bu da 100 km/saata 6,7 saniyəyə çatmağa və 225 km/saata sürətlənməyə imkan verir.
BYD Sealion 7 krossoveri hələ Avropa qiymət siyahısını əldə etməyib. Ancaq Böyük Britaniyada başlanğıc qiyməti məlumdur: 45 min funt sterlinqdən (təxminən 58 min dollar), bu da Tesla Model Y-nin bazası olan arxa ötürücülü versiyasından (47 min funt və ya 61 min dollar) daha ucuzdur. Çində isə baza versiyası 190 min yuan (26700 dollar), tam ötürücülü üst versiyası isə 240 min yuan (33700 dollar) dəyərindədir.
Xəbər qalereyası
Oxşar xəbərlər
BYD flaqman krossoveri Denza N9-un debütünə hazırlaşır
Bu ilin sentyabr ayında Mercedes-Benz nəhayət olaraq BYD və (o vaxtlar) Daimler tərəfindən 2011-ci ildə qurulan Çin şirkəti Denza-nın təsisçiləri sırasından çıxdı. Lakin BYD öz törəmə markasından imtina etmək niyyətində deyil və model sırasını genişləndirməyə davam edir. Hal-hazırda model sırası üç müxtəlif ailədən ibarətdir və tezliklə onlara ... Ardını oxu
Teqlər: BYD