Subaru Crosstrek yeni hibrid sistemi təqdim etdi
22 oktyabr 2024 39 Subaru
İndiyədək Subaru-nun yalnız bir hibrid sistemi, yəni e-Boxer mövcud idi ki, bu da adi mühərrikə sadəcə 'yumşaq' əlavə idi. O, atmosferli 2.0 mühərrikdən və 14-17 at gücü hasil edən köməkçi elektrik mühərriki ilə birləşmiş zəncirvari variatordan ibarətdir. Lakin indi yapon şirkəti daha ciddi bir hibrid sistemi olan S:HEV (Strong Hybrid Electric Vehicle) təqdim edib və onun ilk daşıyıcısı Subaru Crosstrek krossoveri olub.
S:HEV güc qurğusu modernləşdirilmiş, atmosferli 2.5 litrlik (160 a.g., 209 Nm) mühərrikdən və iki elektrik mühərrikindən ibarətdir. Birinci mühərrik yalnız generator kimi işləyir, ikinci isə 120 at gücü və 270 Nm hasil edən güclü dartma mühərrikidir. Bu mühərrik əsasən təkərləri idarə edir, daxili yanma mühərriki (DYM) isə yalnız nisbətən yüksək sürətlərdə mufta və birpilləli reduktor vasitəsilə onlara qoşula bilir. Burada ənənəvi sürət qutusu yoxdur; hibrid sistem həm ardıcıl, həm də paralel rejimdə işləyə bilir.
Bununla yanaşı, Subaru-nun ənənəvi mexaniki tam ötürücü sistemi saxlanılıb: burada ötürücü qutu və mərkəzi mufta var, arxa oxa isə kardançı ötürülür. Ancaq DYM söndürülmüş vəziyyətdə belə bir Crosstrek uzağa gedə bilməz, çünki yük yerinin döşəməsinin altında quraşdırılmış dartma batareyasının tutumu cəmi 1,1 kVt/saatdır. Buna baxmayaraq, istehsalçının məlumatına görə, yeni hibrid əvvəlki modellə müqayisədə 20% daha az yanacaq sərf edir. Böyüdülmüş yanacaq çəni (e-Boxer versiyasının 48 litr ilə müqayisədə 63 litr) ilə birgə vəd edilən məsafə bir doldurmada 1000 km-dən çoxdur. Elektrik əlavəsinin xoş bir üstünlüyü isə yük yerində 1500 vatt gücündə məişət rozetkasının mövcud olmasıdır.
Əsas komplektasiyada Subaru Crosstrek Hybrid ikirəngli, birləşmiş materiallardan ibarət interyer, dəri sükan, analoq cihazlar və 18 düymlük təkərlərlə təchiz olunub. İkinci versiya olan EX virtual cihazlarla (12,3 düym), naviqasiya və genişləndirilmiş dəstəkli Subaru EyeSight sisteminə malikdir.
Yaponiyada Subaru Crosstrek Hybrid üçün artıq sifarişlər qəbul edilir, lakin qiymətlər hələ açıqlanmayıb. Lakin öncədən sifariş verən hər kəsə brendli portativ soyuducu hədiyyə ediləcək. Gələn ilin yazında bu yeni hibrid qurğusu Subaru Forester krossoverlərinə də quraşdırılacaq.
S:HEV güc qurğusu modernləşdirilmiş, atmosferli 2.5 litrlik (160 a.g., 209 Nm) mühərrikdən və iki elektrik mühərrikindən ibarətdir. Birinci mühərrik yalnız generator kimi işləyir, ikinci isə 120 at gücü və 270 Nm hasil edən güclü dartma mühərrikidir. Bu mühərrik əsasən təkərləri idarə edir, daxili yanma mühərriki (DYM) isə yalnız nisbətən yüksək sürətlərdə mufta və birpilləli reduktor vasitəsilə onlara qoşula bilir. Burada ənənəvi sürət qutusu yoxdur; hibrid sistem həm ardıcıl, həm də paralel rejimdə işləyə bilir.
Bununla yanaşı, Subaru-nun ənənəvi mexaniki tam ötürücü sistemi saxlanılıb: burada ötürücü qutu və mərkəzi mufta var, arxa oxa isə kardançı ötürülür. Ancaq DYM söndürülmüş vəziyyətdə belə bir Crosstrek uzağa gedə bilməz, çünki yük yerinin döşəməsinin altında quraşdırılmış dartma batareyasının tutumu cəmi 1,1 kVt/saatdır. Buna baxmayaraq, istehsalçının məlumatına görə, yeni hibrid əvvəlki modellə müqayisədə 20% daha az yanacaq sərf edir. Böyüdülmüş yanacaq çəni (e-Boxer versiyasının 48 litr ilə müqayisədə 63 litr) ilə birgə vəd edilən məsafə bir doldurmada 1000 km-dən çoxdur. Elektrik əlavəsinin xoş bir üstünlüyü isə yük yerində 1500 vatt gücündə məişət rozetkasının mövcud olmasıdır.
Əsas komplektasiyada Subaru Crosstrek Hybrid ikirəngli, birləşmiş materiallardan ibarət interyer, dəri sükan, analoq cihazlar və 18 düymlük təkərlərlə təchiz olunub. İkinci versiya olan EX virtual cihazlarla (12,3 düym), naviqasiya və genişləndirilmiş dəstəkli Subaru EyeSight sisteminə malikdir.
Yaponiyada Subaru Crosstrek Hybrid üçün artıq sifarişlər qəbul edilir, lakin qiymətlər hələ açıqlanmayıb. Lakin öncədən sifariş verən hər kəsə brendli portativ soyuducu hədiyyə ediləcək. Gələn ilin yazında bu yeni hibrid qurğusu Subaru Forester krossoverlərinə də quraşdırılacaq.
Xəbər qalereyası
Oxşar xəbərlər
Subaru WRX tS STI böyüklüyünə yaxınlaşır.
Əgər bu günlərdə Subaru-nun idman modellərinin adlandırılmasına görə çaşqınlıq yaşayırsınızsa, sizi bağışlayırıq. Hamı WRX-i tanıyır — S-T-I hərflərindən bəhs edildikdə, hər hansı bir özünə hörmət edən Subaru həvəskarının gözləri dolur — lakin son vaxtlar GT, TR və tS trimlərinin çeşidləri hələlik performans qısaltmaları ilə tanınan klassiklər ... Ardını oxu
Teqlər: Subaru