Ford Evos Konsepti bir nəslin avtomobillərinə ilham verdi.
18 oktyabr 2024 54 Ford
Evos, Ford-un 2005-ci ildə Iosis konsepti ilə təqdim etdiyi "Kinetik" dizayn dilindən uzaqlaşması ilə Ştefan Lamm, Martin Smit və Eugen Enns tərəfindən hazırlanıb. Bu dizayn dilinin əsas üslub elementləri trapezoidal radiator barmaqlığı, zərif fara dizaynı və üçbucaq formalı arxa işıqlardan ibarət idi. Yeni ön və arxa görünüş Ford-un bütün model sırasına yayılaraq 2013 Fusion, 2015 Edge, 2015 Mustang və 2015 Focus yenilənməsində yer aldı.
"Brendin simasını yaratmaq bir gecədə baş vermir," Eugen Enns The Art Career Project-lə müsahibəsində bildirib. "Adətən yaxşı ideyalar gözlənilməz vaxtlarda özləri sizə gəlir və sizin vəzifəniz onları inkişaf etdirmək üçün növbəti addımı atmaqdır."
Evos-un görünüşü 2010-cu illərin ortalarında Ford-un model sırasına təsir etdiyi kimi, konseptin bəzi texnoloji yenilikləri də reallığa çevrildi. Ford-un orijinal press-relizinə görə, Evos "sürücünün qarşılıqlı əlaqəsi və xəbərdarlığı üçün yeni nəsil" təklif edərək müasir əlaqəli dünyamızı təsəvvür edirdi.
Ford bildirirdi ki, Evos buluddakı məlumatlara qoşula bilər və sürücünün evdə və ya ofisdə təcrübə etdiyi "əlaqəli həyat tərzini" təmin edərdi. Avtomobil hava şəraitinə görə kabini avtomatik olaraq qızdırır və ya soyudurdu. Ford həmçinin avtomobilin ev cihazları ilə əlaqə qura biləcəyini, yola düşərkən işıqları söndürüb qaraj qapısını bağlayacağını təsəvvür edirdi.
Performansa gəlincə, Ford Evos-un idarəetmə, sükan və mühərrik parametrlərini sürücünün zövqünə uyğunlaşdıracağını bildirirdi. O, hətta sürücünün vərdişlərini öyrənərək fərdiləşməni daha da artırmaq qabiliyyətinə malik olardı.
Şirkət güc ötürücüsü haqqında ətraflı məlumat verməmişdi, lakin Evos-un 2012-ci ildə Şimali Amerikada satışa çıxarılan C-Max Energi-yə bənzər hibrid quruluşa malik olduğunu qeyd etmişdi. Energi 2,0 litrlik Atkinson dövrlü dörd silindrli mühərrik və daimi maqnitli sinxron elektrik mühərriki ilə təchiz edilmişdi. O, cəmi 188 at gücü hasil edirdi ki, bu da Evos kimi zərif bir avtomobil üçün bir az zəif görünür, amma konsept performansdan daha çox dizayna diqqət yetirirdi.
Evos elektrik idarəetmə rejiminə və benzin mühərriki ilə birlikdə istifadə olunduqda təxminən 500 mil məsafə qət edə bilən potensiala malik idi. Lakin Ford qeyd edirdi ki, avtomobil yalnız 47 mil/saat sürətə qədər batareya gücü ilə hərəkət edə bilərdi, bundan sonra benzin mühərriki işə düşərdi.
O vaxtdan bəri Ford Evos-un təsir etdiyi dizayndan uzaqlaşıb. Son buraxılan Edge modeli hələ də bu orijinal konseptin bəzi dizayn elementlərini saxlayır, lakin ən yeni Mustang modeli Evos konseptinin görünüşündən daha aqressiv üsluba keçən ən son modeldir.
Evos-un Frankfurtdakı avtomobil sərgisində debüt etməsindən sonra Ford 2012-ci ildə Las-Veqasdakı CES sərgisi üçün konsepti Amerikaya gətirdi və daha sonra naməlum bir yerə təqaüdə göndərdi. Biz Ford-a müraciət etdik və konseptin dünya turundan sonra harada olduğunu öyrənməyə ümid edirik.
Ford Evos konseptini rəsmi olaraq istehsalata buraxmasa da, ona yalnız məhsul sırasına təsir etməyə icazə verərək, şirkət nəticədə Çin üçün zərif görünüşlü orta ölçülü krossoverə eyni adı verdi. Seriya istehsalı Evos 2021-ci ildə satışa çıxdı və 2011-ci il konsepti ilə bəzi oxşar üslub elementlərini, o cümlədən fastback formasını, zərif faraları və trapezoidal radiator barmaqlığını saxlayırdı.
"Brendin simasını yaratmaq bir gecədə baş vermir," Eugen Enns The Art Career Project-lə müsahibəsində bildirib. "Adətən yaxşı ideyalar gözlənilməz vaxtlarda özləri sizə gəlir və sizin vəzifəniz onları inkişaf etdirmək üçün növbəti addımı atmaqdır."
Evos-un görünüşü 2010-cu illərin ortalarında Ford-un model sırasına təsir etdiyi kimi, konseptin bəzi texnoloji yenilikləri də reallığa çevrildi. Ford-un orijinal press-relizinə görə, Evos "sürücünün qarşılıqlı əlaqəsi və xəbərdarlığı üçün yeni nəsil" təklif edərək müasir əlaqəli dünyamızı təsəvvür edirdi.
Ford bildirirdi ki, Evos buluddakı məlumatlara qoşula bilər və sürücünün evdə və ya ofisdə təcrübə etdiyi "əlaqəli həyat tərzini" təmin edərdi. Avtomobil hava şəraitinə görə kabini avtomatik olaraq qızdırır və ya soyudurdu. Ford həmçinin avtomobilin ev cihazları ilə əlaqə qura biləcəyini, yola düşərkən işıqları söndürüb qaraj qapısını bağlayacağını təsəvvür edirdi.
Performansa gəlincə, Ford Evos-un idarəetmə, sükan və mühərrik parametrlərini sürücünün zövqünə uyğunlaşdıracağını bildirirdi. O, hətta sürücünün vərdişlərini öyrənərək fərdiləşməni daha da artırmaq qabiliyyətinə malik olardı.
Şirkət güc ötürücüsü haqqında ətraflı məlumat verməmişdi, lakin Evos-un 2012-ci ildə Şimali Amerikada satışa çıxarılan C-Max Energi-yə bənzər hibrid quruluşa malik olduğunu qeyd etmişdi. Energi 2,0 litrlik Atkinson dövrlü dörd silindrli mühərrik və daimi maqnitli sinxron elektrik mühərriki ilə təchiz edilmişdi. O, cəmi 188 at gücü hasil edirdi ki, bu da Evos kimi zərif bir avtomobil üçün bir az zəif görünür, amma konsept performansdan daha çox dizayna diqqət yetirirdi.
Evos elektrik idarəetmə rejiminə və benzin mühərriki ilə birlikdə istifadə olunduqda təxminən 500 mil məsafə qət edə bilən potensiala malik idi. Lakin Ford qeyd edirdi ki, avtomobil yalnız 47 mil/saat sürətə qədər batareya gücü ilə hərəkət edə bilərdi, bundan sonra benzin mühərriki işə düşərdi.
O vaxtdan bəri Ford Evos-un təsir etdiyi dizayndan uzaqlaşıb. Son buraxılan Edge modeli hələ də bu orijinal konseptin bəzi dizayn elementlərini saxlayır, lakin ən yeni Mustang modeli Evos konseptinin görünüşündən daha aqressiv üsluba keçən ən son modeldir.
Evos-un Frankfurtdakı avtomobil sərgisində debüt etməsindən sonra Ford 2012-ci ildə Las-Veqasdakı CES sərgisi üçün konsepti Amerikaya gətirdi və daha sonra naməlum bir yerə təqaüdə göndərdi. Biz Ford-a müraciət etdik və konseptin dünya turundan sonra harada olduğunu öyrənməyə ümid edirik.
Ford Evos konseptini rəsmi olaraq istehsalata buraxmasa da, ona yalnız məhsul sırasına təsir etməyə icazə verərək, şirkət nəticədə Çin üçün zərif görünüşlü orta ölçülü krossoverə eyni adı verdi. Seriya istehsalı Evos 2021-ci ildə satışa çıxdı və 2011-ci il konsepti ilə bəzi oxşar üslub elementlərini, o cümlədən fastback formasını, zərif faraları və trapezoidal radiator barmaqlığını saxlayırdı.
Xəbər qalereyası
Oxşar xəbərlər
Ford F-150 Lightning və Mustang Mach-E pulsuz EV doldurucu və quraşdırma ilə təmin olunacaq
Ford başa düşür ki, müştərilərinin daha çoxunu elektrik avtomobillərinə keçirmək üçün uzun bir yol qət etməlidir. Tesla-dan sonra ən çox satılan ikinci elektrik avtomobili brendi olmasına baxmayaraq, Fordun 2000-dən çox potensial alıcı arasında keçirdiyi son sorğu göstərdi ki, şirkət hələ də bir çox maneələrlə, miflərlə və yanacaqdan imtina ... Ardını oxu
Teqlər: Ford