Ford F-150 Lightning və Mustang Mach-E pulsuz EV doldurucu və quraşdırma ilə təmin olunacaq
1 oktyabr 2024 75 Ford
Ford başa düşür ki, müştərilərinin daha çoxunu elektrik avtomobillərinə keçirmək üçün uzun bir yol qət etməlidir.
Tesla-dan sonra ən çox satılan ikinci elektrik avtomobili brendi olmasına baxmayaraq, Fordun 2000-dən çox potensial alıcı arasında keçirdiyi son sorğu göstərdi ki, şirkət hələ də bir çox maneələrlə, miflərlə və yanacaqdan imtina etməyə mane olan yanlış təsəvvürlərlə üzləşir. Ford rəsmiləri bildirdi ki, bunlara evdə enerji yığmanın üstünlükləri barədə anlayışın olmaması, gündəlik sürüş üçün nə qədər elektrik məsafəsinə ehtiyac duyduqlarını həddən artıq qiymətləndirmə və elektrik avtomobillərinin batareyalarının tez-tez və çox baha qiymətə dəyişdirilməli olacağı qorxuları daxildir.
Buna görə də avtomobil istehsalçısı indi yeni Ford Power Promise proqramı ilə bu yanlış təsəvvürlərin qarşısını almaq üçün addımlar atır. Bəlkə də ən diqqətəlayiq addım odur ki, Ford bundan sonra yeni elektrik avtomobilinin alınması və ya kirayəsi ilə yanaşı pulsuz ev doldurucu təklif edəcək və daha da yaxşısı, quraşdırma xərclərini də qarşılayacaq.
Ev üçün səviyyə 2 EV doldurucularının bir neçə yüz dollara başa gəlməsi və quraşdırmanın müxtəlif şərtlərdən asılı olaraq 2000-10000 dollar arasında dəyişə biləcəyini nəzərə alsaq, bu, çox yaxşı bir təklifdir. Bu, potensial Ford elektrik avtomobili sahiblərini yalnız elektrikə keçməyə deyil, həm də yanacaqdoldurma məntəqələri kimi DC sürətli dolduruculara güvənməyə ehtiyac olmadığını başa düşməyə inandıra bilər.
"Biz araşdırma apardıq və müəyyən etdik ki, qarşılaşdığımız problem məsafə narahatlığı deyil, dəyişiklik narahatlığıdır", - dedi Ford-un elektrik Model E bölməsinin baş meneceri Martin Delonis keçən həftə jurnalistlərlə telefon danışığında. "Alıcılar məsafə, doldurma və batareya sağlamlığı ilə bağlı narahatdırlar. Bunlar [mövcud elektrik avtomobili sahiblərinin] narahatlıqları deyil. Bu bizə göstərir ki, böyük bir qavrayış fərqi var və alıcıların bu fərqi aradan qaldırmasına kömək lazımdır."
Proqram oktyabrın 1-də başlayır və Mustang Mach-E, F-150 Lightning və ya E-Transit yük maşını ilə maraqlanan hər kəs üçün digər üstünlükləri də əhatə edir. Bunlara elektrik avtomobilinə ehtiyac olduqda 24/7 canlı texniki dəstək, yolda enerji bitməsi ehtimalı olduqda pulsuz yol köməyi və batareya zəmanətinin səkkiz il və ya 100,000 mil, hansı birinci baş verərsə, etibarlı olduğunu alıcılara xatırlatmaq daxildir.
"Elektrikli yük maşını və SUV satışlarımızın çoxu erkən mənimsəyənlər, əsl elektrik avtomobil həvəskarları və ən son texnologiyanı mənimsəməyə əsaslanan motivasiyaları olanlardan olub", - deyə Delonis qeyd edib.
Bu proqram qalanları hədəfləyir.
Elektrik avtomobili sahiblərinin əksəriyyəti artıq avtomobillərini evdə doldururlar. Lakin bu, Delonis-in danışdığı birinci və ikinci dalğa erkən mənimsəyənlərin çoxunu əhatə edir. Qalanları üçün isə benzin doldurma məntəqəsi paradigmasını - “yanacaq doldurmaq” üçün evdən çıxmaq lazım olduğu ideyasını qırmaq bir əsrlik daxili yanma sürücülüyündən sonra gözləniləndən daha çətindir.
Potensial elektrik avtomobili sahiblərinin bir çoxu evdə doldurucu almaq üçün "əlavə" xərc çəkmək istəmir və bunun əvəzinə yalnız DC sürətli doldurucuya güvənə biləcəklərini düşünürlər. Baxmayaraq ki, bu bir çox insanlar üçün variant kimi işləyir, bu da daha uzun doldurma müddətləri, növbələr, etibarlılıq və iş vaxtı problemləri və daha çox çətinliklər səbəbindən çətindir. Ford-un öz tədqiqatı göstərir ki, EV alıcılarının 89%-i evdə doldurma imkanı olsaydı, birini almağa daha meylli olardı, lakin "alıcıların 46%-i evdə doldurmanın necə işlədiyini bilmirlər, buna qarşı ev sahiblərinin 92%-i evdə doldurmanı telefonlarını doldurmaq qədər asan hesab edirlər." Üstəlik, Ford-un tədqiqatı göstərir ki, elektrik avtomobili sahiblərinin tam 79%-i nadir hallarda ictimai dolduruculardan istifadə edir.
"Elektrikli avtomobil alıcıları hesab edir ki, onlara minimum 350 mil lazımdır", - deyə Delonis bildirdi. "Lakin sürücülərin təxminən yarısı bir əllə nə qədər gün ərzində 150 mildən çox məsafə qət etdiklərini saya bilərlər və çoxu bir gündə 290 mildən çox sürməyəcək."
Delonis əlavə edib ki, sorğu iştirakçılarının əksəriyyəti orta sürətli DC doldurucunun onlardan 44 mil uzaqda olduğuna inanırlar, lakin əslində bu məsafə əksər insanlar üçün təxminən iki dəfə azdır.
Beləliklə, Ford indi yalnız avtomobildən kənara çıxaraq elektrik avtomobili sahibliyinin üstünlüklərini vurğulamağa çalışır, uzun müddətdir elektrik sürücüləri bunu bilirlər, lakin yeni başlayanlar anlaya bilməzlər.
"Elektrikli avtomobilin doldurulması düşüncə tərzinin dəyişməsidir", - deyə o qeyd edib. "Bu həm də davranış dəyişikliyi tələb edir. Elektrikli avtomobil diqqət yetirmədiyiniz zaman gecə passiv şəkildə doldurulur, məsələn, smartfonunuzu doldurduğunuz kimi. Əvvəllər mövcud olmayan rahatlığı başa düşmək çətindir. Danışdığımız insanların yalnız yarısı evdə doldurmanın daha asan olduğunu və səhər oyanmağa hazır olduğunu dərk etdi."
Pulsuz ev doldurucularının təklif olunması üçün yeni plan da buradan irəli gəlir. "Biz bunu edən yeganə şirkətik", - deyə Ford Model E-nin baş direktoru Bekka Anderson bildirib. "Bu, müştərilərimiz üçün daha az stres və daha çox rahatlıq deməkdir." Honda və Acura kimi digər avtomobil istehsalçıları elektrik avtomobili alışı ilə ev doldurucuları verir və quraşdırma üçün kreditlər təklif edirlər, lakin Ford-un təklifi bazarda ən hərtərəfli təkliflərdən biridir.
Ford rəsmiləri bildiriblər ki, standart quraşdırma prosesi 60 amper dövrələrini, 80 fut naqili və sayğaca bağlanmanı əhatə edəcək. Yeraltı xətlərin çəkilməsi və ya panel yeniləmələri isə bu təklife daxil edilmir və əlavə xərclər alıcı tərəfindən ödənilə bilər. Təklif edilən vahid Ford Charge Station Pro olacaq və quraşdırma prosesi xarici provayder olan Qmerit tərəfindən həyata keçiriləcək.
Ənənəvi olaraq, avtomobil şirkətləri avtomobil istehsalı ilə kifayətləniblər və digərləri - dilerlər, yanacaq tərəfdaşları və s. - hər şeyi idarə ediblər. Lakin bir çoxları başa düşürlər ki, alıcıları elektrik avtomobillərinə cəlb etmək üçün əlavə addımlar atmaq lazımdır. Keçən il ərzində Ford bir neçə cəbhədə irəliləyişlər əldə edib, o cümlədən Tesla Supercharger şəbəkəsini elektrik avtomobilləri üçün açan ilk şirkət olmaq və BlueOval şəbəkəsi vasitəsilə daha çox plug-and-charge seçimləri təklif edib. Eyni zamanda, Ford öz maneələri ilə üzləşib. Onun elektrik avtomobillərinin satışı güclü olub, lakin proqnozlaşdırıldığından yüksək olmayıb və bu modellər üzrə davamlı itkilər Wall Street-də narahatlıq yaradıb. Nəticədə, Ford bəzi elektrik avtomobili planlarını azaltmağa başlayır, o cümlədən üç sıra elektrik krossoverini hibridə çevirməyi və digər modelləri bir neçə il təxirə salmağı planlaşdırır. Bir neçə yeni model istehsal etməsi gözlənilən yeni aşağı qiymətli elektrik platforması da planlaşdırılır.
Pulsuz ev doldurucusu və elektrik avtomobili narahatlıqlarını aradan qaldırmaq üçün digər tədbirlərin işləyib-işləməyəcəyini və Ford-un dilerlərinin bu üstünlükləri
təşviq edib-etməyəcəyini və ya müştərilərə bu barədə məlumat verib-verməyəcəyini öyrənmək qalıb. Son aylarda Ford dilerlərini narahat edən məhkəmə iddialarına səbəb olan aqressiv elektrik sertifikatlaşdırma proqramından imtina etmək məcburiyyətində qalıb.
Ancaq Ford rəsmiləri InsideEVs-ə bildiriblər ki, yeni Ford Universiteti proqramı satıcıları öyrətməkdə irəliləyiş göstərib ki, onlar alıcılar üçün də eyni şeyi edə bilsinlər. "Bizim dilerlərimiz pikap və çatdırılma, həmçinin mobil xidmət kimi ən geniş xidmət şəbəkəsini təqdim etməkdə bizim sadiq tərəfdaşlarımızdır və birlikdə Ford Power Promise vədini yerinə yetirəcəyik", - deyə Anderson bildirib.
Bununla belə, bir şey dəqiqdir: Ford elektrik avtomobilini almaq indi hər zamankindən daha sərfəlidir.
Tesla-dan sonra ən çox satılan ikinci elektrik avtomobili brendi olmasına baxmayaraq, Fordun 2000-dən çox potensial alıcı arasında keçirdiyi son sorğu göstərdi ki, şirkət hələ də bir çox maneələrlə, miflərlə və yanacaqdan imtina etməyə mane olan yanlış təsəvvürlərlə üzləşir. Ford rəsmiləri bildirdi ki, bunlara evdə enerji yığmanın üstünlükləri barədə anlayışın olmaması, gündəlik sürüş üçün nə qədər elektrik məsafəsinə ehtiyac duyduqlarını həddən artıq qiymətləndirmə və elektrik avtomobillərinin batareyalarının tez-tez və çox baha qiymətə dəyişdirilməli olacağı qorxuları daxildir.
Buna görə də avtomobil istehsalçısı indi yeni Ford Power Promise proqramı ilə bu yanlış təsəvvürlərin qarşısını almaq üçün addımlar atır. Bəlkə də ən diqqətəlayiq addım odur ki, Ford bundan sonra yeni elektrik avtomobilinin alınması və ya kirayəsi ilə yanaşı pulsuz ev doldurucu təklif edəcək və daha da yaxşısı, quraşdırma xərclərini də qarşılayacaq.
Ev üçün səviyyə 2 EV doldurucularının bir neçə yüz dollara başa gəlməsi və quraşdırmanın müxtəlif şərtlərdən asılı olaraq 2000-10000 dollar arasında dəyişə biləcəyini nəzərə alsaq, bu, çox yaxşı bir təklifdir. Bu, potensial Ford elektrik avtomobili sahiblərini yalnız elektrikə keçməyə deyil, həm də yanacaqdoldurma məntəqələri kimi DC sürətli dolduruculara güvənməyə ehtiyac olmadığını başa düşməyə inandıra bilər.
"Biz araşdırma apardıq və müəyyən etdik ki, qarşılaşdığımız problem məsafə narahatlığı deyil, dəyişiklik narahatlığıdır", - dedi Ford-un elektrik Model E bölməsinin baş meneceri Martin Delonis keçən həftə jurnalistlərlə telefon danışığında. "Alıcılar məsafə, doldurma və batareya sağlamlığı ilə bağlı narahatdırlar. Bunlar [mövcud elektrik avtomobili sahiblərinin] narahatlıqları deyil. Bu bizə göstərir ki, böyük bir qavrayış fərqi var və alıcıların bu fərqi aradan qaldırmasına kömək lazımdır."
Proqram oktyabrın 1-də başlayır və Mustang Mach-E, F-150 Lightning və ya E-Transit yük maşını ilə maraqlanan hər kəs üçün digər üstünlükləri də əhatə edir. Bunlara elektrik avtomobilinə ehtiyac olduqda 24/7 canlı texniki dəstək, yolda enerji bitməsi ehtimalı olduqda pulsuz yol köməyi və batareya zəmanətinin səkkiz il və ya 100,000 mil, hansı birinci baş verərsə, etibarlı olduğunu alıcılara xatırlatmaq daxildir.
"Elektrikli yük maşını və SUV satışlarımızın çoxu erkən mənimsəyənlər, əsl elektrik avtomobil həvəskarları və ən son texnologiyanı mənimsəməyə əsaslanan motivasiyaları olanlardan olub", - deyə Delonis qeyd edib.
Bu proqram qalanları hədəfləyir.
Elektrik avtomobili sahiblərinin əksəriyyəti artıq avtomobillərini evdə doldururlar. Lakin bu, Delonis-in danışdığı birinci və ikinci dalğa erkən mənimsəyənlərin çoxunu əhatə edir. Qalanları üçün isə benzin doldurma məntəqəsi paradigmasını - “yanacaq doldurmaq” üçün evdən çıxmaq lazım olduğu ideyasını qırmaq bir əsrlik daxili yanma sürücülüyündən sonra gözləniləndən daha çətindir.
Potensial elektrik avtomobili sahiblərinin bir çoxu evdə doldurucu almaq üçün "əlavə" xərc çəkmək istəmir və bunun əvəzinə yalnız DC sürətli doldurucuya güvənə biləcəklərini düşünürlər. Baxmayaraq ki, bu bir çox insanlar üçün variant kimi işləyir, bu da daha uzun doldurma müddətləri, növbələr, etibarlılıq və iş vaxtı problemləri və daha çox çətinliklər səbəbindən çətindir. Ford-un öz tədqiqatı göstərir ki, EV alıcılarının 89%-i evdə doldurma imkanı olsaydı, birini almağa daha meylli olardı, lakin "alıcıların 46%-i evdə doldurmanın necə işlədiyini bilmirlər, buna qarşı ev sahiblərinin 92%-i evdə doldurmanı telefonlarını doldurmaq qədər asan hesab edirlər." Üstəlik, Ford-un tədqiqatı göstərir ki, elektrik avtomobili sahiblərinin tam 79%-i nadir hallarda ictimai dolduruculardan istifadə edir.
"Elektrikli avtomobil alıcıları hesab edir ki, onlara minimum 350 mil lazımdır", - deyə Delonis bildirdi. "Lakin sürücülərin təxminən yarısı bir əllə nə qədər gün ərzində 150 mildən çox məsafə qət etdiklərini saya bilərlər və çoxu bir gündə 290 mildən çox sürməyəcək."
Delonis əlavə edib ki, sorğu iştirakçılarının əksəriyyəti orta sürətli DC doldurucunun onlardan 44 mil uzaqda olduğuna inanırlar, lakin əslində bu məsafə əksər insanlar üçün təxminən iki dəfə azdır.
Beləliklə, Ford indi yalnız avtomobildən kənara çıxaraq elektrik avtomobili sahibliyinin üstünlüklərini vurğulamağa çalışır, uzun müddətdir elektrik sürücüləri bunu bilirlər, lakin yeni başlayanlar anlaya bilməzlər.
"Elektrikli avtomobilin doldurulması düşüncə tərzinin dəyişməsidir", - deyə o qeyd edib. "Bu həm də davranış dəyişikliyi tələb edir. Elektrikli avtomobil diqqət yetirmədiyiniz zaman gecə passiv şəkildə doldurulur, məsələn, smartfonunuzu doldurduğunuz kimi. Əvvəllər mövcud olmayan rahatlığı başa düşmək çətindir. Danışdığımız insanların yalnız yarısı evdə doldurmanın daha asan olduğunu və səhər oyanmağa hazır olduğunu dərk etdi."
Pulsuz ev doldurucularının təklif olunması üçün yeni plan da buradan irəli gəlir. "Biz bunu edən yeganə şirkətik", - deyə Ford Model E-nin baş direktoru Bekka Anderson bildirib. "Bu, müştərilərimiz üçün daha az stres və daha çox rahatlıq deməkdir." Honda və Acura kimi digər avtomobil istehsalçıları elektrik avtomobili alışı ilə ev doldurucuları verir və quraşdırma üçün kreditlər təklif edirlər, lakin Ford-un təklifi bazarda ən hərtərəfli təkliflərdən biridir.
Ford rəsmiləri bildiriblər ki, standart quraşdırma prosesi 60 amper dövrələrini, 80 fut naqili və sayğaca bağlanmanı əhatə edəcək. Yeraltı xətlərin çəkilməsi və ya panel yeniləmələri isə bu təklife daxil edilmir və əlavə xərclər alıcı tərəfindən ödənilə bilər. Təklif edilən vahid Ford Charge Station Pro olacaq və quraşdırma prosesi xarici provayder olan Qmerit tərəfindən həyata keçiriləcək.
Ənənəvi olaraq, avtomobil şirkətləri avtomobil istehsalı ilə kifayətləniblər və digərləri - dilerlər, yanacaq tərəfdaşları və s. - hər şeyi idarə ediblər. Lakin bir çoxları başa düşürlər ki, alıcıları elektrik avtomobillərinə cəlb etmək üçün əlavə addımlar atmaq lazımdır. Keçən il ərzində Ford bir neçə cəbhədə irəliləyişlər əldə edib, o cümlədən Tesla Supercharger şəbəkəsini elektrik avtomobilləri üçün açan ilk şirkət olmaq və BlueOval şəbəkəsi vasitəsilə daha çox plug-and-charge seçimləri təklif edib. Eyni zamanda, Ford öz maneələri ilə üzləşib. Onun elektrik avtomobillərinin satışı güclü olub, lakin proqnozlaşdırıldığından yüksək olmayıb və bu modellər üzrə davamlı itkilər Wall Street-də narahatlıq yaradıb. Nəticədə, Ford bəzi elektrik avtomobili planlarını azaltmağa başlayır, o cümlədən üç sıra elektrik krossoverini hibridə çevirməyi və digər modelləri bir neçə il təxirə salmağı planlaşdırır. Bir neçə yeni model istehsal etməsi gözlənilən yeni aşağı qiymətli elektrik platforması da planlaşdırılır.
Pulsuz ev doldurucusu və elektrik avtomobili narahatlıqlarını aradan qaldırmaq üçün digər tədbirlərin işləyib-işləməyəcəyini və Ford-un dilerlərinin bu üstünlükləri
təşviq edib-etməyəcəyini və ya müştərilərə bu barədə məlumat verib-verməyəcəyini öyrənmək qalıb. Son aylarda Ford dilerlərini narahat edən məhkəmə iddialarına səbəb olan aqressiv elektrik sertifikatlaşdırma proqramından imtina etmək məcburiyyətində qalıb.
Ancaq Ford rəsmiləri InsideEVs-ə bildiriblər ki, yeni Ford Universiteti proqramı satıcıları öyrətməkdə irəliləyiş göstərib ki, onlar alıcılar üçün də eyni şeyi edə bilsinlər. "Bizim dilerlərimiz pikap və çatdırılma, həmçinin mobil xidmət kimi ən geniş xidmət şəbəkəsini təqdim etməkdə bizim sadiq tərəfdaşlarımızdır və birlikdə Ford Power Promise vədini yerinə yetirəcəyik", - deyə Anderson bildirib.
Bununla belə, bir şey dəqiqdir: Ford elektrik avtomobilini almaq indi hər zamankindən daha sərfəlidir.
Oxşar xəbərlər
Ford Evos Konsepti bir nəslin avtomobillərinə ilham verdi.
Evos, Ford-un 2005-ci ildə Iosis konsepti ilə təqdim etdiyi "Kinetik" dizayn dilindən uzaqlaşması ilə Ştefan Lamm, Martin Smit və Eugen Enns tərəfindən hazırlanıb. Bu dizayn dilinin əsas üslub elementləri trapezoidal radiator barmaqlığı, zərif fara dizaynı və üçbucaq formalı arxa işıqlardan ibarət idi. Yeni ön və arxa görünüş Ford-un bütün model ... Ardını oxu
Teqlər: Ford