Siz Lamborghini Urus Hibridini Ciddi Almalısınız
10 oktyabr 2024 68 Lamborghini
Mən Lamborghini Urus-u heç vaxt ciddi qəbul etməmişəm. Onun, əlbəttə, öz markasına uyğun parlaq görünüşü var, lakin Volkswagen Group-dan götürülmüş mühərrik və şassi ilə, eləcə də Audi-nin idarə elementləri ilə örtülmüş interyerlə orijinal Urus heç vaxt Lamborghini-nin alçaq, yüksək dövriyyəli idman avtomobilləri kimi eyni ehtirası oyada bilmirdi.
Bu düşüncə Urus SE ilə dəyişir – bu SUV-nin ilk hibrid variantıdır. 2025-ci il üçün yeni olan SE (ess-ey kimi tələffüz olunur) bir sıra vizual təkmilləşdirmələr və ən əsası, V-8 ilə səkkiz pilləli avtomat arasında quraşdırılmış tək elektrik mühərriki tərəfindən təmin edilən əlavə fırlanma anını dəstəkləmək üçün yenilənmiş tam ötürücülü sistem gətirir. İtaliyanın cənubundakı Nardò Texniki Mərkəzində qısa bir testdən sonra aydın olur ki, bu super SUV hər şeyi edə bilən avtomobil axtaranlar üçün ilk seçim olmalıdır — o cümlədən üzünüzə təbəssüm bəxş etmək.
Bəzi yerlərdə Urus-dan Urus SE-yə keçidi görmək asandır, lakin digərlərində çətindir. Ön hissə əvvəlki nəslin görkəmsiz birləşmə xəttini aradan qaldıraraq, radiator barmaqlığı və bamperin üzərinə qədər uzanan yeni kapotu ehtiva edir. Faralar daha nazikdir və Lamborghini-nin öz loqotipindəki buğa quyruğundan ilhamlandığını dediyi yeni gündüz işıqları dizaynına malikdir. Arxa işıqları birləşdirən, şirkətin imzalı altıbucaqlı naxışına malik yeni saxta barmaqlıq parçası da baqaj qapağı boyunca uzanır.
Bu yeni dizayn 2012-ci ildə göstərilən orijinal konsepsiyadan daha çox borc alıb, daha hamar işıqlarla daha incə buruna malikdir. Yoxsa, Urus SE əsasən əvvəlki modelə bənzəyir və eyni dərəcədə ziddiyyətlidir. Bu cüzi yenilənmiş Urus Revuelto kimi eyni reaksiyaları təhrik edirmi? Qətiyyən yox. Amma SUV üçün o, yenə də tamamilə ekzotikdir.
Urus SE içəridə yumşaq dəri və hər yerdə səpələnmiş altıbucaqlı naxışlarla ayaqlaşmağa çalışır. Orada ötürmələri seçmək, sürmə rejimləri arasında keçid etmək və batareya parametrlərini tənzimləmək üçün təyyarə kokpitindən ilhamlanmış gözəl bir üçlüyə sahibdir. Bu interyer vaxt keçirmək üçün gözəl yer olaraq qalır, lakin son beş ildə hər hansı bir Audi sürmüsünüzsə, hər şey sizə çox tanış gələcək.
Əyləncə və iqlim nəzarəti üçün ikili 12,3 düymlük ekranlar birbaşa Q8-dən götürülüb, lakin Lamborghini-nin öz altıbucaqlı temalı proqram təminatı interfeysi ilə. Həcm tənzimləyicisini və pəncərə açarlarını ehtiva edən trim parçaları da Audi-dən alınmışdır. Hətta sükan üzərindəki düymələr də Audi şriftində bəzədilmişdir.
Interyerin təklif etdiyi bu detallara baxmayaraq, Urus SE Audi kimi idarə olunmur. Sürmə rejimi keçidini Corsa rejiminə çevirin və ön təkərlər yol tutuşu üçün mübarizə apararkən qəddar sürətləndirilməni hiss edəcəksiniz. İkili turboyüklü 4,0 litrlik mühərrik və elektrik mühərriki birlikdə nəhəng 789 at gücü və 701 funt-fut fırlanma anı təmin edir. Lamborghini, 0-60 sprintinin 3,4 saniyə çəkdiyini bildirir, lakin bu, daha sürətli hiss olunur. Çox daha sürətli.
Bu elektrik mühərrikinə görə, Urus üçün turboyük gecikməsi keçmişdə qalıb; Hibrid sistem aşağı dövrlərdə fırlanma anını təmin edir və sizi dərhal impulsdan məhrum etməmək üçün işə salır. Sport və Corsa rejimlərində avtomobil hər dəqiqə qaz pedalının ən kiçik təsirinin ani sıçrayışa çevrilmə üsulu ilə tamamilə elektrikli hiss olunur. Güc 6800 rpm qırmızı xəttə çatana qədər bir qədər də azalmaq bilmir.
Mühəndislər Urus SE-nin yarı ağırlıqlı avtomobil kimi idarə olunmasını təmin etmək üçün bütün texnoloji imkanları işə salıblar. Orada yarı aktiv amortizatorlar, aktiv dönmə əleyhinə çubuqlar və avtomobili döngələrdən asanlıqla keçirmək üçün arxa təkərlərlə idarəetmə var. Sükan BMW-ya bənzəyir — çarx sürətlə komandalarınıza cavab verir. Ön təkərlərdən geribildirim minimum səviyyədədir, lakin avtomobilin altında necə təbii döndüyünü hiss etdikdən sonra sensasiya çatışmazlığı bağışlanır.
Şassi texnologiyasından daha vacib olan ötürücü sistemə edilən dəyişikliklərdir. Əvvəlki Urus, ön və arxa gücü bölüşdürən Torsen tipli ötürmə qutusuna malik idi ki, bu da mühəndislər üçün fırlanma anı paylanmasını dəqiq tənzimləməyi çətinləşdirirdi. Bu ötürücü qutu çoxlu debriyajlı ötürmə qutusu ilə əvəz olundu, bu da avtomobilin hər iki ucuna lazım olan qədər güc göndərə bilər. Eyni şəkildə, arxa tərəf də elektron məhdud sürüşlü differensial ilə təchiz edilmişdir ki, bu da döngəyə girmək və çıxmaq kimi döngə fazalarında dartma nəzarətini tənzimləmək üçün daha geniş imkanlar yaradır.
Bu təkmilləşdirmələr dərhal boş səthlərdə nəzərə çarpır. Urus SE-nin həddə necə idarə edildiyini hiss etmək üçün Lamborghini mənə Nardoda çınqıllı bir test yolunda sürməyə icazə verdi. Dartma nəzarəti aktiv olan halda belə, ötürücü sistem idarəetməni buraxır, burunda nizamı qoruyaraq, yanlara keçidləri və böyük, krem kimi dörd təkərli sürüşmələri asanlaşdırır. Çınqıllı yolda Urus SE yaxşı tənzimlənmiş STI kimi hiss olunur, lakin iki qat artıq güclüdür.
Bu qədər ağır bir şeyin bu neytral hissi asfalt üzərində tərcümə etməsi daha çətindir, lakin Urus bunu asanlıqla edir. Quru asfalt sürüşmə kursunda sol və sağ tərəfə keçidləri həyata keçirmək və nəhəng, dumanlı sürüşmələri həyata keçirmək inanılmaz dərəcədə asan idi. Travis Pastrananın Subaru-da çəkdiyi videolarda gördüyünüz o 360-lər? Bu avtomobil üçün uşaq işi.
Yolda isə, aydın olur ki, Urus SE Sport və Corsa rejimlərində bütün fırlanma anını arxa təkərlərə yönəldir. Elektrik mühərrikinin ani cavabı sayəsində arxa tərəfi hətta təhlükəsiz sürətlərlə dartma nəzarəti açıq olarkən asanlıqla sürüşməyə göndərmək asanlaşır.
Urus SE sürücülər üçün əsl SUV-dir. O, istənilən yerdə, o cümlədən asfalt və ya başqa səthlərdə gözlənilməz nəticələrə malik sürətlə və çevikliklə idarə oluna bilir. Sürməyi sevən hər kəs bu avtomobildə zövq tapacaq, təki təkərləri dəyişməyə hazır olsun.
Amma mən hələ də Urus-u "əsl" Lamborghini adlandırmaqda çətinlik çəkirəm. Mən böyüyəndə bu markanı yalnız bir növ avtomobil istehsal etdiyi üçün tanıyırdım: Kobud, kompromissiz, qeyri-adi maşınlar, kosmik gəmi kimi görünən və raket gəmisi kimi səslənən avtomobillər. Mənim fikrimcə, Lamborghini-nin çox spesifik bir silueti var. Və bu siluet dörd qapılı SUV-nin forması deyil.
Amma mənim fikrim heç nəyi dəyişmir. Satışlara baxsaq, mən açıqca azlıqdayam. 2017-ci ildə Urus debüt etdikdən sonra şirkətin satışları ikiqat artdı və dərhal Lamborghini-nin ən çox
satılan modeli oldu. Satışda ən yaxın model olan Huracán-dan ikiqat çox satıldı. CEO Stephan Winkelmann haqlı olaraq Urus-u markanın dayağı hesab edir.
"Urus bizə super idman avtomobilləri biznesinə daha çox sərmayə qoymağa imkan verən bir sütun təqdim edir", - deyə Winkelmann Motor1-ə bildirib.
"Lamborghini heç vaxt yalnız super avtomobillər istehsal etməyib," o əlavə edib. “Biz 1960-cı illərdə GT avtomobillər ilə başladıq və sonra 1980-ci illərin əvvəllərində LM002-ni də yaratdıq. Gələcəkdə seriyamız tamamlandıqdan sonra lineup-ın 50 faizi super avtomobillər, 50 faizi isə Urus olacaq.”
Urus SE 2025-ci ilədək satılıb, sifarişlərin 50 faizdən çoxunu əvvəlki model sahibləri təşkil edir, sadəcə olaraq ən yeni modelə yüksəltmə edirlər. Mənim kimi puristlər markanın "azaldılması" ilə bağlı narahat ola bilərlər, lakin alıcılar tamamilə razıdırlar. İndi mən 2000-ci illərin əvvəllərində Porsche Cayenne təqdim olunanda mənim kimi adamların nə hiss etdiyini bilirəm.
Urus SE-nin "əsl" Lamborghini olub-olmamasından asılı olmayaraq, onu gözdən salmamalısınız. Daha yaxşı dinamikaya malik birbaşa rəqibini tapa bilmirəm (ən azı sürmədiklərim arasında). Porsche Macan GTS dağ yollarını idarə etmək üçün ən çox sevdiyim SUV olaraq qalır, lakin o, daha kiçik, daha ucuz və daha az ekzotikdir. Ferrari Purosangue daha həzzverici və əlbəttə ki, V-12 mühərrikinə görə daha emosionaldır, lakin o, daha az praktikdir və əyləncə sistemi dəhşətli dərəcədə pisdir. O, həmçinin ikiqat baha başa gəlir.
Hələ sürməmiş olsam da, Cayenne Turbo GT ən məntiqli müqayisə ola bilər, lakin Urus-un əsas rəqibləri Range Rover-lər, Cullinan-lar, Bentayga-lar və G-Wagen-lər olacaq. Lamborghini-nin ən böyük bazarları Los-Anceles və Mayami kimi yerlərdir, burada diqqət çəkici görünüş və status hər zaman sürüşmə dinamikasından üstündür. Amma ən azı Urus SE sahibləri biləcəklər ki, onların avtomobili dayanacaqda ən əyləncəli vasitədir.
Bu düşüncə Urus SE ilə dəyişir – bu SUV-nin ilk hibrid variantıdır. 2025-ci il üçün yeni olan SE (ess-ey kimi tələffüz olunur) bir sıra vizual təkmilləşdirmələr və ən əsası, V-8 ilə səkkiz pilləli avtomat arasında quraşdırılmış tək elektrik mühərriki tərəfindən təmin edilən əlavə fırlanma anını dəstəkləmək üçün yenilənmiş tam ötürücülü sistem gətirir. İtaliyanın cənubundakı Nardò Texniki Mərkəzində qısa bir testdən sonra aydın olur ki, bu super SUV hər şeyi edə bilən avtomobil axtaranlar üçün ilk seçim olmalıdır — o cümlədən üzünüzə təbəssüm bəxş etmək.
Bəzi yerlərdə Urus-dan Urus SE-yə keçidi görmək asandır, lakin digərlərində çətindir. Ön hissə əvvəlki nəslin görkəmsiz birləşmə xəttini aradan qaldıraraq, radiator barmaqlığı və bamperin üzərinə qədər uzanan yeni kapotu ehtiva edir. Faralar daha nazikdir və Lamborghini-nin öz loqotipindəki buğa quyruğundan ilhamlandığını dediyi yeni gündüz işıqları dizaynına malikdir. Arxa işıqları birləşdirən, şirkətin imzalı altıbucaqlı naxışına malik yeni saxta barmaqlıq parçası da baqaj qapağı boyunca uzanır.
Bu yeni dizayn 2012-ci ildə göstərilən orijinal konsepsiyadan daha çox borc alıb, daha hamar işıqlarla daha incə buruna malikdir. Yoxsa, Urus SE əsasən əvvəlki modelə bənzəyir və eyni dərəcədə ziddiyyətlidir. Bu cüzi yenilənmiş Urus Revuelto kimi eyni reaksiyaları təhrik edirmi? Qətiyyən yox. Amma SUV üçün o, yenə də tamamilə ekzotikdir.
Urus SE içəridə yumşaq dəri və hər yerdə səpələnmiş altıbucaqlı naxışlarla ayaqlaşmağa çalışır. Orada ötürmələri seçmək, sürmə rejimləri arasında keçid etmək və batareya parametrlərini tənzimləmək üçün təyyarə kokpitindən ilhamlanmış gözəl bir üçlüyə sahibdir. Bu interyer vaxt keçirmək üçün gözəl yer olaraq qalır, lakin son beş ildə hər hansı bir Audi sürmüsünüzsə, hər şey sizə çox tanış gələcək.
Əyləncə və iqlim nəzarəti üçün ikili 12,3 düymlük ekranlar birbaşa Q8-dən götürülüb, lakin Lamborghini-nin öz altıbucaqlı temalı proqram təminatı interfeysi ilə. Həcm tənzimləyicisini və pəncərə açarlarını ehtiva edən trim parçaları da Audi-dən alınmışdır. Hətta sükan üzərindəki düymələr də Audi şriftində bəzədilmişdir.
Interyerin təklif etdiyi bu detallara baxmayaraq, Urus SE Audi kimi idarə olunmur. Sürmə rejimi keçidini Corsa rejiminə çevirin və ön təkərlər yol tutuşu üçün mübarizə apararkən qəddar sürətləndirilməni hiss edəcəksiniz. İkili turboyüklü 4,0 litrlik mühərrik və elektrik mühərriki birlikdə nəhəng 789 at gücü və 701 funt-fut fırlanma anı təmin edir. Lamborghini, 0-60 sprintinin 3,4 saniyə çəkdiyini bildirir, lakin bu, daha sürətli hiss olunur. Çox daha sürətli.
Bu elektrik mühərrikinə görə, Urus üçün turboyük gecikməsi keçmişdə qalıb; Hibrid sistem aşağı dövrlərdə fırlanma anını təmin edir və sizi dərhal impulsdan məhrum etməmək üçün işə salır. Sport və Corsa rejimlərində avtomobil hər dəqiqə qaz pedalının ən kiçik təsirinin ani sıçrayışa çevrilmə üsulu ilə tamamilə elektrikli hiss olunur. Güc 6800 rpm qırmızı xəttə çatana qədər bir qədər də azalmaq bilmir.
Mühəndislər Urus SE-nin yarı ağırlıqlı avtomobil kimi idarə olunmasını təmin etmək üçün bütün texnoloji imkanları işə salıblar. Orada yarı aktiv amortizatorlar, aktiv dönmə əleyhinə çubuqlar və avtomobili döngələrdən asanlıqla keçirmək üçün arxa təkərlərlə idarəetmə var. Sükan BMW-ya bənzəyir — çarx sürətlə komandalarınıza cavab verir. Ön təkərlərdən geribildirim minimum səviyyədədir, lakin avtomobilin altında necə təbii döndüyünü hiss etdikdən sonra sensasiya çatışmazlığı bağışlanır.
Şassi texnologiyasından daha vacib olan ötürücü sistemə edilən dəyişikliklərdir. Əvvəlki Urus, ön və arxa gücü bölüşdürən Torsen tipli ötürmə qutusuna malik idi ki, bu da mühəndislər üçün fırlanma anı paylanmasını dəqiq tənzimləməyi çətinləşdirirdi. Bu ötürücü qutu çoxlu debriyajlı ötürmə qutusu ilə əvəz olundu, bu da avtomobilin hər iki ucuna lazım olan qədər güc göndərə bilər. Eyni şəkildə, arxa tərəf də elektron məhdud sürüşlü differensial ilə təchiz edilmişdir ki, bu da döngəyə girmək və çıxmaq kimi döngə fazalarında dartma nəzarətini tənzimləmək üçün daha geniş imkanlar yaradır.
Bu təkmilləşdirmələr dərhal boş səthlərdə nəzərə çarpır. Urus SE-nin həddə necə idarə edildiyini hiss etmək üçün Lamborghini mənə Nardoda çınqıllı bir test yolunda sürməyə icazə verdi. Dartma nəzarəti aktiv olan halda belə, ötürücü sistem idarəetməni buraxır, burunda nizamı qoruyaraq, yanlara keçidləri və böyük, krem kimi dörd təkərli sürüşmələri asanlaşdırır. Çınqıllı yolda Urus SE yaxşı tənzimlənmiş STI kimi hiss olunur, lakin iki qat artıq güclüdür.
Bu qədər ağır bir şeyin bu neytral hissi asfalt üzərində tərcümə etməsi daha çətindir, lakin Urus bunu asanlıqla edir. Quru asfalt sürüşmə kursunda sol və sağ tərəfə keçidləri həyata keçirmək və nəhəng, dumanlı sürüşmələri həyata keçirmək inanılmaz dərəcədə asan idi. Travis Pastrananın Subaru-da çəkdiyi videolarda gördüyünüz o 360-lər? Bu avtomobil üçün uşaq işi.
Yolda isə, aydın olur ki, Urus SE Sport və Corsa rejimlərində bütün fırlanma anını arxa təkərlərə yönəldir. Elektrik mühərrikinin ani cavabı sayəsində arxa tərəfi hətta təhlükəsiz sürətlərlə dartma nəzarəti açıq olarkən asanlıqla sürüşməyə göndərmək asanlaşır.
Urus SE sürücülər üçün əsl SUV-dir. O, istənilən yerdə, o cümlədən asfalt və ya başqa səthlərdə gözlənilməz nəticələrə malik sürətlə və çevikliklə idarə oluna bilir. Sürməyi sevən hər kəs bu avtomobildə zövq tapacaq, təki təkərləri dəyişməyə hazır olsun.
Amma mən hələ də Urus-u "əsl" Lamborghini adlandırmaqda çətinlik çəkirəm. Mən böyüyəndə bu markanı yalnız bir növ avtomobil istehsal etdiyi üçün tanıyırdım: Kobud, kompromissiz, qeyri-adi maşınlar, kosmik gəmi kimi görünən və raket gəmisi kimi səslənən avtomobillər. Mənim fikrimcə, Lamborghini-nin çox spesifik bir silueti var. Və bu siluet dörd qapılı SUV-nin forması deyil.
Amma mənim fikrim heç nəyi dəyişmir. Satışlara baxsaq, mən açıqca azlıqdayam. 2017-ci ildə Urus debüt etdikdən sonra şirkətin satışları ikiqat artdı və dərhal Lamborghini-nin ən çox
satılan modeli oldu. Satışda ən yaxın model olan Huracán-dan ikiqat çox satıldı. CEO Stephan Winkelmann haqlı olaraq Urus-u markanın dayağı hesab edir.
"Urus bizə super idman avtomobilləri biznesinə daha çox sərmayə qoymağa imkan verən bir sütun təqdim edir", - deyə Winkelmann Motor1-ə bildirib.
"Lamborghini heç vaxt yalnız super avtomobillər istehsal etməyib," o əlavə edib. “Biz 1960-cı illərdə GT avtomobillər ilə başladıq və sonra 1980-ci illərin əvvəllərində LM002-ni də yaratdıq. Gələcəkdə seriyamız tamamlandıqdan sonra lineup-ın 50 faizi super avtomobillər, 50 faizi isə Urus olacaq.”
Urus SE 2025-ci ilədək satılıb, sifarişlərin 50 faizdən çoxunu əvvəlki model sahibləri təşkil edir, sadəcə olaraq ən yeni modelə yüksəltmə edirlər. Mənim kimi puristlər markanın "azaldılması" ilə bağlı narahat ola bilərlər, lakin alıcılar tamamilə razıdırlar. İndi mən 2000-ci illərin əvvəllərində Porsche Cayenne təqdim olunanda mənim kimi adamların nə hiss etdiyini bilirəm.
Urus SE-nin "əsl" Lamborghini olub-olmamasından asılı olmayaraq, onu gözdən salmamalısınız. Daha yaxşı dinamikaya malik birbaşa rəqibini tapa bilmirəm (ən azı sürmədiklərim arasında). Porsche Macan GTS dağ yollarını idarə etmək üçün ən çox sevdiyim SUV olaraq qalır, lakin o, daha kiçik, daha ucuz və daha az ekzotikdir. Ferrari Purosangue daha həzzverici və əlbəttə ki, V-12 mühərrikinə görə daha emosionaldır, lakin o, daha az praktikdir və əyləncə sistemi dəhşətli dərəcədə pisdir. O, həmçinin ikiqat baha başa gəlir.
Hələ sürməmiş olsam da, Cayenne Turbo GT ən məntiqli müqayisə ola bilər, lakin Urus-un əsas rəqibləri Range Rover-lər, Cullinan-lar, Bentayga-lar və G-Wagen-lər olacaq. Lamborghini-nin ən böyük bazarları Los-Anceles və Mayami kimi yerlərdir, burada diqqət çəkici görünüş və status hər zaman sürüşmə dinamikasından üstündür. Amma ən azı Urus SE sahibləri biləcəklər ki, onların avtomobili dayanacaqda ən əyləncəli vasitədir.
Xəbər qalereyası
Oxşar xəbərlər
İlk Twin-Turbo Lamborghini Revuelto gücünü ikiqat artırır
Lamborghini Revuelto, əvəz etdiyi Aventador-un layiqli varisidir. Pərəstişkarları avtomobil istehsalçısının avtomobili zəiflədəcəyindən və V-12 mühərrikindən imtina edəcəyindən qorxurdular, lakin Lamborghini yeni model üçün onu qoruyub saxladı, əvəzində mühərrikə üç elektrik mühərriki əlavə etdi. Tüninq şirkəti Underground Racing hiperkara V-12 ... Ardını oxu
Teqlər: Lamborghini