Lamborghini-nin yeni modelleri Mercedes-ə məxsus şirkətdən elektrik enerjisindən istifadə edir


26 noyabr 2024 226 Lamborghini
Lamborghini-nin yeni modelleri Mercedes-ə məxsus şirkətdən elektrik enerjisindən istifadə edir
Temerario və Revuelto, hətta AMG modellərində belə olmayan bir texnologiyadan istifadə edir. Mercedes, öz AMG mühərriklərini, məşhur üçbucaqlı ulduzu olmayan avtomobillərə verdiyi zaman yeni gəlir mənbəyi yaradıb. Siz Pagani Utopia-da V-12, bir neçə Aston Martin modelində V-8 və Lotus Emira-da dörd silindrli mühərrik tapa bilərsiniz. Ancaq bilirdinizmi ki, bir neçə superkar həmçinin Alman lüks brendinin plug-in hibrid texnologiyasını borc alır? Lakin fərq ondadır ki, Mercedes və ya AMG bu texnologiyanı texniki olaraq inkişaf etdirməyib.

Mercedes, 2021-ci ildən Yasa şirkətinə sahibdir və brendin Flux mühərrikləri Lamborghini-nin iki superkarına quraşdırılıb: V-12 Revuelto və yeni V-8 Temerario. Yanacaq mühərrikləri tamamilə Lamborghini tərəfindən hazırlanmışdır, amma ön oxlarda quraşdırılmış iki elektrik mühərriki, 2009-cu ildə qurulmuş Britaniya şirkəti tərəfindən xüsusi olaraq bu "həyəcanlı öküzlər" üçün hazırlanıb. Buradakı ironiya ondadır ki, nə Mercedes, nə də AMG hələ də osial axın mühərriklərinə sahib avtomobil satmır.

Affalterbaxdan olan performans bölməsi, AMG GT Four-Door Coupe-nin əvəzini tutacaq və yeni böyük elektrik SUV olacaq aerodinamik sedanı dəstəkləyəcək xüsusi AMG.EA platforması üzərində işləyir. Hər iki avtomobilin Yasa-nın osial axın mühərrikləri ilə təchiz edilməsi gözlənilir. Dəqiqlik üçün qeyd etmək lazımdır ki, bu texnologiya artıq Mercedes-də tətbiq edilib, çünki 2023 Vision One-Eleven konsepti radial axın mühərriki ilə təchiz edilib. O, ənənəvi elektrik mühərrikinə nisbətən üçdə biri çəkisi və üçdə biri ölçüsündə olub, amma dönmə anını ikiqat artırır.

Konsept avtomobillərini qeyd etmişkən, 2010-cu ildə Jaguar C-X75 Yasa-nın dörd mühərrikli quruluşunu istifadə etmişdi. Bir neçə ildən sonra, Lola LeMans prototipinin elektrik versiyası, 2,204 funtdan yüngül olan elektriklə işləyən nəqliyyat vasitələri üçün torpaqda sürət rekordunu qırdı. Lola-Drayson B12/69EV, Böyük Britaniyanın Yorkşirindəki RAF Elvington-da 204 mil/saat sürətə çataraq, təxminən dörd onillik müddətində 175 mil/saat olan əvvəlki rekordu aşdı.

Yasa-nın mühərriki yalnız 38,1 funt ağırlığındadır və Lamborghini modellərində 148 at gücü və 221 funt-fut fırlanma anı ilə maksimum güc təqdim edir. Osial axın mühərriki yalnız 2.75 düym qalınlığında və 11.6 düym diametrindədir. Yağla soyudulan mühərrikin maksimum sürəti 10,000 rpm-dir. Temerario-da üçüncü bir Yasa mühərriki arxada quraşdırılıb. Revuelto-da da arxa osial axın mühərriki var, amma bu, Mahle tərəfindən təchiz edilib.

Bizim qeyd etdiyimiz iki Lamborghini modeli, Yasa-nın osial axın mühərriklərini istifadə edən ilk yolda gedən avtomobillər deyil. Bu başlıq, 2016-cı ildə istehsala başlayan Koenigsegg Regera-ya aiddir. Bir neçə il sonra Ferrari-nin SF90 Stradale və 296 GTB modelləri də bu texnologiyaya qoşulub. Gələn il çıxması gözlənilən Ferrari-nin ilk elektrik avtomobilinin daxili olaraq hazırlanmış mühərriklərdən istifadə edəcəyi gözlənilir.

Xəbər qalereyası


Oxşar xəbərlər


İlk Twin-Turbo Lamborghini Revuelto gücünü ikiqat artırır

Lamborghini Revuelto, əvəz etdiyi Aventador-un layiqli varisidir. Pərəstişkarları avtomobil istehsalçısının avtomobili zəiflədəcəyindən və V-12 mühərrikindən imtina edəcəyindən qorxurdular, lakin Lamborghini yeni model üçün onu qoruyub saxladı, əvəzində mühərrikə üç elektrik mühərriki əlavə etdi. Tüninq şirkəti Underground Racing hiperkara V-12 ... Ardını oxu

Teqlər: Lamborghini

Siz Lamborghini Urus Hibridini Ciddi Almalısınız

Mən Lamborghini Urus-u heç vaxt ciddi qəbul etməmişəm. Onun, əlbəttə, öz markasına uyğun parlaq görünüşü var, lakin Volkswagen Group-dan götürülmüş mühərrik və şassi ilə, eləcə də Audi-nin idarə elementləri ilə örtülmüş interyerlə orijinal Urus heç vaxt Lamborghini-nin alçaq, yüksək dövriyyəli idman avtomobilləri kimi eyni ehtirası oyada ... Ardını oxu

Teqlər: Lamborghini