2025 BMW X3 hibrid olur


24 sentyabr 2024 268 BMW
2025 BMW X3 hibrid olur
Üç nəsil və 20 illik uğur – qısaca desək, bu, BMW X3-dür. Orta ölçülü lüks SUV, debütündən bəri Alman istehsalçısı üçün əsl mükəmməllik nümunəsi olub. 2023-cü ildə də, üçüncü nəsil model artıq yeddi ildir bazarda olsa belə, dünya üzrə markanın ən çox satılan avtomobili idi.

İndi isə dördüncü nəsil modelə keçmək və bu yeni SUV-nin X3-ün uğurunu davam etdirə biləcəyini öyrənmək vaxtıdır. O, təkmilləşdirilmiş platforma, yenilənmiş dizayn, texnologiyalara əsaslanan interyer və elektrikləşdirilmiş mühərriklərə malikdir. Lakin, təbii ki, daha çox şey var; Mən bu SUV-nin necə olduğunu öz gözlərimlə görmək üçün Münhenə getdim.

Bir yarım düym. Bu, yeni BMW X3-ün uzunluğuna nə qədər böyüdüyüdür, indi onun uzunluğu 187.2 düymə çatır. Hündürlüyü (65.4 düym) və eni (75.6 düym) demək olar ki, dəyişməyib. Axı, bu, hələ də BMW-nin orta və yüksək səviyyəli modellər üçün CLAR platformasıdır, sadəcə, bütün təkərli çəkmə və boylama yerləşdirilmiş mühərriklərlə.

Bununla belə, X3-ün proporsiyaları eyni qalsa da, dördüncü nəsil SUV dizaynı normadan uzaqlaşır. Başlanğıc üçün, X3-də ilk dəfə olaraq bamperin alt hissəsində yeni "ikiqat L" dizaynı var. Əsas model fərqli xaç şlatu dizaynı olan ikiqat böyrək formalı radiator barmaqlığına malikdir, bu dizayn M Sport trimində qara rəngə çevrilir.

Qapı tutacaqları gövdə ilə eyni səviyyədə oturur (aerodinamik element çox gözəl işlənib, Cd 0.27 ilə), təkərlər isə 21 düymə qədər artır. Nəhayət, işıq klasterlərindəki bölmə motivi geri qayıdır və bamperin forması – ənənəvi pillə olmayan, baqaj qapısı ilə düz şəkildə – dərhal diqqətinizi çəkir. İdman M50-dən başqa, egzoz boruları bamperin yanında gizlədilmişdir.

Yeni BMW X3 infotainment sistemi mükəmməldir, onlarla funksiya və proqramla doludur və onları yeniləmək üçün havadan texnologiya ilə təchiz olunub. Apple CarPlay və Android Auto da kablosuz işləyir. 14.9 düymlük ekran əla çözünürlükdədir və tunelin ortasındakı fırlanma düyməsi ilə istifadə etmək asandır. Rəqəmsal alət lazım olduqda fərdiləşdirilə bilir və 12.3 düym ölçüsündədir. Və nəhayət, BMW-nin smartfon tətbiqi ilə avtomobilinizə tam nəzarət edə bilərsiniz.

Test sürüşünə yeni mild-hybrid versiyası olan X3, 20xDrive ilə başladım (Redaktorun qeydi: X3-nün bu versiyası ABŞ-da mövcud deyil. ABŞ-da əsas X3, eyni güc sistemi ilə daha güclü bir versiya istifadə edən xDrive30-dur). Adın "i"si artıq yoxdur – bu yalnız elektrik modelləri üçün nəzərdə tutulub (bu arada, iX3 olmayacaq, çünki 2025-ci ildə Neue Klasse platformasına əsaslanan yerli elektrik SUV debüt edəcək). Burada 190 at gücü istehsal edən 2.0 turbo dörd silindrli mühərrik, bütün təkərli çəkmə və səkkiz pilləli avtomatik transmissiya ilə birləşdirilir.

Yenilik elektrik mühərrikinin mövcudluğunda yerləşir, o, 18 at gücü və 148 funt-fut fırlanma anı əlavə edə bilir. Bu, benzin mühərrikini emissiyaları azaltmaq və yanacaq sərfiyyatını azaltmaqla aktiv dəstəkləyir. Bu, ümumi gücü 208 at gücünə və fırlanma anını 243 lb-ft-ə çatdırır. Performans parlaqdır: 0-60 mil/saat sürətlənmə 7.8 saniyə çəkir, maksimal sürət isə 134 mil/saata çatır.

Avtomatik transmissiya sistemi sinerji ilə işləməyə məcbur edir. Yenidən işə düşmə və sürətlənmə cavabvericidir və mühərrikin yüksək sürətlərdə yumşaq işləməsini təmin edir. Hibrid sistemin batareyası öz-özünə doldurulur, yavaşımalardan və ya benzin mühərrikindən yaranan artıq fırlanma anından faydalanır.

Yeni X3 sürmək üçün çox intuitivdir, yetərincə dəqiq sükan idarəsi vardır ki, onu dərhal əllərinizdə hiss edirsiniz. İxtiyari adaptiv asma mükəmməl işləyir və bu ölçüdə olan SUV-də dinamik davranışı əhəmiyyətli dərəcədə dəyişməyə nail olur. O, qeyri-bərabər yollarda əla amortizasiya təklif edir və sürət artdıqda kompozisiyanı qoruyur. İkinci halda, sistemə bütün təkərli çəkmə kömək edir, bu da X3-ü neytral və nəzarət olunan vəziyyətdə saxlayır və əminlik hissini artırır.

X3 yüksək və yaxşı konfiqurasiya edilmiş sürücülük mövqeyinə və yaxşı görünüşə malikdir – baxmayaraq ki, dayaq sütunları bir az genişlənir. Lakin, şəhər sürücülüyünü asanlaşdıran əla sensor və kamera yardımı var. Əvəzində, yüksək səviyyəli səs izolyasiyasını və magistralda sürücüyə kömək sistemlərinin kalibrlənməsini xüsusilə qiymətləndirirsiniz, bu, müasir BMW-lərin üstün olduğu başqa bir elementdir. Lakin, sürücülük rejimlərini dəyişdirmək üçün bir neçə dəfə düyməni basmaq və ya sensor ekrana keçmək lazım olması narahat edir.

Mən həmçinin ən idman ruhlu X3-ü sınamaq şansı əldə etdim: M50. O, 381 at gücü olan 3.0 düz-altı mühərrikə malikdir, lakin yenə də elektrik mühərriki sayəsində ümumi güc 398 at gücünə və fırlanma anı 428 funt-fut-a çatır. 62 mil/saata çatmaq üçün cəmi 4.6 saniyə lazımdır və maksimal sürət 155 mil/saata məhdudlaşdırılıb.

Yavaş sürmək demək olar ki, çətindir. Hər şey performans üçün mükəmməl tənzimlənib. Motorsport bölməsi ötürücü sistemi, əyləc sistemi, dəyişkən nisbətli sükan və fərqləndiricini əla sürücülük təcrübəsi yaratmaq üçün əlindən keçirdi.

BMW X3 təxminən 64.000 avrodan başlayır (Redaktorun qeydi: ABŞ-da BMW X3 destinasiya ilə birlikdə 50,675 dollardan başlayır) əsas xDrive20 üçün və M Sport və M Sport Pro trimləri üçün 68.000 və 70.600 avroya qədər artır. Hibrid sistemi ilə birlikdə 197 at gücü olan turbodizel mühərrikini birləşdirən çox maraqlı xDrive20d 65.900 avrodan başlayır və 69.700 və 72.300 avroya qədər artır.

WLTP dövründə 80 kilometrə qədər elektrik məsafəsi vəd edən plug-in xDrive30e 71.000 avro qiymətinə malikdir, artıq M Sport Pro trimində olan M50 isə 90.000 avroya başa gəlir.

Xəbər qalereyası


Oxşar xəbərlər


Bu çılğın BMW M2 drag avtomobili tam ötürücülü və hiperkar gücünə malikdir.

Böyük Britaniyada R44 Performance tərəfindən hazırlanmış bu M2 gələn il yarışlara qatılacaq. BMW-nin ən son M seriyası avtomobilləri zavoddan çıxan kimi artıq yüksək sürət xəttində əsl ustadır və modifikasiyalar onları daha da gücləndirir. Bu isə, yəqin ki, gördüyümüz ən ekstremal müasir M avtomobilidir — 1500 at gücünü hər dörd təkərə ötürən M2 ... Ardını oxu

Teqlər: BMW

BMW M5 Touring-i sedanın yerinə almalıysınız

M5 sedan və Touring demək olar ki, eynidir. Lakin, universal daha maraqlı bir seçimdir — bir neçə səbəbdən. Əgər 2025 BMW M5 Touring-in idarə olunmasının M5 sedan-dan açıq-aydın fərqli olmasını gözləyirsinizsə, təəssüf ki, sizi məyus edəcəyəm. Əlbəttə, uzun damın bir az daha ağır çəkisini nəzərə alaraq yay bərabərlikləri və şassi tənzimləmələrində ... Ardını oxu

Teqlər: BMW

BMW Concept Skytop Elegance müsabiqəsində debüt etdi.

BMW üçün unikal şou avtomobillərinin Villa d'Este Elegance Müsabiqəsi üçün hazırlanması artıq yaxşı bir ənənəyə çevrilib. Məsələn, keçən il bu tədbirdə üç qapılı BMW Concept Touring Coupe nümayiş etdirilmişdi. İndi isə debütant daha böyük bir avtomobil – targa kuzovlu BMW Concept Skytop oldu. Rəsmi versiyaya görə, dizaynerlər komandası, Adrian ... Ardını oxu

Teqlər: BMW

BMW yeni M5 üçün M Performance idman paketini buraxdı

BMW ilin sonunda buraxılacaq ən son M5 G90 idman sedanı və M5 G99 universalı üçün M Performance idman paketini təklif edib. Paketə karbon lifli aerodinamik kuzov hissələri dəsti və kuzovda motor idman qrafikası daxildir. Buraya DTM yarış avtomobilləri üslubunda hazırlanmış splitter, diffuzor və qapı eşikləri, həmçinin karbon lifli yanacaq ... Ardını oxu

Teqlər: BMW

2024 BMW X5 Protection VR6 530 at gücünə malik zirehli SUV kimi debüt edir.

Yenilənmiş 2024 BMW X5 bu ilin əvvəlində debüt etdi və əvvəlki versiya kimi, zirehli bir variant da mövcuddur. 2023-cü ilin sentyabr ayında Münhendə keçiriləcək Avtomobil Sərgisində canlı debüt etməsi gözlənilən yeni BMW X5 Protection VR6 modelidir. Lakin biz artıq bu gülləkeçirməz SUV barədə ətraflı məlumatlara sahibik. Bu xüsusi BMW-nin əsas ... Ardını oxu

Teqlər: BMW