Porsche Cayman GT4 RS Manthey tamamilə başqa bir səviyyədədir


24 sentyabr 2024 86 Porsche
Porsche Cayman GT4 RS Manthey tamamilə başqa bir səviyyədədir
Siz yəqin ki, Porsche Cayman-ın ən yüksək zirvəsini GT4 RS hesab edirsiniz – 911 GT3 mühərriki ilə təchiz edilmiş, 493 at gücünə malik bir canavar ki, 9000 dövrəyə qədər fırlanır və Cayman-ı yarış pistinin heyvanına çevirir. Lakin GT4 RS-in başqa bir səviyyəsi də var – Manthey. O, dövrə vaxtlarına çatmaq məqsədilə GT4 RS-in sahib olduğu yoldakı hər hansı bir rahatlığı qurban verir.

Manthey Racing çox tanınmış bir ad deyil. 1990-cı illərin sonlarında yaradılmış alman yarış komandası Porsche Motorsport-un GT komandalarını idarə edir və bunu uğurla həyata keçirir. 2013-cü ildə Porsche Manthey-də nəzarət payını aldı və 2021-ci ildən Porsche-nin idman avtomobilləri üçün aqressiv performans dəstləri yaratmağa başladı. Bu dəstlər yalnız avtomobilin yarış pistlərindəki performansını artırmaq məqsədilə sertifikatlı Porsche dilerləri vasitəsilə mövcuddur.

GT4 RS çox təsir edici bir başlanğıc nöqtəsi yaradır. Porsche qəsdən Cayman-ın 911-i keçməməsini təmin etməyə çalışıb – GT4 RS ən yaxın olan modeldir. Benzinlə işləyən Cayman istehsal dövrünün sonuna yaxınlaşdıqca, Porsche-nin GT departamenti Cayman üzərində tamamilə əzici bir iş görərək GT4 RS yaratdı, hətta 911-in mühərrikinə kifayət qədər hava daxil etmək üçün arxa yan pəncərələri hava girişlərinə çevirdi. Adi GT4 ilə müqayisədə, RS-in tamamilə yeni ötürücü sistemi, daha sərt bədən quruluşu, daha böyük əyləclər və ciddi şəkildə yenilənmiş soyutma sistemi var. Bu, mahiyyətcə tamamilə yeni bir avtomobildir.

Manthey mühərrik sisteminə toxunmur və diqqətini RS-i döngələrdə daha iti etmək və əyləc zamanı daha sabit etmək üzərində cəmləşdirir. Bunlar hamısı xırda detallı dəyişikliklərdir. GT4 RS Manthey artırılmış aşağı qüvvə üçün yenidən tənzimlənmiş aerodinamikaya malikdir — daha böyük qanad və arxa təkərlər üzərindəki karbon lövhələrlə tamamlanır — polad örgülü əyləc xətləri, və Porsche-nin Aktiv Asqı İdarəetmə sistemini əl ilə tənzimlənən coilover-lərlə əvəz edir.

Şassi və asqı dəyişiklikləri GT4 RS-in yolda olan hər hansı bir uyğunluğunu tamamilə kənara atır. Manthey dəsti, aqressiv bir trek uyğunlaşması ilə birləşdirildikdə, bu avtomobili sərt, dəqiq və kiçik bir avtomobilə çevirir. Yolda sürmək ona xidmət etmir, lakin 53,946 dollar və quraşdırılma xərclərini ödəyərək — və bu, səhv deyil — onu yalnız qəhvəxanalara aparmaq və arxa təkər aerodinamik lövhələr haqqında danışmaq istəyənlər olacaq. Əgər siz həmin insanlardansınızsa, daha oxumağa ehtiyac yoxdur. Manthey yola yox, trasa lazımdır.

Buna görə Manthey təchizatlı avtomobili ABŞ-ın orijinal treklərindən biri olan Lime Rock Park-a aparmışıq. Lime Rock cəmi 1,5 mil uzunluğunda bir yoldur. Sürətli, texniki bir trek olmaqla yanaşı, çox axıcı bir trasdır və müasir, çox kompüter dizaynlı trekləri əhəmiyyətsiz edir. Bu test üçün IMSA düzülüşündə sürürük. Bəli, bu, çox sürətli və əyləncəli "Uphill" döngəsini keçib, lakin həmçinin çətin bir əyləc zonası və çətin bir şikanı əlavə edir. Lime Rock-u tam bir dövrəyə çevirir, beləliklə, bir dəqiqəyə yaxın bir dövrədə avtomobilin hər bir aspektini sınayır.

İlk dövrələrimdə, bazalı GT4 RS ilə əsl fərqi tapmaqda çətinlik çəkirəm. Onlar eyni dərəcədə cazibədar səslənir, hər ikisi neytral və yaxşı balanslaşdırılmış hiss edilir, əyləc xətti və güclüdür, və Manthey-in sürüş tərzində heç bir aydın dəyişiklik yoxdur. Və o mükəmməl induksiya səsi, beyin hər bir hissəsini dolduran və daxil olan həmin gözəl səs bazalı avtomobildən dəyişməyib. Bu, yolda mümkün olan qədər bir litrlik motosikletə yaxın gəlir. Amma bazalı avtomobil tam eyni səslənir.

Əvvəlcə, 53,946 dollarlıq paket həqiqətən xərcə dəymədiyi kimi görünür.

Həqiqi dəyişikliklər mən daha çox sıxdıqda ortaya çıxır. Əyləc sistemi kiçik texniki dəyişikliklərə baxmayaraq, heyrətamiz dərəcədə yaxşılaşıb. Lime Rock-un qısa, lakin sürətli ön düzlüyündə, adi GT4 RS əyləc həddində sinirli və narahat olurdu. Manthey dəsti ilk əyləci daha güclü edir və avtomobili 146 mph sürətdən apex-ə doğru yavaşlatdıqca daha çox güvən bəxş edir, ehtimal ki, artırılmış aşağı qüvvənin sayəsində daha sabitdir. Bu dəst avtomobili daha aqressiv edir, lakin sürüşü daha asan hala gətirir.

Bu, döngə ortasında aydın olur. Adi avtomobil kimi, Manthey dəsti də hələ də hərəkət edir və çox tənzimlənəndir, lakin bir az daha çox yönəltmə var. Daha sərt ön yaylar və balansın arxaya doğru dəyişməsi bunun səbəbidir. Yenə də döngə ortasında canlı hiss olunur, lakin bu əlavə sabitlik daha sürətli dövrələrin açarıdır.

Lime Rock-un ikiqat apex-li ilk döngəsi, Big Bend, səbir tələb edən bir yerdir. Bazalı avtomobildə, həmin döngə problem ola bilər. Ən son GT4 RS ilə dövrə vurduğumda, avtomobili döndərmək üçün güclə geri çəkilmək arasında rəqs etdiyimi gördüm. Manthey dəsti bu rəqsi aradan qaldırır və onu tam sabitliklə əvəz edir. Gücə daha tez qayıda bilirəm və bilirəm ki, avtomobil çıxışda “dişləməyəcək”. İlkin və döngə ortasındakı bu əlavə sabitlik çıxışda öz nəticəsini verir, çünki artırılmış sükan bucağı və yapışma RS-i döngədən çıxmağa məcbur edir.

Lime Rock-un sürətli döngələri, West Bend və Downhill — xüsusilə qorxuducu sağa dönmə ki, birbaşa maneəyə çıxan qaçış zolağı ilə gəlir — burada artırılmış aşağı qüvvə və yüksək sürətdə sabitlik özünü göstərir. Hər dəfə daha sürətli daxil oluram və apex sürətlərinin artdığını görürəm, çünki aerodinamik iş daha çox inam yaradır. Əminəm ki, o, adi GT4 RS-dən daha sürətlidir. Bunu yoxlamağın bir yolu var.

Yeni təkərlər taxırıq və dövrə vaxtını təyin edirik. İki sürüşdən sonra Manthey təchizatlı avtomobil 58,47 saniyəlik bir dövrə vurur, bu, bir il əvvəl sürdüyüm qeyri-Manthey avtomobilindən yarım saniyə daha sürətlidir. Yarım saniyə çox görünməyə bilər, lakin unutmayın ki, Lime Rock yalnız 1,5 mil uzunluğundadır. Uzun treklərdə, məsələn, Laguna Seca, Road America və ya Spa kimi yerlərdə bu fərq daha da böyüyəcəkdir. Əslində, GT4 RS Nürburgring-də 7:09.30 dövrəsi vurdu, lakin Manthey dəsti ilə olan avtomobil 7:03.12 nəticə göstərdi, bu isə tam altı saniyə sürətlidir.

İndi sual hələ də qalır: Bu, dəyərmi? Məncə, bu, məqsədinizə bağlıdır. Əgər GT4 RS-inizi yalnız vaxtaşırı trek günlərində əylənmək üçün aparmaq istəyirsinizsə və dövrə vaxtları üçün bir çox insanı “qırmızı duman” tutmaq riski altında deyilsinizsə, onda Manthey dəstinə ehtiyac yoxdur. Amma əgər siz artıq çox pul olan və fabrikdə hazırlanmış ən yüksək səviyyədə GT4 RS istəyən və hər onuncu saniyənin əhəmiyyət kəsb etdiyi birisinizsə,

onda Manthey dəsti ağıllı bir seçimdir.

Əgər GT4 RS-inizi treklərdə istifadə etmək niyyətiniz yoxdursa, sadəcə özünüzü cool göstərmək istəyirsinizsə, Porsche sizə arxa təkər aero diskini 680 dollara satacaq. Əla təklif kimi görünür.

Xəbər qalereyası


Oxşar xəbərlər


Yeni Porsche Taycan GTS çox daha güclüdür

Biz, bəlkə də, Porsche 2025-ci il Taycan-ın ikinci nəsilin başlanğıcı olduğunu dedikdə qeyd etməni qaçırmışıq. Həqiqətində, model ilinin dəyişməsi elektrikli sedan və universalın ortaq dövrü görünüşünü təqdim edir. Fevral ayında bir neçə yenilənmiş təchizat səviyyəsinin təqdimatından sonra, indi hər iki gövdə tərzində daha çox sportiv variant ... Ardını oxu

Teqlər: Porsche

Porsche 911 Turbo Monochrome

Tuner Techart Porsche Turbo-nun 50 illik yubileyini özünəməxsus şəkildə qeyd edir: eksklüziv xüsusi model ilə. "Monochrome" cari Porsche 911 Turbo bazasında qurulmuş GTstreet R-in 20 nüsxə ilə məhdudlaşdırılmış bir versiyasıdır. Bu eksklüziv versiya güclü Techart GTstreetR üzərində qurulub və artıq təsir edici olan Turbo S modelini daha da ... Ardını oxu

Teqlər: Porsche