Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid – Çox güc, çox çəki, çox pul.
24 dekabr 2024 555 Porsche

Porsche, Cayenne-in üçüncü nəsil modellərinə 2024-cü il üçün üz gərmə əməliyyatı edib və dəyişikliklər çoxdur. Plug-in hibrid modellərdə batareya həcmi 14,1 kilovat-saatdan 25,9 kilovat-saata artırılıb ki, bu da elektrik diapazonunun böyük ölçüdə artmasına səbəb olur. Elektrik mühərrikinin gücü 134 at gücündən 174 at gücünə artırılıb, ikili turbolu 4.0 litrlik V-8 mühərriklə birlikdə Cayenne Turbo E-Hybrid ümumilikdə 729 at gücü və 700 lb-ft (pound-foot) fırlanma anı istehsal edir. Bu, əvvəlki Turbo S E-Hybrid-dən daha çoxdur. İndiki vaxtda heç bir daxili yanacaq mühərrikli SUV bu gücə malik deyil, yalnız texniki baxımdan oxşar Lamborghini Urus SE istisna olmaqla.
Lakin daxili yanacaq və elektrik enerjisinin bu qarışığı üçün böyük bir qiymət ödəməlisiniz - və söhbət yalnız 2025 modelinin yüksək $158,995 baza qiymətindən getmir (bizim test etdiyimiz 2024 modelidir). Porsche, bu Turbo E-Hybrid Coupe üçün avtomobilin ümumi çəkisini 5719 funt (təxminən 2594 kq) olaraq göstərir. Hibrid sistemsiz eyni V-8 mühərrikindən istifadə edən Cayenne GTS Coupe isə təxminən 700 funt (təxminən 317 kq) daha yüngüldür.
Bütün bu vəziyyət bir az absurd görünür. Təkcə çəki rəqəmi deyil, ümumilikdə avtomobilin özü. Effektivliyə və ətraf mühitə təsiri azaltmaq ehtiyacına işarə edən, amma eyni zamanda ikili turbolu V-8 mühərrikə sahib olan və iki orijinal Boxster qədər çəkisi olan lüks bir SUV. Bu, sadəcə olaraq çox avtomobildir.
Çəki hər şeyə təsir edir. Əlbəttə, bu Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe çəkisini bacardığı qədər yaxşı idarə edir, arxa təkərlərin sükan çarxına uyğun hərəkəti və aktiv anti-yellənmə sistemləri sayəsində. Bu avtomobil möcüzəli şəkildə çevikdir və Sport Plus rejimində, avtomobil hava yaylarında aşağı endikdə və adaptiv amortizatorlarını sərtləşdirdikdə karoser yellənməsi minimuma endirilir. Dönüşlərdə bu Cayenne çəkisini heç hiss etdirmir.
Sükan dəqiqliyi, Porsche-dən gözlədiyiniz kimi yüksəkdir, lakin təəccüblü dərəcədə yüngüldür. Və arxa təkərlər önlərə əks istiqamətdə döndükdə (50 mil/saatdan aşağı sürətlərdə), avtomobilin dönmə hissi bir az təbii olmayan görünür, buna alışmaq bir az vaxt alır.
Porsche, üz gərilən bütün Cayenne modelləri üçün yay və amortizatorları yenidən işləyib və burada onlar yumşaq, yastıq kimi bir rahatlıqla idman sedanına bənzər idarəetmə arasında heyranedici bir balans təmin edir. Hətta opsional 22 düymlük təkərlərlə belə, böyük çuxurlar çətinliklə hiss olunur. Əsasən, bu avtomobil öz böyük çəkisi və hündür yeri ilə tamamilə əlaqəsiz bir şəkildə idarə olunur və sürülür.
Amma əyləc zamanı çəkini həmişə hiss edirsiniz. Hətta aşağı sürətlə dayanma işarəsinə yaxınlaşarkən belə, bütün bu kütlənin altında hərəkət etdiyini hiss edirsiniz. Bu hiss heç vaxt tam doğru gəlmir. Məsələni çətinləşdirən başqa bir məqam isə əyləcin qeyri-sabit olmasıdır. Elektrik mühərrikindən regenerativ əyləc ilə karbon-keramik disklərdən mexaniki əyləci birləşdirmək həmişə bir çətinlikdir.
Şəhər daxilində tam dayanmaq üçün əyləcə basdığınız zaman adətən istədiyinizdən bir az çox əyləc əldə edirsiniz. Elektrik mühərriki Cayenne-in səkkiz pilləli avtomatik ötürmə qutusu ilə işləyir, ona görə də dayanmağa çalışarkən avtomobil regenerativ əyləci aşağı sürət ötürmələri ilə balanslaşdırmalıdır. Dəyişmələri hiss etmirsiniz, lakin hiss, aqressiv mühərrik əyləcinə bənzəyir. İnteqrasiyalı bir hərəkətlə kəsişməyə yaxınlaşmaq böyük bir çətinlikdir.
Bəzən hibrid sistem sürət yığarkən azacıq axsasa da, bir dəfə sürət əldə etdikdən sonra hər şey çox rahat olur. Mühərrik işə düşür və söndürülür, bunu hiss etmirsiniz, və elektrik mühərriki həmişə böyük bir fırlanma anı təmin etməyə hazırdır.
Təbii ki, bu avtomobil həddən artıq sürətlidir. Elektrik mühərriki və daxili yanacaq mühərriki Cayenne Turbo E-Hybrid-in mühərrik qapağının altında güclü bir Chevy V-8 olduğunu hiss etdirməsi üçün birləşir. Şose yolunda kimsəni ötüb keçmək istədiyiniz zaman, səkkiz pilləli avtomatik sürət qutusu bir və ya iki pillə aşağı ötürməyə keçir və sonra sonsuz bir güc artımı hiss edirsiniz. Aşağı sürətdə sərt şəkildə qaz verdiyiniz zaman, bu hiss daha da heyranedici olur. Belə bir performans bir neçə il əvvəl yalnız yüksək səviyyəli 911 modelləri üçün əlçatan idi. Bunu demək bir az ziddiyyətli görünə bilər, amma bu avtomobil bir çox yeni 911-lərdən daha yaxşı səslənir.
Avtomobilin “Yüngül İdman Paketi” (bu, 5700 funtluq bir avtomobil üçün gülməli bir anlayışdır) çərçivəsində ortadan çıxan idman səsboğucusu mövcuddur və bu səs sistemi həddən artıq gurultuludur. Hətta səssiz rejimlərində belə, V-8 mühərrikinin daim mövcud olan mırıltısı və klapanlar tam açıq olduqda əsl bir əzələ avtomobili səsi var. Bu, uşaqlıqlıqdan irəli gələn, amma çox asılılıq yaradan bir xüsusiyyətdir.
Ancaq nə qədər çox qaz versəniz, bir o qədər çox yanacaq sərf edəcəksiniz. Bu, əlbəttə ki, aydındır və adətən yüksək performanslı SUV-lər üçün narahatlıq yaratmır. Amma avtomobili bir həftədən bir az artıq müddətdə sürərkən, yanacaq sərfiyyatı barədə düşünməkdən özümü saxlaya bilmədim. Mən günahkarlıq hissi olmadan güclü bir V-8 təcrübəsi xəyal edirdim və hibrid sistem yanacaq istehlakını azalda bilsə də, bu Porsche-ni Prius-a çevirmir.
Bütün plug-in hibrid avtomobillərdə olduğu kimi, avtomobili tez-tez doldurmalısınız. Yenilənmiş Cayenne hibridləri 11 kilovatlıq daxili AC doldurma qurğusu ilə təchiz edilib, ona görə də evdə uyğun şəraitiniz varsa, tam batareya dolumu təxminən iki yarım saat çəkir. Elektrik diapazonu isə əladır. EPA-nın göstəricilərinə əsasən, avtomobil tam doldurulduqda 24 mil məsafə qət edə bilər, amma mən tez-tez bu rəqəmin 40 milə yaxın olduğunu müşahidə etdim.
Şəhərdə yavaş sürətlə hərəkət edirsinizsə, yanacaq qənaəti yüksəkdir. Hətta avtomobili E-Power rejimində saxlayaraq V-8 mühərrikini işə salmadan istifadə edə bilərsiniz, yalnız sərt şəkildə qaz verdiyiniz zaman mühərrik işə düşür. Ancaq uzun məsafələrdə və yüksək sürətlə fərqli nəticələr ala bilərsiniz. Mən avtomobillə əsasən şose yollarında, amma təxminən 20 mil New York şəhərinin tıxacında olmaqla 200 mil məsafə qət etdim. Tam batareya ilə təxminən 27 mil/gal (məsafə) əldə etdim, batareya doluluğu təxminən dörddəbir olduqda isə bu göstərici 22 mil/gal idi. Bu da bir şeydir! Amma yenə də diqqət çəkən istehlakdır.
Sonda, siz həm dünyanın ən yaxşı xüsusiyyətlərini, həm də ən pis xüsusiyyətlərini bir avtomobildə əldə etmiş olursunuz. Müəyyən şəraitlərdə hibrid sistem böyük bir effektivlik üstünlüyü təmin edir, amma digər vaxtlarda bu, sadəcə əlavə çəki deməkdir.
Fəlsəfi baxımdan, əsas Cayenne E-Hybrid və Cayenne S E-Hybrid daha məntiqli görünür, çünki daha yüngül, daha effektiv V-6 mühərrikini eyni batareya və mühərriklə birləşdirir. Amma Porsche Turbo-nun performansı və sakitcə danışıb böyük bir çubuq daşıma xarakteri inkarolunmazdır. Mən bu avtomobili çox bəyənirəm, baxmayaraq ki, bunu həm də tamamilə absurd hesab edirəm və ehtimal ki, bunun tam daxili yanacaq avtomobili və ya tam elektrikli avtomobil qədər razılıq doğurmadığını düşünürəm.
Və bu bir Porsche nəzərdən keçirilməsi olduğundan, qiymət barədə danışmadan bitirmək olmaz. Qiymət həqiqətən də çox bahadır. Xüsusilə, bu 2024 test avtomobili ilə ekvivalent 2025 model arasındakı baza qiyməti $153,050-dən $163,945-ə yüksəlib. Test etdiyimiz avtomobilin qiyməti isə opsiyaları ilə birlikdə $191,230-dan $200,000-ə yaxınlaşıb. Test modelindəki $9,070-lik karbon-keramik əyləclər və $10,700-lik Yüngül İdman Paketi kimi bir çox opsiyadan imtina edə bilərsiniz (hərçənd ki, bu paket olmadan həmin inanılmaz houndstooth oturacaqlarını əldə etmək mümkün deyil). Amma hər bir halda, bu çox bahalı bir avtomobildir.
Düşünürəm ki, mürəkkəb bir avtomobilin qarışıq hisslər yaratması təbiidir. Bəzi anlarda onu sevirsiniz. Digər vaxtlarda isə çaşıb qalırsınız. Çox vaxt isə nə qədər qəribə olduğunu gördükcə heyrətlənirsiniz. Mən onu bir az istəyirəm və bu düşüncə məni bir qədər narahat edir.
Xəbər qalereyası
Oxşar xəbərlər

Yeni Porsche Taycan GTS çox daha güclüdür
Biz, bəlkə də, Porsche 2025-ci il Taycan-ın ikinci nəsilin başlanğıcı olduğunu dedikdə qeyd etməni qaçırmışıq. Həqiqətində, model ilinin dəyişməsi elektrikli sedan və universalın ortaq dövrü görünüşünü təqdim edir. Fevral ayında bir neçə yenilənmiş təchizat səviyyəsinin təqdimatından sonra, indi hər iki gövdə tərzində daha çox sportiv variant ... Ardını oxu
Teqlər: Porsche
Porsche 911 Turbo Monochrome
Tuner Techart Porsche Turbo-nun 50 illik yubileyini özünəməxsus şəkildə qeyd edir: eksklüziv xüsusi model ilə. "Monochrome" cari Porsche 911 Turbo bazasında qurulmuş GTstreet R-in 20 nüsxə ilə məhdudlaşdırılmış bir versiyasıdır. Bu eksklüziv versiya güclü Techart GTstreetR üzərində qurulub və artıq təsir edici olan Turbo S modelini daha da ... Ardını oxu
Teqlər: Porsche
Porsche Cayman GT4 RS Manthey tamamilə başqa bir səviyyədədir
Siz yəqin ki, Porsche Cayman-ın ən yüksək zirvəsini GT4 RS hesab edirsiniz – 911 GT3 mühərriki ilə təchiz edilmiş, 493 at gücünə malik bir canavar ki, 9000 dövrəyə qədər fırlanır və Cayman-ı yarış pistinin heyvanına çevirir. Lakin GT4 RS-in başqa bir səviyyəsi də var – Manthey. O, dövrə vaxtlarına çatmaq məqsədilə GT4 RS-in sahib olduğu yoldakı ... Ardını oxu
Teqlər: Porsche