Mercedes CLE Cabriolet sübut edir ki, hər bir avtomobil idman üslubunda olmalı deyil
16 sentyabr 2024 83 Mercedes
Bu xüsusiyyətlər M seriyaları və AMG modelləri üçün keçərlidir, bəli, amma digərləri üçün prioritet rahatlıq və lüks olmalıdır. CLE kabrioletinin sükanı arxasında keçirdiyim bir neçə günə əsaslanaraq deyə bilərəm ki, Mercedes-Benz hələ də düzgün istiqamətdən çıxmayıb.
CLE, Mercedes-in model sırasına yeni əlavə olunan avtomobildir və keçmiş C-Class və E-Class kupe modellərinin yerini doldurmaq üçün keçən il bazara çıxarılıb. Beləliklə, bu avtomobil ölçüsünə görə iki model arasında yerləşir — nə E-Class qədər böyükdür, nə də C-Class qədər kiçikdir. Çəki baxımından 4 486 funt olsa da, bu, onun lüks məqsədlərinə mane olmur. Mühərrik qapağının altında yerləşən hibrid altı silindrli mühərrikdən çıxan 375 at gücü və 369 funt-futluq fırlanma momenti sayəsində irəli hərəkətdə heç bir çatışmazlıq yoxdur.
Test etdiyim CLE450 gücü yerdən doqquz pilləli avtomatik transmissiya və standart 4Matic tam ötürücülü sistem vasitəsilə verir. 48 voltluq hibrid sistem ən yaxşı aşağı sürət, "start-stop" vəziyyətlərində qiymətləndirilir. Turbin fırlanarkən bu sistem anında fırlanma momenti əlavə edir. Mühərrik dövrləri artdıqca, sizə səliqəli, ardıcıl bir sürətlənmə təklif edilir — partlayıcı nəsə yoxdur, amma bu avtomobil AMG olmadığı üçün bu uyğundur.
Bu əlavə elektrik gücü mühərrik və transmissiya arasında yerləşdirilmiş inteqrasiya edilmiş starter-generator (ISG) sayəsində gəlir və özü də 23 at gücü və 151 funt-fut verir. Güc o qədər hamar və gözə çarpan olmadan gəlir ki, bu güc aqreqatını ilk dəfə 2019-cu ildə yeni AMG E53 sedanının sükanı arxasında təcrübə edərkən hiss etmişdim. Burada yeganə fərq CLE-nin arxa hissəsindən gələn qəribə şəkildə eşidilən egzoz səsidir. Bu, AMG işarəli avtomobil olsaydı, bu şişirdilmiş ton başa düşülən olardı, amma belə deyil. Və altı silindrli mühərriklər adətən yaxşı səslər çıxarsalar da, bu səs qəribə şəkildə monotondur və xoşagəlməzdir.
Heç olmasa, CLE yaxşı görünür. Müşahidələrimə görə, ön hissə C-Class ilə daha çox oxşarlıq təşkil edir, arxa hissə isə E-Class-dan ilham alıb. Dizaynlar qarışsa da, nəticədə yaxşı proporsiyalara malik harmonik bir avtomobil alınır. Parlaq qırmızı parça üst mənim ilk seçimim olmazdı, amma 1 620 dollarlıq seçim olan qırmızı dəri interyeri mütləq seçərdim. Böyük arxa yan şüşələr sayəsində üstü bağlı olsa da görünüş yaxşıdır, baxmayaraq ki, pəncərə xətti çox hündürdür, ona görə də dirsəyinizi rahatca pəncərədən çıxarmağı gözləməyin.
Hər yeni Mercedes kimi, CLE-nin salonu da vaxt keçirmək üçün gözəl bir məkandır, minimalist panel dizaynı və çox rahat, yüksək səviyyədə tənzimlənən oturacaqlarla təchiz olunub. Təəssüf ki, demək olar ki, hər şey — bel dəstəyi, yan dəstəklər və masaj funksiyaları da daxil olmaqla — nəhəng 11.9 düymlük portret sensor ekranı vasitəsilə idarə olunur. Daha pis olan odur ki, sükan idarəetmə düymələri tamamilə sensorludur və səs səviyyəsi və kruiz-kontrol kimi şeylər üçün yüngül toxunuşlar tələb edir. Hətta əsas səs tənzimləyicisi belə sensorla idarə olunur. Mercedes-in bir neçə real düymə əlavə etməsi yaxşı olardı.
CLE ən çox lüks kruizer missiyasında uğur qazanır. Sükan hamar və yüngül hiss olunur, asqı isə yumşaq və rahat bir sürüş təmin edir. Əyləc pedalının tənzimlənməsi avtomobili hamar və nəzarətli şəkildə dayandırmağı asanlaşdırır, qaz pedalı isə sakit yerdən tərpənişləri təşviq edir. Burada idman üslubunda heç bir işarə yoxdur. Hər şey real, gündəlik sürmə ssenariləri üçün nəzərdə tutulmuş xoş, rahat bir təcrübə üçün qurulub. Məhz belə olmalıdır.
CLE450-də tapacağınız yeganə idman niyyəti Sport sürüş rejimidir, bu isə əsasən qaz pedalının reaksiyasını dəyişir. Bu, sizi arxaya yaslanıb sakit şəkildə təyinat yerinə çatmağa təşviq edən bir avtomobildir, masaj oturacaqları tam gücdə işləyir. Bəli, avtomobil sürətlə hərəkət edir və kifayət qədər yaxşı döngələri keçir, amma bu avtomobilin məqsədi bu deyil və belə də olmalıdır.
CLE-nin əsas rəqibi olan BMW 4 seriyasının kabriolet versiyasını sürməsəm də, kupe versiyasını sürmüşəm. Gündəlik sürücü kimi mən Benz-in ümumi yanaşmasını və onun möhtəşəm oturacaqlarını üstün tuturam. O, həm də daha gözəl görünür. Amma BMW daha məntiqli interyer düzülüşünə malikdir və real səs düyməsi var. Əgər gündəlik avtomobilinizdən ara-sıra əylənmək üçün istifadə etməyi sevən biri olsanız, M440i-nin daha xarakterli güc aqreqatı var. Bu mənim yeganə avtomobilim olsaydı, yəqin ki, BMW-ni seçərdim. Amma həftə sonları üçün əyləncə avtomobilim olsaydı, Mercedes alardım.
CLE450 çatdırılma daxil olmaqla, tam olaraq 75 000 dollardan başlayır. Bu qiymətə Burmester səs sistemi, ön oturacaqların qızdırılması və Mercedes-in "Airscarf" funksiyası kimi standart avadanlıqlar daxildir. Airscarf oturacaqdan boynunuzun arxasına isti hava üfürərək açıq havada sərin havada belə kabriolet təcrübəsindən həzz almağa imkan verir.
Test etdiyimiz avtomobil təxminən 10 min dollar dəyərində opsiyalarla təchiz edilmişdi, o cümlədən Alpine Grey boya örtüyü ($1 750), 360 dərəcə ətraf görüntü sistemi ($600), 20 düymlük təkərlər ($850), baş üstü ekran ($1 100), oturacaqların masajı ($950) və oturacaqların ventilyasiyası ($450). Bunlardan yalnız oturacaq yeniləmələri məcburi opsiyalardır. Sərin havada sadəcə açıq havada səyahət etmək istədikdə, oturacaqların ventilyasiyası hər zaman tam gücdə işləyir.
CLE kabrioleti sübut edir ki, lüks markalar məhsul satmaq üçün idmana meyl göstərməməlidir. Əgər düzgün edilsə, son dərəcə rahat və xoş sürüş təcrübəsi vermək də eyni dərəcədə təsirli ola bilər. Və bu avtomobil münasib qiymətə bu məqsədi uğurla yerinə yetirir.
Xəbər qalereyası
Oxşar xəbərlər
Brabus, karbon gövdəli və 985 at gücünə malik SL ROCKET modelini qurdu
İllər boyu Brabus-un bir çox vəhşi yaradıcılığını gördük, lakin heç biri bunun kimi deyildi. Bu genişləndirilmiş qanadların və çoxsaylı karbon lifinin altında Mercedes-AMG SL63 S E Performance yerləşir, gücü 986 at gücünə qədər artırılıb. Mercedes-in uzun damlı SL modelini hazırladığını düşünürsünüzsə, vaxtınızı itirməyin. Bu, tamamilə Brabus ... Ardını oxu
Teqlər: Mercedes2026 Mercedes CLA
Bir il keçib ki, Mercedes bizə gələcəyin ən əlverişli sedan modeli kimi Concept CLA Class-ı göstərdi. Bu gələcək artıq çox yaxın, çünki kompakt lüks model artıq seriyalı istehsal üçün demək olar ki, hazırdır. Artıq konsept avtomobil olmayan, Mercedes-in ən ucuz sedanı, son dizaynını gizlətmək üçün incə kamuflyajla örtülmüş seriyalı modelə ... Ardını oxu
Teqlər: MercedesMercedes-Benz yeni G580 EQ elektrik "Gelik" modelini təqdim etdi
Mercedes-Benz yeni modifikasiyalı çərçivəli Geländewagen-in dünya premyerasını keçirdi — tam elektrik güc qurğusu ilə. Modelin EQG adlandırılacağına dair şayiələr təsdiqlənmədi — elektrikli "Gelik" G580 EQ Technology adını aldı. Yeni model W463-II nəsil G-Class-ın elektrikə çevrilməsi yolu ilə yaradılıb, yəni orijinal pilləli çərçivə və ... Ardını oxu
Teqlər: MercedesMercedes-AMG GT 63 daha da gücləndirildi
Mercedes-Benz, flaqman idman kupe modelinin ən güclü modifikasiyası olan Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+ kupesini təqdim edib. Onun 4,0 litrlik V8 mühərriki 611 at gücü (Mercedes-AMG GT 63-dən 26 at gücü çox) və 843 Nm fırlanma anı (Mercedes-AMG GT 63-dən 50 Nm çox) hasil edir. Avtomobil tam ötürücülüdür və iki muftalı doqquz pilləli avtomatik ... Ardını oxu
Teqlər: MercedesMercedes 116 min GLE və GLS modelini sərnişin oturacağının altında yanğın riski səbəbilə görə geri çağırır
48 voltluq torpaq naqili boşala bilər, lakin hazırda xəsarət və ya əmlak ziyanı barədə məlumat yoxdur. Mercedes-Benz 2019-2024-cü illər arasında istehsal edilmiş 116,020 SUV modeli üçün qorxulu bir geri çağırış elan edib. 48 voltluq torpaq kabeli boşala bilər və həmin sahədə kifayət qədər elektrik cərəyanı əmələ gələ bilər ki, bu da həmin yeri ... Ardını oxu
Teqlər: Mercedes