Mercedes-Benz yeni G580 EQ elektrik "Gelik" modelini təqdim etdi
22 sentyabr 2024 210 Mercedes

Modelin EQG adlandırılacağına dair şayiələr təsdiqlənmədi — elektrikli "Gelik" G580 EQ Technology adını aldı.
Yeni model W463-II nəsil G-Class-ın elektrikə çevrilməsi yolu ilə yaradılıb, yəni orijinal pilləli çərçivə və gövdənin böyük hissəsi saxlanılıb.
116 kVt*saat tutumlu akkumulyator batareyası çərçivənin içərisində, avtomobilin döşəməsinin altında yerləşdirilib. Batareya bloku aşağıdan yaxşı qorunur — yolsuzluqda onu zədələməmək üçün. Qoruyucunun ümumi çəkisi 57,6 kq-dır.
Maşının dörd elektrik mühərriki var — hər təkər üçün bir ədəd. Onlar birlikdə 587 at gücü və 1164 Nm fırlanma anı verir.
"Elektrik Gelik" çox ağırdır — 3085 kq. Buna baxmayaraq, avtomobil idman avtomobili kimi dinamikaya malikdir: 0-dan 100 km/saata sürətlənməsi cəmi 4,7 saniyə çəkir. Maksimal sürət 180 km/saata məhdudlaşdırılıb.
G580 EQ Technology-də diferensial kilidləri dartma qüvvəsi vektorunun idarəetmə sistemi ilə simulyasiya edilir.
Tam doldurulmuş akkumulyatorla yeni model 473 km-ə qədər məsafə qət edə bilər. Akkumulyatorları 200 kVt gücündə stansiyadan doldurmaq mümkündür. Enerji ehtiyatını 10%-dən 80%-ə qədər bərpa etmək 32 dəqiqə çəkir.
Çöldə elektrik yolsuzluq avtomobili daxili yanma mühərrikli modeldən bir sıra üslubi və funksional fərqlərə malikdir. Məsələn, radiator barmaqlığı əvəzinə, onun konturları işıqlandırılmış örtük var. Aerodinamik qabiliyyəti artırmaq üçün yeni formaya malik kapot örtüyü istifadə edilib və ön dayaqlara qapaqlar quraşdırılıb. Genişlənmiş arxa tağlarda bəzi aerodinamik pərdələr yerləşdirilib.
"Elektrik Gelik" in yerdən hündürlüyü təxminən 23 sm-dir, daxilolma bucağı 32 dərəcə, çıxış bucağı isə 30,7 dərəcədir. Rampanın bucağı 20,3 dərəcədir. Müqayisə üçün: daxili yanma mühərrikli versiyada klirens 24,1 sm, daxilolma və çıxış bucaqları müvafiq olaraq 31 və 30 dərəcə, rampanın bucağı isə 26 dərəcədir. Hər iki versiya maksimum 45 dərəcəlik yüksəkliklərə dırmana bilir, lakin elektrik yolsuzluq avtomobilinin su keçmə dərinliyi daha çoxdur — standart versiyanın 70 sm-i ilə müqayisədə 85 sm.
Yeni modelin dizaynındakı əsas xüsusiyyət G-Turn rejimidir ki, bu da avtomobilin öz şaquli oxu ətrafında yerində dönməsinə imkan verir. Yolsuzluq şəraitində rahatlıq üçün aşağı sürəti saxlama rejimi də mövcuddur. Bundan əlavə, daxili yanma mühərrikinin səsini simulyasiya edən G-Roar funksiyası da təklif olunur.
Aerodinamik müqavimət əmsalı (Cx) standart versiya ilə müqayisədə 17% azaldılıb — 0,54 əvəzinə 0,44-dür.
Şirkət bildirib ki, G580 EQ Technology, hətta daxili yanma mühərrikli modifikasiyaları yolsuzluqda da üstələyir, çünki elektrik mühərrikləri daha güclüdür və zirvə fırlanma anı saniyələr ərzində əldə edilir.
Arxa hissədə ehtiyat təkər əvəzinə, şarj kabelləri, zəncirlər və digər əşyalar üçün saxlama yeri kimi istifadə edilə bilən düzbucaqlı bir qutu təklif olunur.
Ancaq ekoloji ideologiya baxımından elektrikli Geländewagen olduqca mənasız bir quruluşdur. Maşın ağırdır, həddindən artıq güclüdür və aerodinamik olaraq səmərəsizdir.
Almaniyada yeni modelin qiyməti 192 500 avrodan başlayacaq.
Xəbər qalereyası
Oxşar xəbərlər

2025 Mercedes-AMG GT63 S E Performance 4 qapılı kupe
Mercedes-AMG 2023-cü ilin sonlarında GT63 S E Performance 4-Door Coupe modelini yenilədi. Avtomobil, 2024-cü ilin yayında satışa çıxmazdan əvvəl güclü hibrid mühərrik sistemini qoruyaraq kiçik bir dizayn dəyişiklikləri aldı. Kapotun altında hələ də ikiqat turboşarjlı 4.0 litrlik V8 mühərriki var. Bu mühərrik arxa oxda yerləşən tək elektrik ... Ardını oxu
Teqlər: Mercedes
Mercedes-AMG PureSpeed 2025
SL63 əsasında hazırlanan PureSpeed, Mercedes-in 100 ildən çox avtoidman uğurlarından ilham alıb. Mercedes 250 ədəd istehsal etməyi planlaşdırır. Altı ay konsept olaraq təqdim edildikdən sonra Mercedes-AMG, SL63-ün dam və ön şüşəsiz versiyası olan PureSpeed modelini təqdim etdi. Avtomobil konsept modelinə demək olar ki, tam bənzəyir, Formula 1-dən ... Ardını oxu
Teqlər: Mercedes
Brabus, karbon gövdəli və 985 at gücünə malik SL ROCKET modelini qurdu
İllər boyu Brabus-un bir çox vəhşi yaradıcılığını gördük, lakin heç biri bunun kimi deyildi. Bu genişləndirilmiş qanadların və çoxsaylı karbon lifinin altında Mercedes-AMG SL63 S E Performance yerləşir, gücü 986 at gücünə qədər artırılıb. Mercedes-in uzun damlı SL modelini hazırladığını düşünürsünüzsə, vaxtınızı itirməyin. Bu, tamamilə Brabus ... Ardını oxu
Teqlər: Mercedes
2026 Mercedes CLA
Bir il keçib ki, Mercedes bizə gələcəyin ən əlverişli sedan modeli kimi Concept CLA Class-ı göstərdi. Bu gələcək artıq çox yaxın, çünki kompakt lüks model artıq seriyalı istehsal üçün demək olar ki, hazırdır. Artıq konsept avtomobil olmayan, Mercedes-in ən ucuz sedanı, son dizaynını gizlətmək üçün incə kamuflyajla örtülmüş seriyalı modelə ... Ardını oxu
Teqlər: Mercedes
Mercedes-AMG GT 63 daha da gücləndirildi
Mercedes-Benz, flaqman idman kupe modelinin ən güclü modifikasiyası olan Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+ kupesini təqdim edib. Onun 4,0 litrlik V8 mühərriki 611 at gücü (Mercedes-AMG GT 63-dən 26 at gücü çox) və 843 Nm fırlanma anı (Mercedes-AMG GT 63-dən 50 Nm çox) hasil edir. Avtomobil tam ötürücülüdür və iki muftalı doqquz pilləli avtomatik ... Ardını oxu
Teqlər: Mercedes