Yeni Skoda Kodiaq RS ağıllı performans SUV-dur
31 oktyabr 2024 148 Skoda
Uzun müddət ərzində performans SUV-ləri yalnız lüks brendlərdən alış-veriş edərək əldə olunurdu. Ancaq bu seqment bir neçə kütləvi avtomobil istehsalçısını da əhatə edəcək şəkildə genişləndi, bunlar arasında Škoda da var. Dörd il əvvəl bi-turbodiesel mühərriklə təqdim olunan Kodiaq RS, 2021-ci ildə yeniləndi və benzinə keçdi. İndi ikinci nəsil model Volkswagen Qrupunun geniş yayılmış 2.0 TSI mühərriki ilə Avropada təqdim olunub.
RS, yalnız görünüşə yönəlmiş Sportline trimindən yuxarıdadır və artıq 261 at gücü ilə son Octavia RS ilə eyni gücə malikdir. Bu, əvvəlki modeldən 20 at gücü üstünlük təşkil edir. Üstəlik, dörd silindrli turbo mühərrikin çatdırdığı maksimum fırlanma anı 22 funt-fut (30 N-m) artaraq 295 funt-futa (400 N-m) çatıb. Bu, Octavia RS-dən 23 funt-fut (30 N-m) üstünlük verir, amma Kodiaq RS-nin daha böyük və ağır bir vasitə olduğunu nəzərə alanda, bu başa düşüləndir.
Golf GTI gücü hər iki oxa yeddi sürətli, ikili klç avtomatik transmissiya vasitəsilə çatdırılır. Škoda, 0-dan 100 km/s (62 mph) sürətə 6.3 saniyəyə çatdığını bildirir, lakin bir az daha ağır olan yeddi oturacaqlı versiya əlavə onuncu hissə saniyə tələb edir. Maksimum sürətdə, hər iki Kodiaq RS modeli 232 km/s (144 mph) sürətə çata bilir.
Škoda-nın VW Qrupunun korporativ çətiri altında nə qədər irəlilədiyini anlamaq üçün Kodiaq RS bir çox xüsusiyyətlərlə doludur. Matris LED faralardan daima tənzimlənən amortizatorlara qədər, bu SUV lüks seqmentə keçmədən istədiyiniz bütün funksiyalara malikdir. Çex avtomobil istehsalçısı onu xüsusi İdman, Qar və Off-Road rejimləri ilə də təmin edib. Həmçinin, ön oturacaqların ventilyasiyası, Canton səs sistemi və bütün yan pəncərələr üçün laminat şüşələr var ki, bu da kabinənin daha səssiz olmasına kömək edir.
O, 2024-cü ilin trendlərinə uyğun olaraq, bölünmüş faralar, iki tonlu görünüşlü böyük 20 düymlük təkərlər və infotainment üçün nəhəng 13 düymlük planşet ilə təchiz olunub. Daha əvvəl qeyd etdiyimiz Octavia RS-dən başqa, görünən ikili çıxarış sisteminə malik yeganə digər Škoda-dır. Daha az gücə malik Kodiaq versiyalarında olduğu kimi, mərkəzi konsolda özəlləşdirilə bilən yuvarlaq toxunma ekranları, istədiyiniz funksiyalara tez giriş üçün mövcuddur.
Škoda-nın performans SUV-ləri sırasına son daxil olan bu model, tam elektrikli Enyaq RS və Enyaq Coupe RS ilə birləşir. Hər iki elektrikli avtomobil 335 at gücü və dərhal 402 funt-fut (545 N-m) təklif edir, bu da yeni təqdim olunmuş Enyaq RS Race yarış avtomobili konsepti ilə uyğun gəlir.
RS, yalnız görünüşə yönəlmiş Sportline trimindən yuxarıdadır və artıq 261 at gücü ilə son Octavia RS ilə eyni gücə malikdir. Bu, əvvəlki modeldən 20 at gücü üstünlük təşkil edir. Üstəlik, dörd silindrli turbo mühərrikin çatdırdığı maksimum fırlanma anı 22 funt-fut (30 N-m) artaraq 295 funt-futa (400 N-m) çatıb. Bu, Octavia RS-dən 23 funt-fut (30 N-m) üstünlük verir, amma Kodiaq RS-nin daha böyük və ağır bir vasitə olduğunu nəzərə alanda, bu başa düşüləndir.
Golf GTI gücü hər iki oxa yeddi sürətli, ikili klç avtomatik transmissiya vasitəsilə çatdırılır. Škoda, 0-dan 100 km/s (62 mph) sürətə 6.3 saniyəyə çatdığını bildirir, lakin bir az daha ağır olan yeddi oturacaqlı versiya əlavə onuncu hissə saniyə tələb edir. Maksimum sürətdə, hər iki Kodiaq RS modeli 232 km/s (144 mph) sürətə çata bilir.
Škoda-nın VW Qrupunun korporativ çətiri altında nə qədər irəlilədiyini anlamaq üçün Kodiaq RS bir çox xüsusiyyətlərlə doludur. Matris LED faralardan daima tənzimlənən amortizatorlara qədər, bu SUV lüks seqmentə keçmədən istədiyiniz bütün funksiyalara malikdir. Çex avtomobil istehsalçısı onu xüsusi İdman, Qar və Off-Road rejimləri ilə də təmin edib. Həmçinin, ön oturacaqların ventilyasiyası, Canton səs sistemi və bütün yan pəncərələr üçün laminat şüşələr var ki, bu da kabinənin daha səssiz olmasına kömək edir.
O, 2024-cü ilin trendlərinə uyğun olaraq, bölünmüş faralar, iki tonlu görünüşlü böyük 20 düymlük təkərlər və infotainment üçün nəhəng 13 düymlük planşet ilə təchiz olunub. Daha əvvəl qeyd etdiyimiz Octavia RS-dən başqa, görünən ikili çıxarış sisteminə malik yeganə digər Škoda-dır. Daha az gücə malik Kodiaq versiyalarında olduğu kimi, mərkəzi konsolda özəlləşdirilə bilən yuvarlaq toxunma ekranları, istədiyiniz funksiyalara tez giriş üçün mövcuddur.
Škoda-nın performans SUV-ləri sırasına son daxil olan bu model, tam elektrikli Enyaq RS və Enyaq Coupe RS ilə birləşir. Hər iki elektrikli avtomobil 335 at gücü və dərhal 402 funt-fut (545 N-m) təklif edir, bu da yeni təqdim olunmuş Enyaq RS Race yarış avtomobili konsepti ilə uyğun gəlir.