Ferrari F80


29 oktyabr 2024 132 Ferrari
Ferrari F80
Ferrari-nin yeni hiperkarı burada. Hibrid V-6-dan 1,200 at gücünə sahibdir və ABŞ-da qiyməti 4 milyon dollar. McLaren yeni W1-i təqdim edib. Porsche-nin son hiperkarını bir neçə ay içində təqdim edəcək. LaFerrari-nin təqdim edilməsindən on ildən çox bir müddət sonra, Ferrari-nin yeni flaqmanı F80 adlanır. LaFerrari kimi, bu da hiperkar tarixini yenidən yazmağı ümid edir.

Əsas xəbər kapotun altında nə olduğudur: Hibrid V-6. Ferrari, ikonik V-12-ni iki hissəyə ayırdı və güc ötürücüsünə üç elektrik mühərriki əlavə etdi. 3.0 litrlik mühərrik tək başına 900 at gücü istehsal edir, elektrik mühərrikləri ilə birləşdirildikdə F80-in ümumi çıxışı 1,184 at gücüdür. Bu, indiyə qədər istehsal olunan ən güclü Ferrari-dir.

Ferrari F80-in 0-dan 100 km/s-ə çatması üçün cəmi 2.15 saniyə, 0-dan 200 km/s-ə çatması üçün isə 5.75 saniyə lazımdır. F80-in maksimum sürəti 350 km/s-dir—McLaren W1-dən daha sürətli və (bir az) daha sürətlidir. 3.0 litrlik V-6, 296 idman avtomobili və 499P Le Mans yarış avtomobilindən tanış olan 120 dərəcəlik "hot-V" mühərrikdir. 296 ilə müqayisədə təxminən 237 at gücü daha çox olmasına baxmayaraq, çəkisi artırılmayıb.

Ferrari mühəndisləri yanma vaxtını və yanacaq vurma vaxtını dəyişdirdi və 296 ilə müqayisədə yanma kameralarının təzyiqini 20 faiz artırdılar. Sürətli dəyişmə üçün hazırlanmış 8 pilləli ikiqat qutusu bu əlavə təzyiqi nəzərə alır, elektrik turboşarjlar — turbin ilə kompressör arasında olan motorla — gecikməni demək olar ki, aradan qaldırır. Bu yeniliklərlə V-6 maksimum mühərrik sürətini 9,000 rpm-yə çatdırır, dinamik limitator isə 9,200 rpm-dir.

Ferrari öz elektrik mühərriklərini öz istehsalı ilə hazırlayıb. Ön oxda iki mühərrik, bir inverter və birləşdirilmiş soyutma sistemi var, üçüncü mühərrik isə arxa tərəfdədir. Ön tərəfdəki iki mühərrik tork vektorizasiyasına imkan tanıyır və regenerativ əyləc vasitəsilə ön oxda 210 kilovat güc verə bilir. Arxa elektrik mühərriki üç əsas funksiyanı yerinə yetirir: benzin mühərrikini işə salmaq, enerji toplamaq və zərurət olduqda əlavə tork əlavə etmək. O, ümumi çıxışa əlavə 80 at gücü əlavə edir və regenerasiya rejimində 70 kW enerji toplaya bilir. Bu üç elektrik mühərriki 800 voltluq litium hüceyrə batareyası ilə əlaqəlidir, bu batareyanın ümumi tutumu 2.3 kilovat-saatdır, 325 at gücünü təmin edir.

F80, karbon lifləri və kompozit materiallardan hazırlanmış asimmetrik monokok şassiyə malikdir. Dam tamamilə karbon liflərindən hazırlanıb, həm ön, həm də arxa alt çərçivələr alüminiumdur. Şassinin asimmetrik dizaynı sürücünün oturacağına tənzimləməyə imkan tanıyır (W1 və digər monokok superkarlar, LaFerrari də daxil olmaqla, sabit yerləşimdən fərqli olaraq), eyni zamanda F80-in kəpənək qapıları içəri və xaricə keçidi asanlaşdırır—həm də olduqca gözəl görünür.

F80-də ənənəvi iki oturacaq düzümü var, sürücü mərkəzli kokpit ilə—Ferrari buna "1+" konfiqurasiyası adını verir. İdarəetmə paneli sürücüyə doğru əyilib, sürücü oturacağı parlaq qırmızı tənzimlənən idman kreslosudur, sərnişin oturacağı isə şassiyaya bərkidilib. Ferrari, F80 üçün daha düz üst və alt hissəsi olan yeni bir idarəetmə sükanı hazırladı ki, bu da gələcəkdə digər Ferrari modellərinə keçəcək.

Flavio Manzoni F80-in dizaynını Maranellodakı Ferrari Stil Mərkəzində Daytona-dan ilhamlanan faraların "vizoru" və F40-dan ilhamlanan arxa təkər qövsü kimi retro ipucları ilə yaradıb. Şüşə qapağı LaFerrari-dən demək olar ki, 2.0 düym daha aşağıda oturur və aktiv aero, F80-ə arxada iki unikal vizual forma verir.

Ferrari, Formula 1-dən çoxsaylı aerodinamik ipucları alıb—gözlədiyiniz kimi. İri ucu Ferrari-nin imza S-Duct ilə birləşərək, F80-ə 155 mil/saat sürətində ön tərəfdə 1,014 funt aşağı basma gücü verir. Aktiv qanad və 71.0 düym diafraqm ilə F80 arxada 1,300 funt aşağı basma gücü istehsal edir, bu da 155 mil/saat sürətində cəmi 2,204 funt aşağı basma gücünə bərabərdir—McLaren W1-in 2,205 funtuna demək olar ki, eynidir, baxmayaraq ki, bu 174 mil/saatda əldə edilir.

Ferrari F80-in üç fərqli sürüş rejimi var: Hibrid, Performans və Kvalifikasiya. F80 W1 (və ya digər Ferrari hibridləri) kimi tam elektrik sürüş rejiminə malik deyil, amma standart Hibrid rejimi enerji bərpa etməyə və batareyanın şarjını prioritet verir, Performans rejimi isə daha çox güc verir, batareyanı 70 faiz civarında saxlayır. Kvalifikasiya rejimi, gözlədiyiniz kimi, F80-in tam gücünü azad edir.

Ferrari, Performans və Kvalifikasiya rejimlərində sürücülərin istifadə edə biləcəyi Boost Optimization adlı yeni bir texnologiyanı təqdim etdi. Sevdiyiniz trasda sürətli bir tanışlıq turundan sonra, Boost Optimization, əlavə güc verə biləcəyi konkret sahələri tanıyır—məsələn, uzun bir düzlükdə—və gücü öz istəyinə uyğun paylayır.

F80-in uzun düzlüklərdə sürəti azaltmaq üçün Ferrari, Brembo ilə birgə yeni CCM-R Plus тормоз teknolojiyasını təqdim etdi. İrəliləmiş karbon тормозları, ənənəvi karbon тормозlarından 100% daha yaxşı mexaniki güc təmin edən daha uzun liflərdən istifadə edir, eyni zamanda istilik əlaqəsini 300% artırır. Purosangue kimi, F80 də Multimatic-dən spool-valve amortizatorlarına əsaslanan aktiv asqı sistemini alır. Hər amortizator, pistonun sürətini artırmaq və ya azaltmaq üçün bir motorla təchiz olunub, bu da anti-roll barlarının tələbini aradan qaldırır və sürüş keyfiyyəti ilə idarəetmə performansı arasında böyük fərq yaradır. Asqı sistemi, bu cür yüksək aşağı basma gücünə malik avtomobil üçün çox sabit aerodinamik platforma təmin edir.

Alıcılar iki mükəmməl təkər variantından birini seçə bilərlər: Michelin Pilot Sport Cup 2 və ya Pilot Sport Cup 2R, ön tərəfdə 285/30 və arxa tərəfdə 345/30 ölçülərində. Ferrari, həmçinin bəzi aktiv təhlükəsizlik avadanlıqları təklif edir: avtomatik təcili əyləc, yol ayrımı xəbərdarlığı, yol saxlamaya kömək, avtomatik uzaq işıq köməyi və yol nişanlarını tanıma.

Ferrari F80-in qiyməti 3.6 milyon avro—hazırkı mübadilə nisbətlərinə görə təxminən 4 milyon ABŞ dollarıdır. Bu, onu indiyə qədərki ən bahalı yeni Ferrari edir və W1-in qiymətinin ikiqatıdır. Yalnız 799 ədəd istehsal olunacaq. İstehsal 2025-ci ilin sonlarında başlayacaq və 2027-ci ilə qədər davam edəcək.

Xəbər qalereyası