Çində yenilənmiş Geely Preface sedanı təqdim olundu
29 oktyabr 2024 18 Geely
Keçən yay gözlənilən Geely Preface sedanı nəhayət Rusiya bazarına çatdı. Maraqlıdır ki, Rusiyada buraxılan versiya Çində Preface L adlandırılan və 2023-cü ildən bəri satılan təkmilləşdirilmiş versiyadır. Bu model adi sedandan xeyli fərqlənir - görünüşü və interyeri dəyişdirilib və Çində hibrid versiyası da mövcuddur. Bununla belə, yerli bazarda 2020-ci ilin ilkin Preface modeli də qalır və bu yaxınlarda ayrıca restaylinq edilib.
Yenilənmiş Preface ilkin optikasını qoruyub saxlayır, lakin (Monjaro kimi) konsentrik naxışsız və düz çubuqlarla yeni bir radiator barmaqlığı əldə edib. Bamper və qapı eşikləri də yenidən nəzərdən keçirilib və arxa hissədə əvvəlki iki oval borunun əvəzinə dörd çıxışlı egzoz sistemi mövcuddur. Rəng çeşidinə iki yeni çalar əlavə olunub. Əsas versiyalarda 17 düymlük təkərlər, yüksək səviyyəli versiyalarda isə 18 düymlük təkərlər var. Avtomobilin uzunluğu 4785 mm-dir.
Yenilənmiş sedanın ön paneli Preface L modelinin dizaynına uyğun hazırlanıb və burada kölgəsiz 12,3 düymlük alət ekranı və Flyme Auto əməliyyat sistemi ilə işləyən 14,6 düymlük böyük “ekran” mövcuddur. Alt hissədə fiziki düymələr blokunu və mərkəzi tuneldə isə ötürücü seçicisi saxlanılıb (Preface L modelində ötürmə düymələr olmadan sükanaltı qolu ilə idarə olunur). Yüksək səviyyəli versiyalarda zamşa və süni dəridən hazırlanmış salon döşəməsi, simsiz enerji yükləmə, proyeksiya ekranı, dairəvi kamera, on dinamika ilə Infinity səs sistemi və daxili hava təravətləndirici mövcuddur. Eyni zamanda 2-ci səviyyəli avtopilot funksiyası da mövcuddur.
Texniki dəyişikliklər yoxdur. Əvvəlki kimi, Geely Preface Çində 1.5 (181 a.g.) və 2.0 (190 və ya 238 a.g.) turbomotorlarla təklif olunur. Ən güclü versiyada klassik səkkiz pilləli avtomatik transmissiya var və bu sedan ilk "100" sürətə 6,6 saniyəyə çatır, maksimum sürəti isə 215 km/s-dir. Digər iki versiya isə iki muftalı yeddi pilləli "robot" qutu ilə təchiz olunub. Müqayisə üçün, Rusiya Preface versiyası 200 a.g.-lik iki litrlik mühərrik və robotlaşdırılmış ötürücü qutuya malikdir.
Yenilənmiş Preface ilkin optikasını qoruyub saxlayır, lakin (Monjaro kimi) konsentrik naxışsız və düz çubuqlarla yeni bir radiator barmaqlığı əldə edib. Bamper və qapı eşikləri də yenidən nəzərdən keçirilib və arxa hissədə əvvəlki iki oval borunun əvəzinə dörd çıxışlı egzoz sistemi mövcuddur. Rəng çeşidinə iki yeni çalar əlavə olunub. Əsas versiyalarda 17 düymlük təkərlər, yüksək səviyyəli versiyalarda isə 18 düymlük təkərlər var. Avtomobilin uzunluğu 4785 mm-dir.
Yenilənmiş sedanın ön paneli Preface L modelinin dizaynına uyğun hazırlanıb və burada kölgəsiz 12,3 düymlük alət ekranı və Flyme Auto əməliyyat sistemi ilə işləyən 14,6 düymlük böyük “ekran” mövcuddur. Alt hissədə fiziki düymələr blokunu və mərkəzi tuneldə isə ötürücü seçicisi saxlanılıb (Preface L modelində ötürmə düymələr olmadan sükanaltı qolu ilə idarə olunur). Yüksək səviyyəli versiyalarda zamşa və süni dəridən hazırlanmış salon döşəməsi, simsiz enerji yükləmə, proyeksiya ekranı, dairəvi kamera, on dinamika ilə Infinity səs sistemi və daxili hava təravətləndirici mövcuddur. Eyni zamanda 2-ci səviyyəli avtopilot funksiyası da mövcuddur.
Texniki dəyişikliklər yoxdur. Əvvəlki kimi, Geely Preface Çində 1.5 (181 a.g.) və 2.0 (190 və ya 238 a.g.) turbomotorlarla təklif olunur. Ən güclü versiyada klassik səkkiz pilləli avtomatik transmissiya var və bu sedan ilk "100" sürətə 6,6 saniyəyə çatır, maksimum sürəti isə 215 km/s-dir. Digər iki versiya isə iki muftalı yeddi pilləli "robot" qutu ilə təchiz olunub. Müqayisə üçün, Rusiya Preface versiyası 200 a.g.-lik iki litrlik mühərrik və robotlaşdırılmış ötürücü qutuya malikdir.