2025 Volvo EX90 hələ də dəyişikliyə ehtiyac duyur
16 sentyabr 2024 81 Volvo
EX90 yaxşı mənzilə, sürətli yükləmə qabiliyyətinə malikdir və inanılmaz dərəcədə səssizdir. Lakin bir çox şey işləmir.
Volvo EX90, İsveç markasının xüsusi platformada olan ilk elektrik SUV modelidir və hazırda ABŞ-da satışda olan azsaylı elektrikli üç sıralı avtomobillərdən biridir. Onun əsas rəqibləri yalnız Kia EV9, Rivian R1S və Tesla Model X-dir — geniş mənzilə, sürətli yükləmə qabiliyyətinə malik üç güclü maşın və əksər hallarda proqram təminatının funksiyaları yaxşı işləyir.
Bunu EX90 haqqında demək olmaz — heç olmasa hələlik yox. Volvo, idarə köməkçisi, rahatlıq və digər proqram təminatına əsaslanan sistemlər haqqında yüksək vədlər verir, lakin bu yazının yazıldığı vaxta qədər həmin funksiyalar işləmirdi. Avtomobilə minməzdən əvvəl həll edilməli olan bir çox xətalar var idi. Volvo bütün proqram təminatını idarə etdiyini nəzərə alsaq, bu problemlərin hamısı həll edilməli idi. Sadəcə sizə bunun nə zaman olacağını deyə bilmərəm.
Kağız üzərində isə EX90-nın sürət qutusu və şassisi təsir edicidir. 400 volt diapazonunda işləməsinə baxmayaraq, Volvo bu avtomobilin ümumi gücü 111.0 kilovat-saat (107.0 kilovat-saat istifadə olunan) batareya paketi ilə 250 kilovatlıq zirvə sürəti ilə yüklənə biləcəyini iddia edir. Bu, “800 voltluq” (həqiqətdə təxminən 600 volt) arxitekturasına malik Kia EV9-dan və hətta Rivian-dan daha sürətlidir.
Markanın erkən elektrikli avtomobillərindən biri olmasına baxmayaraq, Volvo ön inverterdə Silisium Karbid MOSFET-ləri kimi ağıllı səmərəlilik artırıcı texnologiyalardan istifadə edir (arxada isə izolyasiyalı qapı bipolyar tranzistorlar var), hansı ki, bir çox ənənəvi avtomobil istehsalçıları hələ də elektrik avtomobillərində bu texnologiyanı tətbiq etməyiblər. Bu, EX90-nın bir yüklə 300 mildən çox məsafə qət edə bilməsinin əsas səbəblərindən biridir.
SiC ön inverteri, həmçinin təsir edici birbaşa xətt performansına çevrilir. EX90, 402 at gücü və 538 funt fut fırlanma anını dörd təkərə ötürür. Əlavə 5000 dollar qarşılığında “Twin Motor Performance” paketi 510 at gücü və 671 funt fut güc açır, lakin qeyd etmək lazımdır ki, bu sadəcə proqram təminatı dəyişiklikdir. Əgər 402 at gücündə olan versiyanı alsanız belə, avtomobil bu zirvələri dəstəkləyə bilər.
Digər böyük elektrik avtomobilləri kimi, EX90 sürətli hərəkət edir, lakin idarə etmək xoş deyil. Sürətlənmə zamanı sükan inanılmaz dərəcədə zəif reaksiya verir. Hətta yüksək sürətdə belə ön təkərlər və sükan arasında bir əlaqə demək olar ki, hiss olunmurdu. Sürətli və ya kəskin dönmələrdə təkərlərin səssizcə yol tutmaq üçün çırpındığını eşidirdiniz.
EX90-nın birbaşa performansı və əla sürüş keyfiyyəti — yüksək səviyyəli EX90-lar hava asqısı üzərində oturur — onun sakit kabinəsi ilə yaxşı uyğun gəlir. Əksər şüşələr əlavə səssizlik üçün laminatlaşdırılıb, və sadəcə 0.29 sürtünmə əmsalı da buna kömək edir. Qızdırılan və soyudulan masajlı oturacaqlar, habelə təsir edici 25 dinamikli səs sistemi isə üstündə albalıdır.
EX90-nın kabinəsi dörd pəncərənin idarəsi üçün yalnız iki düymənin olmasının səbəblərini düşünmək üçün sakit bir yer idi. İki düymənin arxasında üçüncü düymə birinci və ikinci sıralar arasında keçid edirdi. EX90-nın fiziki düymələrin olmaması təəccüblüdür. Belə rahat bir salon, lakin belə lazımsız bir narahatlıq. Əgər bu ağıllı proqram təminatı düzgün işləsəydi, hər şey yaxşı olardı — amma işləmədi.
Mən idarə etdiyim əvvəlcədən hazırlanmış EX90, açar kimi smartfondan istifadə edirdi. Bağlantı problemləri avtomobili yenidən işə salmağı çətinləşdirdi və bir dəfə bunu etməyə çalışarkən avtomobilin fövqəladə təhlükəsizlik kəməri gərginliyi tetiklendi, bu olduqca xoşagəlməz idi.
Arxa oturacaq boş olmasına baxmayaraq, EX90 tez-tez arxada bir sərnişin olduğunu düşünürdü. Sonra birdən iki sərnişin olduğunu zənn etdi. Daha çox şirkət. Avtomobil zəng vurdu, məni onların kəmərlərini bağlamağa çağırdı.
Ən əsəbi texniki xəta, əslində, ümumiyyətlə xəta deyildi, amma EX90-nın damında çox nəzərə çarpan LiDAR çıxıntısının olması idi, hansı ki, hazırda heç bir şey etmir. Sistem, sənayedə lider olan Luminar tərəfindən qurulub və avtomobilin ətrafındakı məlumatları toplamağa qadirdir. Bir çox ekspertlər LiDAR-ın pilotsuz avtomobillərin açarı olduğunu və ya Volvo-nun vəziyyətində, daha da çox təhlükəsizlik təmin etdiyini düşünür.
Bir daha, funksionallığın olmaması proqram təminatı inteqrasiyası ilə əlaqədardır. Kontekstə əsasən, hətta bu sensoru təmizləmək üçün silgəc sonunda ağıllı yuyucu nozzle var, amma sensorun özü hələ aktiv deyil. Bu, çox narahatedicidir.
Hazırda Volvo avtomobilin bütün proqram təminatını idarə edir ki, bu da istehsalçıya görə, bütün bu problemlərin həllini və funksionallığın əlavə edilməsini daha asan edəcək. Tam dürüst olmaq üçün, mən buna inanıram. Bir çox avtomobil istehsalçıları, hətta ənənəvi olmayan markalar belə, proqram təminatı ilə çətinlik çəkirlər, lakin nəticədə müxtəlif problemlərini həll edirlər. Bununla belə, “Xahiş edirik, 80.000 dollarlıq bu avtomobili alın, hansı ki, hələ hazır deyil” ifadəsi EX90-nı çətin bir seçim halına gətirir.
Yaxşı niyyətlə deyə bilərəm ki, Volvo yəqin ki, bütün bu problemləri həll edəcək. Həmçinin, deyə bilərəm ki, siz yəqin ki, sadəcə bunun baş verməsini gözləməlisiniz. Bu avtomobilin başlanğıc qiyməti səksən min dollardır. Bir neçə həftə əvvəl 78.430 dollarlıq dolu Kia EV9 sürdüm və bir neçə çatışmazlığa baxmayaraq, arxa oturacaqdan “Danny Phantom”-u çıxartmaq üçün havadan yeniləmə gözləmirdi. Onda hər pəncərə üçün düymələr və tez-tez istifadə olunan məsələlər üçün, məsələn, iqlim nəzarəti kimi, fiziki düymələr var idi.
Mən minimalistliyə qarşı deyiləm — yaxşı, bəlkə bir az qarşıyam. Amma mənim fikrimdən asılı olmayaraq, Volvo EX90 bu mövzuda çox irəli gedir. Bu problemi proqramlaşdırmaqla həll etmək mümkün deyil. Lakin öz əsası sayəsində EX90 yaxşı elektrik avtomobilidir. O, təsir edici mənzilə və yükləmə performansına malikdir və oxşar batareyaları olan rəqibləri onun yanında köhnəlmiş görünür.
Amma bunun yaxşı avtomobil olduğunu deyə bilmərəm. Cadillac Lyriq haqqında nə desəniz, əla avtomobildir, bəlkə də ən yaxşı elektrik avtomobili deyil. Birinci daha vacibdir. EX90 tam avtomobil kimi hiss olunmur və onun əsas rəqibləri bu qutuları qeyd edir. Yaxşı avtomobillər, yaxşı elektrik avtomobilləri və azca ucuz qiymətə.
Volvo bütün “zəngləri” və “fitləri” işə salana qədər EX90 hələ çox yol qət etməlidir.
Volvo EX90, İsveç markasının xüsusi platformada olan ilk elektrik SUV modelidir və hazırda ABŞ-da satışda olan azsaylı elektrikli üç sıralı avtomobillərdən biridir. Onun əsas rəqibləri yalnız Kia EV9, Rivian R1S və Tesla Model X-dir — geniş mənzilə, sürətli yükləmə qabiliyyətinə malik üç güclü maşın və əksər hallarda proqram təminatının funksiyaları yaxşı işləyir.
Bunu EX90 haqqında demək olmaz — heç olmasa hələlik yox. Volvo, idarə köməkçisi, rahatlıq və digər proqram təminatına əsaslanan sistemlər haqqında yüksək vədlər verir, lakin bu yazının yazıldığı vaxta qədər həmin funksiyalar işləmirdi. Avtomobilə minməzdən əvvəl həll edilməli olan bir çox xətalar var idi. Volvo bütün proqram təminatını idarə etdiyini nəzərə alsaq, bu problemlərin hamısı həll edilməli idi. Sadəcə sizə bunun nə zaman olacağını deyə bilmərəm.
Kağız üzərində isə EX90-nın sürət qutusu və şassisi təsir edicidir. 400 volt diapazonunda işləməsinə baxmayaraq, Volvo bu avtomobilin ümumi gücü 111.0 kilovat-saat (107.0 kilovat-saat istifadə olunan) batareya paketi ilə 250 kilovatlıq zirvə sürəti ilə yüklənə biləcəyini iddia edir. Bu, “800 voltluq” (həqiqətdə təxminən 600 volt) arxitekturasına malik Kia EV9-dan və hətta Rivian-dan daha sürətlidir.
Markanın erkən elektrikli avtomobillərindən biri olmasına baxmayaraq, Volvo ön inverterdə Silisium Karbid MOSFET-ləri kimi ağıllı səmərəlilik artırıcı texnologiyalardan istifadə edir (arxada isə izolyasiyalı qapı bipolyar tranzistorlar var), hansı ki, bir çox ənənəvi avtomobil istehsalçıları hələ də elektrik avtomobillərində bu texnologiyanı tətbiq etməyiblər. Bu, EX90-nın bir yüklə 300 mildən çox məsafə qət edə bilməsinin əsas səbəblərindən biridir.
SiC ön inverteri, həmçinin təsir edici birbaşa xətt performansına çevrilir. EX90, 402 at gücü və 538 funt fut fırlanma anını dörd təkərə ötürür. Əlavə 5000 dollar qarşılığında “Twin Motor Performance” paketi 510 at gücü və 671 funt fut güc açır, lakin qeyd etmək lazımdır ki, bu sadəcə proqram təminatı dəyişiklikdir. Əgər 402 at gücündə olan versiyanı alsanız belə, avtomobil bu zirvələri dəstəkləyə bilər.
Digər böyük elektrik avtomobilləri kimi, EX90 sürətli hərəkət edir, lakin idarə etmək xoş deyil. Sürətlənmə zamanı sükan inanılmaz dərəcədə zəif reaksiya verir. Hətta yüksək sürətdə belə ön təkərlər və sükan arasında bir əlaqə demək olar ki, hiss olunmurdu. Sürətli və ya kəskin dönmələrdə təkərlərin səssizcə yol tutmaq üçün çırpındığını eşidirdiniz.
EX90-nın birbaşa performansı və əla sürüş keyfiyyəti — yüksək səviyyəli EX90-lar hava asqısı üzərində oturur — onun sakit kabinəsi ilə yaxşı uyğun gəlir. Əksər şüşələr əlavə səssizlik üçün laminatlaşdırılıb, və sadəcə 0.29 sürtünmə əmsalı da buna kömək edir. Qızdırılan və soyudulan masajlı oturacaqlar, habelə təsir edici 25 dinamikli səs sistemi isə üstündə albalıdır.
EX90-nın kabinəsi dörd pəncərənin idarəsi üçün yalnız iki düymənin olmasının səbəblərini düşünmək üçün sakit bir yer idi. İki düymənin arxasında üçüncü düymə birinci və ikinci sıralar arasında keçid edirdi. EX90-nın fiziki düymələrin olmaması təəccüblüdür. Belə rahat bir salon, lakin belə lazımsız bir narahatlıq. Əgər bu ağıllı proqram təminatı düzgün işləsəydi, hər şey yaxşı olardı — amma işləmədi.
Mən idarə etdiyim əvvəlcədən hazırlanmış EX90, açar kimi smartfondan istifadə edirdi. Bağlantı problemləri avtomobili yenidən işə salmağı çətinləşdirdi və bir dəfə bunu etməyə çalışarkən avtomobilin fövqəladə təhlükəsizlik kəməri gərginliyi tetiklendi, bu olduqca xoşagəlməz idi.
Arxa oturacaq boş olmasına baxmayaraq, EX90 tez-tez arxada bir sərnişin olduğunu düşünürdü. Sonra birdən iki sərnişin olduğunu zənn etdi. Daha çox şirkət. Avtomobil zəng vurdu, məni onların kəmərlərini bağlamağa çağırdı.
Ən əsəbi texniki xəta, əslində, ümumiyyətlə xəta deyildi, amma EX90-nın damında çox nəzərə çarpan LiDAR çıxıntısının olması idi, hansı ki, hazırda heç bir şey etmir. Sistem, sənayedə lider olan Luminar tərəfindən qurulub və avtomobilin ətrafındakı məlumatları toplamağa qadirdir. Bir çox ekspertlər LiDAR-ın pilotsuz avtomobillərin açarı olduğunu və ya Volvo-nun vəziyyətində, daha da çox təhlükəsizlik təmin etdiyini düşünür.
Bir daha, funksionallığın olmaması proqram təminatı inteqrasiyası ilə əlaqədardır. Kontekstə əsasən, hətta bu sensoru təmizləmək üçün silgəc sonunda ağıllı yuyucu nozzle var, amma sensorun özü hələ aktiv deyil. Bu, çox narahatedicidir.
Hazırda Volvo avtomobilin bütün proqram təminatını idarə edir ki, bu da istehsalçıya görə, bütün bu problemlərin həllini və funksionallığın əlavə edilməsini daha asan edəcək. Tam dürüst olmaq üçün, mən buna inanıram. Bir çox avtomobil istehsalçıları, hətta ənənəvi olmayan markalar belə, proqram təminatı ilə çətinlik çəkirlər, lakin nəticədə müxtəlif problemlərini həll edirlər. Bununla belə, “Xahiş edirik, 80.000 dollarlıq bu avtomobili alın, hansı ki, hələ hazır deyil” ifadəsi EX90-nı çətin bir seçim halına gətirir.
Yaxşı niyyətlə deyə bilərəm ki, Volvo yəqin ki, bütün bu problemləri həll edəcək. Həmçinin, deyə bilərəm ki, siz yəqin ki, sadəcə bunun baş verməsini gözləməlisiniz. Bu avtomobilin başlanğıc qiyməti səksən min dollardır. Bir neçə həftə əvvəl 78.430 dollarlıq dolu Kia EV9 sürdüm və bir neçə çatışmazlığa baxmayaraq, arxa oturacaqdan “Danny Phantom”-u çıxartmaq üçün havadan yeniləmə gözləmirdi. Onda hər pəncərə üçün düymələr və tez-tez istifadə olunan məsələlər üçün, məsələn, iqlim nəzarəti kimi, fiziki düymələr var idi.
Mən minimalistliyə qarşı deyiləm — yaxşı, bəlkə bir az qarşıyam. Amma mənim fikrimdən asılı olmayaraq, Volvo EX90 bu mövzuda çox irəli gedir. Bu problemi proqramlaşdırmaqla həll etmək mümkün deyil. Lakin öz əsası sayəsində EX90 yaxşı elektrik avtomobilidir. O, təsir edici mənzilə və yükləmə performansına malikdir və oxşar batareyaları olan rəqibləri onun yanında köhnəlmiş görünür.
Amma bunun yaxşı avtomobil olduğunu deyə bilmərəm. Cadillac Lyriq haqqında nə desəniz, əla avtomobildir, bəlkə də ən yaxşı elektrik avtomobili deyil. Birinci daha vacibdir. EX90 tam avtomobil kimi hiss olunmur və onun əsas rəqibləri bu qutuları qeyd edir. Yaxşı avtomobillər, yaxşı elektrik avtomobilləri və azca ucuz qiymətə.
Volvo bütün “zəngləri” və “fitləri” işə salana qədər EX90 hələ çox yol qət etməlidir.