Gəlin, pikap bazasında hazırlanmış yeni Haval yolsuzluq avtomobili ilə tanış olaq


13 sentyabr 2024 96 Haval
Gəlin, pikap bazasında hazırlanmış yeni Haval yolsuzluq avtomobili ilə tanış olaq
İlk dəfə bir il əvvəl Rusiya üçün elan edilən ikinci nəsil Haval H5 nəhayət bizə çatdı. Və nəhəngdir! Bu, markanın ən böyük minik avtomobilidir: burundan quyruğa qədər o, 3140 millimetr təkər bazası ilə demək olar ki, 5,2 metrdir. Yəni, yeni məhsul sələfindən yarım metrdən çox uzundur! Beləliklə, həm benzin mühərriki, həm də dizel mühərriki ilə təklif olunan plug-in tam ötürücülü böyük çərçivəli SUV. Maraqlı səslənir? Bu avtomobilin hərəkətdə necə olduğunu anlayaq.

Ümumiyyətlə, yeni Haval H5, ölçüsünə görə daha böyük olan Poer King Kong pikapının sərnişin versiyasıdır. Yolsuzluq avtomobili çərçivə quruluşunu, güc bloklarının xəttini, kuzovun ön hissəsinin dizaynını, o cümlədən yanlarda X formalı ştamplamaları, eləcə də demək olar ki, bütün interyeri miras aldı.

Bundan əlavə, yeni Haval H5 oxşar klirensə (200 millimetr), yaxınlaşma və yola düşmə bucaqlarına (müvafiq olaraq 25 və 22 dərəcə) və SUV üçün 600 millimetr və pikap üçün 500 millimetr oxşar ford dərinliyinə malikdir.

Tam ötürücülü ötürmə sistemi də fərqli deyil: o, aşağı dişli, BorgWarner ötürmə qutusu və avtomatik işə salınan mexaniki arxa diferensial kilidlə sərt şəkildə bağlıdır. Eyni zamanda, sürücülük rejimlərini seçmək üçün elektron proqramlar yoxdur - həm yolsuzluqda, həm də asfaltda. Hər şey mümkün qədər sadədir.

Yalnız nəzərə çarpan fərq asmadadır. Əgər ön tərəf hələ də ikiqat arzuolunan sümüyü olan eyni müstəqil yay quruluşudursa, o zaman arxada bulaqlar əvəzinə qolları, yayları, teleskopik amortizatorları və dönmə əleyhinə çubuğu olan möhkəm ox var.

Mühərriklərə gəldikdə, seçmək üçün iki iki litrlik birlik var - benzin və dizel. Birincisi 200 at gücü (1800 rpm-dən 380 Nm), ikincisi isə 150 ​​at gücü (1400 rpm-dən 400 Nm) hasil edir. Pikapdan fərqli olaraq, SUV mexaniki transmissiyaya malik deyil. Hər iki versiya eyni transmissiyaya malikdir - səkkiz pilləli ZF avtomatı, 500 Nm-ə qədər sürəti "həzm etməyə" qadirdir.

Poer King Kong-dan ikinci əsas fərq, yolsuzluq avtomobilindəki dizel mühərrikinin ekoloji göstəriciləri yaxşılaşdıran Ad Blue sintetik karbamid inyeksiyası ilə təchiz edilməsidir. Yanacağın yanında bir qapağın altında yerləşən ayrıca doldurucu boğaz vasitəsilə müəyyən fasilələrlə (iş şəraitindən və sürmə tərzindən asılı olaraq) doldurulmalı olacaq. Sistemin soyuq havada işləməsi üçün avtomatik işə salınan istilik sistemi nəzərdə tutulub.

Və bu, bəlkə də sahibinin qarşılaşa biləcəyi yeganə çətinlikdir. Yeni Haval H5-in qalan hissəsi olduqca sadədir - sadəcə içəri baxın. Çox teksturalı əlavələrə görə interyer maraqlı görünür, amma əslində çox büdcə materiallarından hazırlanır. Bütün salon sərt plastiklə işlənib, sükan çarxının əl uzatma tənzimlənməsi yoxdur, günəş gözlüklərindəki güzgülər işıqlandırılmayıb, sürücü oturacağında tənzimlənən yastıq bucağı və bel dayağı yoxdur, sərnişin oturacağı, hətta üst konfiqurasiyada belə. , elektrik ötürücüləri olmayacaq.

İdarə paneli özünü tam elektron kimi "gizləyir", lakin tək rəngli 3,5 düymlük yol kompüteri displeyi olan üç ayrı ekrandan ibarətdir. Təəccüblüdür ki, belə böyük (və bahalı) avtomobilin tək zonalı iqlim nəzarəti var, lakin bütün oturacaqların, ön şüşənin, sükan çarxının və yuyucu ucluqların qızdırılması böyük bir artıdır.

12,3 düymlük ekrana malik multimedia sistemi gözəl görünür, tez işləyir və Apple CarPlay və Android Auto protokollarının olması ilə sevindirir, lakin həqiqəti desək, müxtəlif incə tənzimləmələrin sayı ilə parıldamır. Oturacaqların isidilməsinin kompleksin interfeysinə daxil edilməməsi üçün interyer dizaynerlərini ayrıca tərifləmək istərdim - mexaniki açarlar həmişə daha rahat olacaqdır.

İkinci sıradakı boşluq sadəcə kraldır, bu, belə təkər bazası olan bir avtomobil üçün təəccüblü deyil. Üçüncü sıra hətta Çin bazarında belə model üçün nəzərdə tutulmayıb, ona görə də burada oturacaqlar uzununa istiqamətdə tənzimlənməyib, lakin arxaları bir qədər arxaya bükmək olar. İstənilən hündürlükdə olan insanlar üçün bütün nəhəng boş yer tədarükü ilə mərkəzi qoltuğun olmaması çox məyusedicidir. Və başqa bir USB port əlavə etmək yaxşı olardı.

Ümumiyyətlə, yeni Haval H5, ölçüsünə görə daha böyük olan Poer King Kong pikapının sərnişin versiyasıdır. Yolsuzluq avtomobili öz çərçivə quruluşunu, güc aqreqatı sırasını, ön hissə dizaynını, o cümlədən yan divarlardakı X formalı ştampları və demək olar ki, bütün interyeri miras aldı.
Haval H5: dizel mühərriki və part-time ilə yeni nəhəng çərçivəli yolsuzluq avtomobili

Bundan əlavə, yeni Haval H5 yük maşınına oxşar yer təmizliyinə (200 millimetr), yaxınlaşma və yola düşmə bucaqlarına (müvafiq olaraq 25 və 22 dərəcə) və SUV üçün 600 millimetr və 500 millimetrlik oxşar ford dərinliyinə malikdir.

Xəbər qalereyası