Lincoln Aviator 2025 daha çox səy göstərməlidir


12 sentyabr 2024 70 Lincoln
Lincoln Aviator 2025 daha çox səy göstərməlidir
Çox kiçik bir yenilənmə nəticəsində biz daha çirkin bir ön görünüş, köhnəlmiş interyer və Ford Explorer-ın xarakteri ilə qarşı-qarşıya qalırıq.

Lincoln Aviator-un artıq beş yaşı olduğunu inanmaq çətindir. SUV-nin cəlbedici dizaynı və dəbdəbəli interyeri o dövrdə hamının diqqətini çəkmişdi. Təxminən 500 at gücü də pis deyildi, lakin o zamandan bəri dünyada çox şey dəyişib. Amma bilirsiniz nə dəyişməyib? Lincoln Aviator.

Aviator 2025-ci il üçün kiçik bir yenilənmə alır, lakin bu yeniliklər kifayət qədər deyil. Üstəlik, bəzi dəyişikliklər geri addım kimi görünür. 2023-cü ildə istehsalatdan çıxarılan güclü hibrid hələ də görünmür. Ümumilikdə yenilənmiş Aviator, Ford Explorer-dən çox da fərqlənmir və $91,575 qiyməti ilə alıcılar üçün çox yüksək bir qiymət təklif edir. Üstəlik, bu Aviator-un ən bahalı variantı belə deyil.

Qısa Xüsusiyyətlər:
2025 Lincoln Aviator Black Label AWD
Mühərrik: 3.0-litrlik V6, ikiqat turboyükləmə
Güc: 400 at gücü / 415 funt-fut fırlanma anı
Yanacaq sərfiyyatı: 17 şəhər / 25 magistral / 20 ortalama
Başlanğıc qiyməti: $60,475 / $91,575

2025-ci ildə nələrin dəyişdiyini qısa bir baxışla nəzərdən keçirək, Aviator-un ön görünüşündən başlayaq. Barmaqlıq daha böyük olub, və bu ciddi bir fərqdir. Hələ də düzbucaqlıdır, lakin indi aşağıya doğru daha çox uzanır və yenidən dizayn edilmiş alt hissə ilə birləşir. Şaquli yönümlü künc hava kanalları, əvvəlki modelin sadə üfüqi hava kanalları və işıqlarını əvəz edir, üst tərəfdə isə fənərlər daha kiçikdir.

Bu dəyişikliklər əvvəlki qədər balanslı və gözəl bir dizayn yaratmır. Açıq desək, 2025-ci il Aviator-u BMW X7-yə bənzəməyə çox yaxındır. Bu, 2025-ci il üçün oxşar bir üz dəyişiklikləri alan Ford Explorer ilə eyni şassini paylaşmanın kədərli nəticəsidir. Təəssüf ki, onlar arasında çox oxşarlıq var və Lincoln-a baxanda Explorer-in böyük ön hissəsini görməmək çətindir.

Bu, Aviator-un Explorer ilə olan çox yaxın əlaqəsi üçün yeganə dəfə cərimə verməyim deyil. Şükürlər olsun ki, Lincoln yenə də profil baxımından eyni dərəcədə zərifdir və xarici dəyişikliklər — mənim fikrimcə geri addım olsalar da — ciddi bir problem yaratmır. Hələ də burada kifayət qədər cazibə var.

Interyerdəki dəyişikliklər yeni 13,2 düymlük sensor ekranla əlaqədardır. Bu sizə tanış gəlirmi... bəli, siz doğru tahmin etdiniz. Yeni Explorer eyni ekranı, eyni Google Assistant texnologiyasını və eyni çoxlu funksiya üçün quruluşu təqdim edir. Etiraf edim ki, mən Ford-un mövcud info-əyləncə sistemlərinin böyük bir pərəstişkarı deyiləm, onları sadə işlər üçün, məsələn, temperaturun tənzimlənməsi üçün çox mürəkkəb hesab edirəm. Belə əlavə komponentlər, məsələn, masaj funksiyalı oturacaqlar əlavə edildikdə, ekranla əlaqə daha da çətinləşir. Lakin, buna alışmaq asandır, ona görə də bu yenə də böyük bir problem deyil.

Çoxlu sensor ekranlar kimi, Lincoln-un ekranı da panelin üzərində tablet kimi quraşdırılıb. Bu, artıq köhnəlmiş bir dizayn trendidir və yoxa çıxmalıdır. Sürücü və mərkəzi ekranların birləşdirildiyi yenidən dizayn edilmiş bir panel burada çox lazımlıdır. Ən azından, panelə inteqrasiya olunmuş bir info-əyləncə ekranı təxminən 100 min dollar dəyərində olan Lincoln-u 40 min dollar dəyərində olan Explorer Active-dən fərqləndirərdi. Mercedes-Benz GLE-Class bunu edib. BMW X5 bunu edib. Audi bunu edib. Genesis. Siyahı davam edir.

Mən Aviator-un interyerini ucuz adlandırmıram. Taxta dekorasiyası gözəl görünür, və interyerdəki qəribə kvadrat naxışları tam başa düşməsəm də, maraqlı bir toxunuşdur. Dəri yumşaqdır, oturacaqlar mükəmməldir, və mən böyük avtomatik dam pəncərəsini həmişə sevirəm. Lakin, qara dekorasiyanın bolluğu həm görünüş, həm də hiss baxımından ucuzdur. Xrom dekorasiyası isə bu nəticədə sönük görünür. Və üçüncü sıradakı oturacağı yığıb elə orada da qoya bilərsiniz. Əgər mütəmadi olaraq kiçik uşaqları gəzdirmirsinizsə, arxada oturmaq heç kimin istəməyəcəyi bir şeydir.

Ən azından, Lincoln inanılmaz dərəcədə rahatdır. Air Glide sistemli aktiv asqı kobud yollarda mükəmməl işləyir və çox yumşaq, lakin çox izolyasiya olunmamış bir sürüş təmin edir. Dürüst olmaq üçün, heç bir sürmə rejimində onun dramatik bir şey etdiyini görmədim və bu kontekstdə bunu bir artı hesab edirəm. Aviator “sürətli” bir Lincoln deyil və heç kim ona belə yanaşmayacaq. Hətta sürücülər 400 at gücündəki ikiqat turboyüklənmiş 3,0-litrlik V6 mühərrikini işə salsalar belə, yalnız xoş bir sürətlənmə əldə edəcəklər.

Yanacaq sərfiyyatı da ağlabatandır. EPA Aviator-u şəhər içində 17 mil, magistralda 25 mil və ortalama 20 mil dəyərləndirir. Magistralda saatda 75 mil sürətlə sürərkən mən 23 və 25 mil arasında dəyişirdim, lakin kənd yollarında bir az daha yavaş sürməklə 27 milə çatdım. 400 at gücündə daha yaxşı nəticə əldə etmək mümkündürmü? Bəli, lakin çox deyil. Və siz bu rəqiblərlə 150 millik səyahətləri BlueCruise ilə “əllərsiz” şəkildə etməyəcəksiniz. Ford-un qabaqcıl 2-ci səviyyəli sistemi ən yaxşılarından biri hesab olunur və Black Label modellərində standartdır.

Lakin lüks bir avtomobilin parlamalı olduğu sakit magistral yollarda belə xərcləri azaltmaqla bağlı bəzi sinir bozucu nümunələr var. Külək və yol səsi həddən artıq çoxdur, və V6 mühərrikinin səsi hətta yüngül qazlama zamanı yüksəkdir. Mənə elə gəlir ki, bu güc aqreqatı Ford-dan birbaşa olaraq alınmışdır və lüks marka üçün demək olar ki, heç bir dəyişiklik edilməyib. Və sonra ikinci sıradakı tənzimlənməyən təhlükəsizlik kəmərləri kimi kiçik şeylər var, uşaqların və qısa boylu böyüklərin boğazlarına narahatlıq verir. Doğrudanmı, Lincoln?

Lincoln ilə keçirdiyim uzun həftəsonundan bir neçə həftə əvvəl, bir günümü 2025-ci il Explorer ilə keçirtdim. Mən Aviator-a aşiq olmaq istəyirdim; hətta yenilənmiş ön görünüşlə, məncə bu, bazarda ən zərif görünən orta ölçülü SUV-lərdən biridir. Lakin əvəzinə, bunun sadəcə bahalı kostyum geyinmiş bir Ford Explorer olduğunu başa düşdüm. Platformaları bölüşmək avtomobil dünyasında yeni bir şey deyil, bütün avtomobil istehsalçıları bunu müəyyən dərəcədə edirlər. Lakin bu, əvvəlki dövrlərin sadə “şild” mühəndisliyinə bənzəyir — minimum səy, maksimum qazanc ümidiylə.

Nə olursa olsun, mən hələ də Aviator-un yaxşı göründüyünü düşünürəm. Sadəcə, onun xarici görünüşünə uyğun bir xarakterə ehtiyacı var.

Xəbər qalereyası