Renault 5 Turbo 3E yenidən qayıdır.
13 dekabr 2024 696 Renault

Elektrik hot-hatch modelləri çox az tapılır. Ağıla gələn modellər arasında Abarth 500e, Cupra Born VZ, Mini John Cooper Works və daha az tanınan MG4 XPower var. Renault, öz Alpine A290-ı da daxil olmaqla, hamısını geridə qoymaq üçün yenidən doğulan 5-in qeyri-adi güclü versiyasını təqdim etmək istəyir. Bəli, Renault 5 Turbo geri döndü və Porsche Taycan kimi, onun adı "Turbo" olsa da, bu elektrik avtomobilidir. Qarışıq görünür, elə deyilmi?
Bu maşın konsept kimi görünə bilər, amma Renault 5 Turbo 3E sadəcə nümayiş üçün deyil. Almaz loqotipli istehsalçı avtomobili istehsalata buraxmağı planlaşdırır. Kiçik, lakin güclü hatchback, 1980-ci illərin sələfi kimi arxa ötürmə sistemi ilə gələcək. Orijinal avtomobilin ortadan yerləşdirilmiş dörd silindrli mühərriki yerinə iki arxa elektrik mühərriki olacaq. O dövrdəki 1.4 litrlik turbo mühərrik təxminən 160 at gücü verirdi, lakin onun elektrik varisi üç dəfə çox gücə sahibdir.
Fransızlar ümumi 500-dən çox at gücü vəd edir ki, bu da Alpine A290 ilə müqayisədə 285 at gücü daha çoxdur. 5 Turbo 3E ilə standart Renault 5 arasında güc fərqi isə heyrətamizdir - 350 at gücü. Fırlanma momenti hələ açıqlanmayıb, lakin elektrik hatchback-in 0-dan 100 km/saata qədər sürətlənməsi üçün cəmi 3,5 saniyə vaxt lazım olduğunu bilirik. Bu, 429 at gücünə malik MG4 XPower-dən 0,3 saniyə daha sürətlidir.
Çox güclü bədən standart Renault 5-in arxa qapılarını yan hava ventilyatorları ilə əvəz edir. Renault, orijinal R5 Turbo-ya bir istinad olaraq qabaran qanadlar əlavə edir. Hələ də kiçik qalan avtomobildə nəhəng 20 düymlük təkərlər də diqqət çəkir. İki tonlu disklər ön tərəfdə 245/35 ZR20, arxada isə iri 275/35 ZR20 təkərlərlə örtülmüşdür.
Bu, istehsalata buraxılan ilk Renault brendli elektrik hot-hatch olsa da, keçmişdə tək-tək nümunələr olmuşdur. Bəziləri 2017-ci ildəki 460 at güclü Zoe E-Sport-u və 2022-ci ildəki 375 at güclü R5 Turbo 3E-ni xatırlaya bilər. Yol üçün nəzərdə tutulmuş model hər ikisini üstələyəcək, ehtimal ki, yüksək qiymət və məhdud istehsalla.
Adi Renault 5 bir mühərrikli və ön ötürməli sistemə sahib olduğuna görə, avtomobilin daxili hissəsində böyük dəyişikliklərin baş verdiyini söyləmək olar. İki mühərrikli, arxa ötürməli performans versiyası "karbon superstruktur" istifadə edir, bu da "yüngül və çox möhkəm" olduğu iddia edilir. Çəki açıqlanmasa da, iki mühərrikli əvvəlki konsept avtomobil 3 306 funt ağırlığında idi. Alpine A290 isə bir qədər yüngüldür - 3 260 funt.
Yeni Renault 5/Turbo 3E ilə onilliklər əvvəl satılan avtomobillər arasında paralellər çəkmək olar. ABŞ birinci nəsil 5-i "Le Car" adı ilə aldıqda, adi model də ön mühərrikli və ön ötürməli idi. Halbuki homologasiya üçün nəzərdə tutulan Turbo modeli mühərriki oturacaqların arxasına qoymuş və gücü arxa təkərlərə ötürmüşdü.
Bu tip avtomobillər üçün böyük bir bazar yoxdur, amma onların mövcud olmasına şadıq. Avtomobilin 2026-cı ildə satışa çıxarılması gözlənilir. Renault, siz bunu edərkən başqa bir orta mühərrikli Clio istehsal edə bilərsinizmi?
Bu maşın konsept kimi görünə bilər, amma Renault 5 Turbo 3E sadəcə nümayiş üçün deyil. Almaz loqotipli istehsalçı avtomobili istehsalata buraxmağı planlaşdırır. Kiçik, lakin güclü hatchback, 1980-ci illərin sələfi kimi arxa ötürmə sistemi ilə gələcək. Orijinal avtomobilin ortadan yerləşdirilmiş dörd silindrli mühərriki yerinə iki arxa elektrik mühərriki olacaq. O dövrdəki 1.4 litrlik turbo mühərrik təxminən 160 at gücü verirdi, lakin onun elektrik varisi üç dəfə çox gücə sahibdir.
Fransızlar ümumi 500-dən çox at gücü vəd edir ki, bu da Alpine A290 ilə müqayisədə 285 at gücü daha çoxdur. 5 Turbo 3E ilə standart Renault 5 arasında güc fərqi isə heyrətamizdir - 350 at gücü. Fırlanma momenti hələ açıqlanmayıb, lakin elektrik hatchback-in 0-dan 100 km/saata qədər sürətlənməsi üçün cəmi 3,5 saniyə vaxt lazım olduğunu bilirik. Bu, 429 at gücünə malik MG4 XPower-dən 0,3 saniyə daha sürətlidir.
Çox güclü bədən standart Renault 5-in arxa qapılarını yan hava ventilyatorları ilə əvəz edir. Renault, orijinal R5 Turbo-ya bir istinad olaraq qabaran qanadlar əlavə edir. Hələ də kiçik qalan avtomobildə nəhəng 20 düymlük təkərlər də diqqət çəkir. İki tonlu disklər ön tərəfdə 245/35 ZR20, arxada isə iri 275/35 ZR20 təkərlərlə örtülmüşdür.
Bu, istehsalata buraxılan ilk Renault brendli elektrik hot-hatch olsa da, keçmişdə tək-tək nümunələr olmuşdur. Bəziləri 2017-ci ildəki 460 at güclü Zoe E-Sport-u və 2022-ci ildəki 375 at güclü R5 Turbo 3E-ni xatırlaya bilər. Yol üçün nəzərdə tutulmuş model hər ikisini üstələyəcək, ehtimal ki, yüksək qiymət və məhdud istehsalla.
Adi Renault 5 bir mühərrikli və ön ötürməli sistemə sahib olduğuna görə, avtomobilin daxili hissəsində böyük dəyişikliklərin baş verdiyini söyləmək olar. İki mühərrikli, arxa ötürməli performans versiyası "karbon superstruktur" istifadə edir, bu da "yüngül və çox möhkəm" olduğu iddia edilir. Çəki açıqlanmasa da, iki mühərrikli əvvəlki konsept avtomobil 3 306 funt ağırlığında idi. Alpine A290 isə bir qədər yüngüldür - 3 260 funt.
Yeni Renault 5/Turbo 3E ilə onilliklər əvvəl satılan avtomobillər arasında paralellər çəkmək olar. ABŞ birinci nəsil 5-i "Le Car" adı ilə aldıqda, adi model də ön mühərrikli və ön ötürməli idi. Halbuki homologasiya üçün nəzərdə tutulan Turbo modeli mühərriki oturacaqların arxasına qoymuş və gücü arxa təkərlərə ötürmüşdü.
Bu tip avtomobillər üçün böyük bir bazar yoxdur, amma onların mövcud olmasına şadıq. Avtomobilin 2026-cı ildə satışa çıxarılması gözlənilir. Renault, siz bunu edərkən başqa bir orta mühərrikli Clio istehsal edə bilərsinizmi?