Aston Martin Valhalla istehsalı 2025-ci ilin ikinci rübündə başlayacaq.


11 dekabr 2024 651 Aston Martin
Aston Martin Valhalla istehsalı 2025-ci ilin ikinci rübündə başlayacaq.
Aston Martin Valhalla-nın yaranma hekayəsi 2019-cu ilə, AM-RB 003 konseptinə qədər gedib çıxır. Əgər bu adi vaxtlar olsaydı və adi bir avtomobil olsaydı, bu anda orta dövr yeniləməsindən danışırdıq. Ancaq Aston Martin, illərlə təxirə salınmaların ardından, nəhayət, gözlənilən orta mühərrikli superkarını təqdim edib. Gözləməyə dəyərdimi?

Bunun dəqiq cavabını yalnız sükanı arxasında bir qədər vaxt keçirdikdən sonra verə bilərik, amma statistikalar çox cəlbedicidir. Plug-in hibrid qüvvə qurğusundan 1,064 birgə at gücü əldə edilir, əvvəlki gözləntilərdən bir qədər daha çox. Əksər güc—817 at gücü—isti mühərrikin arxasında yerləşən 4.0-litrlik, ikiturbocu V8 mühərrikindən gəlir. Bu sadəcə DBX707-dən götürülən artıq təzyiq tətbiq edilmiş versiya deyil. Orada düz təyyarəli krank milindən istifadə edilir, yeni pistonlar dövr edir və quru çəndir yağlama sistemi mövcuddur. Xüsusi hazırlanmış kamshaftlar və yeni yanma sistemi var. Yenilənmiş turboşarjlar silindrləri doldurur.
Qalan güc üç elektrik mühərriki ilə təmin edilir. Birincisi, 8 sürətli cüt-qarışıqlı transmissiya ilə inteqrasiya olunub və əsasən starter və generator funksiyasını yerinə yetirir, batareyanı yükləyir. Digər iki mühərrik ön hissədə yerləşir və hər təkəri çevirərək bütün təkərli hərəkət təmin edir. Bu mühərriklər müstəqil işləyə bilər və yarış meydançasında tork vektorlaşdırma sehrini təmin edir, ya da EV rejiminə keçərək 8.6 mil məsafəni, saatda 80 mil sürətlə qət edə bilərsiniz. Elektrik rejimində yalnız ön mühərriklər aktivdir və Valhalla-nın geri yeri olmadığı üçün, bu mühərriklər superkarı geri sürür.
Hər şey bir yerdə işlədikdə, Aston Martin deyir ki, Valhalla 62 mph sürətini “tahmin edilən” 2.5 saniyəyə çatdırır. Pedalı tam basın və 217 mph sürətə çata bilərsiniz, bu rəqəm aktiv aero sistemi sayəsində mümkündür. Çox sayda sürüş vəziyyətində, böyük arxa qanad aşağı qalır ki, Valhalla-nın təmiz xarici dizaynı qorunsun. Yarış rejiminə keçdikdə, qanad dramatik şəkildə qalxır. Ön hissə də daha da uzanır, sürət saatda 149 mil olduqda maksimum 1,322 funt aerodinamik təzyiq yaradır. Bundan sonra, qanad bu qüvvəni qorumaq üçün avtomatik olaraq tənzimlənir.

Aston Martin-in İnteqrasiya Olunmuş Nəqliyyat Vasitəsi Dinamikası Nəzarət (IVC) sistemi bütün hesablamaları aparır və tənzimləmələri edir, buna həmçinin hava əyləc üçün qanadların tam uzadılması daxildir. IVC həmçinin asma, sükan, əyləc və tork vektorlaşdırma ilə də idarə edir, bunların hər biri dörd mövcud sürüş rejimi arasında dəyişir. Yarış rejimi isə, təbii ki, köməkçi funksiyaları söndürərək tam azad sürüş təcrübəsi təqdim edir. Digər iki seçim Sport+ və Sport-dur, bunlar Valhalla-nın standart rejimləridir.
Səhv edilməyən düz mühərrik forması altında beş-şaxəli arxa asma və F1-dən ilhamlanmış itələmə-çubuq ön asma var. İçəridə yerləşdirilən bu sistemlər elektrik mühərrikləri üçün yer açarkən daha yaxşı nəzarət təmin edir. Hər iki asma qurğusu, Valhalla-nın karbon monokokuna bağlanan alüminium alt çərçivələrə montaj olunub. Aston Martin, quru çəkisini 3,648 funt olaraq qeyd edir—üç mühərrikli AWD hibrid üçün pis deyil.

Brembo-nun altı pərdəli kaliperləri ön tərəfdə 16.1 düymlük karbon keramik diskleri sıxır, bu, istehsal edilmiş ilk Aston Martin modellərinə yerləşdirilən ən böyük əyləc sistemidir. Arxada 15.3 düymlük əyləclərlə dörd pərdəli kaliperlər var, 21 düymlük təkərlərin arxasında yerləşir. Ön tərəfdə isə 20 düymlük təkərlər mövcuddur, hamısı Valhalla-ya xüsusi Michelin Pilot Sport Cup 2 təkərləri ilə təchiz olunub.
İçərisi digər Aston Martin modellərinə nisbətən olduqca sadə görünür. Kəpənək qapıları, açıq karbon hissələrinin olduğu bir daxili ortaya qoyur və burada bir F1-inspirli qısa sükan var. Panel, kabinin eninə uzanan karbon lifli bir dəstəkdir və üzərində iki rəqəmsal ekran yerləşir. Döşəmə yüksəldilmişdir və oturacaqlar yarış tipli olmaqla arxaya əyilmə funksiyasına malikdir. Oturacaqlar, hər biri tək karbon lifli çərçivə ilə təmin edilmişdir. Lakin, bu avtomobilin rahatlıq imkanları da mövcuddur—xüsusən Bowers & Wilkins səs sistemi, Alcantara bəzəkləri, peyk naviqasiyası və Apple CarPlay.

“İdman avtomobillərinin növbəti nəsli tənqidçilər tərəfindən böyük təqdir alıb, indi isə biz portfelimizə ilk dəfə olaraq orta mühərrikli seriya istehsalı olan Aston Martin superkarını əlavə edirik, bu, həqiqətən sürücünün superkarıdır,"—deyib Aston Martin-in CEO-su Adrian Hallmark. "Kağız üzərində və yarışda Valhalla ən sürücü yönümlü, texnoloji baxımdan ən irəliləmiş superkarı təqdim edir, həqiqi hiperkar performansına malikdir və yolda isə hər hansı bir Aston Martin kimi istifadəyə yararlı və zövqlüdür. Bazarın ən zərif və həyəcanlı məhsulunu yaratmaq məqsədilə hazırlanmış unikal bir təklifdir.”

Xəbər qalereyası


Oxşar xəbərlər


Aston Martin bu il satış hədəfinə çatmayacaq.

Son onillikdə Aston Martin maliyyə problemləri ilə üzləşib. Lakin son vaxtlar şirkət Lourens Strollun rəhbərliyi altında vəziyyəti düzəltməyə başlayıb və DB12, DBX və Vantage kimi möhtəşəm yeni məhsullar təqdim edib. Bununla belə, son uğurlarına baxmayaraq, Britaniya idman avtomobili istehsalçısı bu il satış rəqəmlərinə çata bilməyəcək. Yeni ... Ardını oxu

Teqlər: Aston Martin