2025 Flying Spur - mükəmməl Bentley
26 noyabr 2024 227 Bentley

Yeni Bentley Flying Spur-da oxşar bir hissi yaşamaq mümkündür, bu avtomobil özünün Mələk Yolu qədər böyükdür. Arizona çölündə ən yaxşı dəriyə bürünmüş halda, ön oturacaq arxamı masaj edərkən, çox sürətli getdiyimi hiss etmirəm. Lakin sürətölçənə qısa bir baxış bunun əksini göstərir. Flying Spur-un sürətli olduğunu sadəcə ona baxaraq anlamazsınız. Dizayn bu il ilə keçən il arasında demək olar ki, dəyişməyib; ön hissədəki kiçik yeniləmələr və yeni 22 düymlük təkər seçimləri onu təravətli saxlayır, yalnız iki kiçik "Speed" nişanı ön bamperin hər iki tərəfində bu avtomobilin güclü performansını göstərən tək işarələrdir.
Uzun və gözəl kapot Flying Spur-un mühərrikini gizlədir: Yeni bir ikiturbosuz 4,0 litrlik V-8 plug-in hibrid mühərrik. Bentley bu ilin əvvəlində özünün ikonik W-12 mühərrikinin istehsalını başa çatdırdı və indi Bentayga, Continental GT və indi də Flying Spur bu plug-in hibrid sisteminə keçib.
Amma narahat olmayın, kosmos səyahətçiləri, Bentley burada batareya dəstəyi ilə mükəmməllik yaratdı. Porsche-in mühəndislik dəstəyi ilə, səkkiz sürətli ikili qəbuledici qutu ilə birləşdirilmiş bir elektrik mühərriki və 25,9 kVt·saat (xalis) batareya paketi Flying Spur-u 771 at gücü və 738 funt-fut moment ilə gücləndirir.
Dörd silindr az olmasına baxmayaraq, bu, şirkətin istehsal etdiyi ən güclü Flying Spur-dir. Mühərrik əvvəlki modeldən daha aşağı dövriyyə sürətlərində daha çox moment yaradır, daha yüksək maksimum momentə və bütün dövrə aralığında daha yüksək gücə malikdir. Bu əlavə güclə, əvvəlki avtomobildən altı saniyə daha tez 100 km/saat sürətinə çatır. Və nəhayət, 200 mph sürətini qazana bilməsə də, Flying Spur-un 285 km/saat maksimum sürəti hələ də kifayət qədər sürətlidir.
Bu altı rəqəmli super sedanla çöldə sürətlə gedərkən, heç cəhd etmədən qanunsuz sürətlərə çatmaq çox asandır. Bu avtomobilin o qədər gücü var ki; elektrik mühərrikinə görə aşağı dövrələrdə böyük bir moment və özünə güvənən V-8-dən enerji dalğası. Akseleratora azca toxunduğunuz zaman belə, mühərrik hissi olaraq sizi davamlı olaraq irəliləyir.
Amma ən təsir edici olan, nə qədər inanılmaz dərəcədə hamar olmasıdır. Carlos Santana və Rob Thomas bəlkə də bir damla gözyaşı tökərdi. Akseleratoru sıxarkən heç bir gecikmə yoxdur və elektrikli rejimdən hibrid rejimə keçəndə demək olar ki, heç bir tıxanma yoxdur. Hətta yüksək sürətlərdə də batareya gücü ilə yanacaq arasında heç bir qarşıdurma yoxdur.
Flying Spur-un təmiz elektrik rejimi, Avropada generous WLTP dövrü ilə 74 km (ABŞ-da ehtimal ki, 64 km) məsafəyə malikdir və 140 km/saat (və ya 75%-lik akselerator tətbiqi) sürətə qədər işləyir. Elektrik gücü ilə avtomobili yolda sürüşdürmək çox asandır, sadəcə akseleratora azca yüngülcə toxunmaq lazımdır. Və 11.0 kVt-lıq bir şarj cihazına qoşduqda, batareyanı doldurmaq üç saatdan az vaxt alır.
Əgər heç bir batareya gücü istifadə etmək istəmirsinizsə, yalnız V-8 mühərrikini işlətmək üçün Sport Hold rejimini seçin. 200 at gücü az olsa da, V-8 o qədər güclüdür ki, Flying Spur-u real sürətlə yola çıxarmağa yetər. Həm də çox yaxşı səslənir; ikili exhaust borularından gözəl bir narıncı səs çıxır. Arizona səhəri, soyuq bir başlama, Sant'Agata Bolognese-nin DNT-də açıqca izləri var.
Lakin bu avtomobil yalnız düz xətt üzrə sürət deyil. Flying Spur 2650 kq-lıq bir torpaq yaxtası üçün olduqca yaxşı idarə olunur. Mühərrik otağında dörd silindr az olduğu üçün ön hissədə daha az kütlə var, batareya isə baqaj yerində yerləşir və geriyə əlavə yük gətirərək tarazlığı yaxşılaşdırır. İlk dəfədir ki, Flying Spur-da bir qədər arxa tərəfə meyl var (48,3% ön, 51,7% arxa).
Bu, avtomobili Sedona-nın qırmızı daşlarla dolu yollarında manevr etməyi çox rahat edir. Yeni Performance Active Chassis, dörd təkərli sürüş, elektrikli məhdudlaşdırılmış sürüş fərqi və dörd təkərlə sükan dönməsi, 17,5 fut uzunluğundakı sedanı sürücüyə uyğunlaşdırmağa kömək edir. Sükan çox həssasdır və "üzmə" hissi yoxdur; Rolls-Royce-un istənilən məhsulundan daha yaxşı pedal çəkmək daha xoşdur.
Yeni ikili-klapamlı amortizatorlar gəzinti keyfiyyətinə çox müsbət təsir edir. Onlar Porsche Panamera-da tapılanlarla demək olar ki, eynidir və maraqlıdır ki, Chevrolet Colorado ZR2 Bison-un off-road yönümlü versiyasındakı ilə də bənzərdir. Onlar sıxılma və geriyə tullanmanı bir-birindən müstəqil idarə edir ki, bu da Sport rejimində daha sərt bir quruluş, lakin Comfort-da imza lüks sürüş keyfiyyəti təmin edir. Hətta ən kobud yolda belə, sürüş möhtəşəmdir - heç bir çuxur onu pozmur.
Dörd oturacaqdan birində oturmaq lüks bir təcrübədir, gözlənildiyi kimi. Hər taxtda təkmilləşdirilmiş Nappa dərisi ilə örtülmüş və xüsusi "3D" almaz naxışlı bir naxış var, bu da istilik və ventilyasiya üçün daha yaxşı perforasiya təmin edir. Əslində, onlar çox yumşaq deyil (bəlkə də daha çox vaxt lazımdır ki, yaxşıca yumşalsın), amma çox yaxşı şəkilləndirilib və rahatlıq üçün bir çox seçimə malikdir, o cümlədən yeni avtomatik pozulma düzəlişi, bu, əyilməyi aşkarlaya bilər və oturacaq mövqeyini sürətlə dəyişdirə bilər. Bentley deyir ki, bu, "qaralmış arxa"yı qarşısını alacaq, bu, səhrada bir neçə saatlıq yolda olduqca yaxşı işlədi.
Müasir rahatlıqlar arasında 12,3 düymlük bir ekran var, mərkəzi paneldə yaxşı görünür və istifadəsi asandır. O, simsiz Apple CarPlay və Android Auto dəstəyi ilə təchiz olunub və bir düyməni basmaqla panelə qapalı vəziyyətə gətirilir, orada tam uzunluqlu, açıq-içki qoz ağacından hazırlanmış bir şaquli taxt daşıyan ekran ortaya çıxır. Əyləncəli. İkinci sıradakı sərnişinlər, oturacaq nəzarətləri, kondisioner və "Flying B" loqosunun avtomobilin ön hissəsinə açılması və ya gizlədilməsi kimi əsas funksiyaları idarə etmək üçün kiçik bir planşetə sahibdirlər. Niyə? Çünki bu əyləncəlidir.
Gözlənildiyi kimi, bu miqyasda bir Bentley almaq kiçik bir sərmayə deyil. 2025 Flying Spur $276,450-dan başlayır (4,150 dollar çatdırılma haqqı daxil olmaqla) və opsiyalarla $330,540-a başa gəlir. Yüksək keyfiyyətli bir audio sistemi ($9,615), bu gözəl Neptune Blue metalik rəng ($8,665) və dəbli qatlanan ekran ($6,955) kimi bir neçə digər şey üçün əlavə ödəniş etməli olacaqsınız.
Amma Flying Spur Speed, bu qiymətə baxmayaraq hələ də bir anlaşma kimi hiss olunur. Yeni Rolls-Royce Ghost-a 330,000 dolları az ödəmək mümkün deyil, hətta müqayisəli bir Mercedes-Maybach S-Class 205,000 dollara başlayır, amma "çox yaxşı" opsiyalar əlavə edildikdən sonra. Və dürüstcə, bu avtomobillər Flying Spur ilə müqayisədə bütünlüklə əzəmətli bir təklif təklif etmir.
Boyutların kiçildilməsi və elektrikləşmə dövründə belə Bentley (və ya əslində Volkswagen-in daha böyük qrupu), W-12-nin sevilən modelinə nisbətən heç bir şəkildə aşağı olmayan bir güc quruluşu yaratdı. O, daha güclü, daha enerjili və effektivliklə uyğunlaşmağa çalışarkən bir az daha az yanacaq sərf edir. Həm W-12-nin olması, həm də olmaması fərq etməz, 2025 Flying Spur hələ də həqiqi bir Bentley olmalıdır.
Uzun və gözəl kapot Flying Spur-un mühərrikini gizlədir: Yeni bir ikiturbosuz 4,0 litrlik V-8 plug-in hibrid mühərrik. Bentley bu ilin əvvəlində özünün ikonik W-12 mühərrikinin istehsalını başa çatdırdı və indi Bentayga, Continental GT və indi də Flying Spur bu plug-in hibrid sisteminə keçib.
Amma narahat olmayın, kosmos səyahətçiləri, Bentley burada batareya dəstəyi ilə mükəmməllik yaratdı. Porsche-in mühəndislik dəstəyi ilə, səkkiz sürətli ikili qəbuledici qutu ilə birləşdirilmiş bir elektrik mühərriki və 25,9 kVt·saat (xalis) batareya paketi Flying Spur-u 771 at gücü və 738 funt-fut moment ilə gücləndirir.
Dörd silindr az olmasına baxmayaraq, bu, şirkətin istehsal etdiyi ən güclü Flying Spur-dir. Mühərrik əvvəlki modeldən daha aşağı dövriyyə sürətlərində daha çox moment yaradır, daha yüksək maksimum momentə və bütün dövrə aralığında daha yüksək gücə malikdir. Bu əlavə güclə, əvvəlki avtomobildən altı saniyə daha tez 100 km/saat sürətinə çatır. Və nəhayət, 200 mph sürətini qazana bilməsə də, Flying Spur-un 285 km/saat maksimum sürəti hələ də kifayət qədər sürətlidir.
Bu altı rəqəmli super sedanla çöldə sürətlə gedərkən, heç cəhd etmədən qanunsuz sürətlərə çatmaq çox asandır. Bu avtomobilin o qədər gücü var ki; elektrik mühərrikinə görə aşağı dövrələrdə böyük bir moment və özünə güvənən V-8-dən enerji dalğası. Akseleratora azca toxunduğunuz zaman belə, mühərrik hissi olaraq sizi davamlı olaraq irəliləyir.
Amma ən təsir edici olan, nə qədər inanılmaz dərəcədə hamar olmasıdır. Carlos Santana və Rob Thomas bəlkə də bir damla gözyaşı tökərdi. Akseleratoru sıxarkən heç bir gecikmə yoxdur və elektrikli rejimdən hibrid rejimə keçəndə demək olar ki, heç bir tıxanma yoxdur. Hətta yüksək sürətlərdə də batareya gücü ilə yanacaq arasında heç bir qarşıdurma yoxdur.
Flying Spur-un təmiz elektrik rejimi, Avropada generous WLTP dövrü ilə 74 km (ABŞ-da ehtimal ki, 64 km) məsafəyə malikdir və 140 km/saat (və ya 75%-lik akselerator tətbiqi) sürətə qədər işləyir. Elektrik gücü ilə avtomobili yolda sürüşdürmək çox asandır, sadəcə akseleratora azca yüngülcə toxunmaq lazımdır. Və 11.0 kVt-lıq bir şarj cihazına qoşduqda, batareyanı doldurmaq üç saatdan az vaxt alır.
Əgər heç bir batareya gücü istifadə etmək istəmirsinizsə, yalnız V-8 mühərrikini işlətmək üçün Sport Hold rejimini seçin. 200 at gücü az olsa da, V-8 o qədər güclüdür ki, Flying Spur-u real sürətlə yola çıxarmağa yetər. Həm də çox yaxşı səslənir; ikili exhaust borularından gözəl bir narıncı səs çıxır. Arizona səhəri, soyuq bir başlama, Sant'Agata Bolognese-nin DNT-də açıqca izləri var.
Lakin bu avtomobil yalnız düz xətt üzrə sürət deyil. Flying Spur 2650 kq-lıq bir torpaq yaxtası üçün olduqca yaxşı idarə olunur. Mühərrik otağında dörd silindr az olduğu üçün ön hissədə daha az kütlə var, batareya isə baqaj yerində yerləşir və geriyə əlavə yük gətirərək tarazlığı yaxşılaşdırır. İlk dəfədir ki, Flying Spur-da bir qədər arxa tərəfə meyl var (48,3% ön, 51,7% arxa).
Bu, avtomobili Sedona-nın qırmızı daşlarla dolu yollarında manevr etməyi çox rahat edir. Yeni Performance Active Chassis, dörd təkərli sürüş, elektrikli məhdudlaşdırılmış sürüş fərqi və dörd təkərlə sükan dönməsi, 17,5 fut uzunluğundakı sedanı sürücüyə uyğunlaşdırmağa kömək edir. Sükan çox həssasdır və "üzmə" hissi yoxdur; Rolls-Royce-un istənilən məhsulundan daha yaxşı pedal çəkmək daha xoşdur.
Yeni ikili-klapamlı amortizatorlar gəzinti keyfiyyətinə çox müsbət təsir edir. Onlar Porsche Panamera-da tapılanlarla demək olar ki, eynidir və maraqlıdır ki, Chevrolet Colorado ZR2 Bison-un off-road yönümlü versiyasındakı ilə də bənzərdir. Onlar sıxılma və geriyə tullanmanı bir-birindən müstəqil idarə edir ki, bu da Sport rejimində daha sərt bir quruluş, lakin Comfort-da imza lüks sürüş keyfiyyəti təmin edir. Hətta ən kobud yolda belə, sürüş möhtəşəmdir - heç bir çuxur onu pozmur.
Dörd oturacaqdan birində oturmaq lüks bir təcrübədir, gözlənildiyi kimi. Hər taxtda təkmilləşdirilmiş Nappa dərisi ilə örtülmüş və xüsusi "3D" almaz naxışlı bir naxış var, bu da istilik və ventilyasiya üçün daha yaxşı perforasiya təmin edir. Əslində, onlar çox yumşaq deyil (bəlkə də daha çox vaxt lazımdır ki, yaxşıca yumşalsın), amma çox yaxşı şəkilləndirilib və rahatlıq üçün bir çox seçimə malikdir, o cümlədən yeni avtomatik pozulma düzəlişi, bu, əyilməyi aşkarlaya bilər və oturacaq mövqeyini sürətlə dəyişdirə bilər. Bentley deyir ki, bu, "qaralmış arxa"yı qarşısını alacaq, bu, səhrada bir neçə saatlıq yolda olduqca yaxşı işlədi.
Müasir rahatlıqlar arasında 12,3 düymlük bir ekran var, mərkəzi paneldə yaxşı görünür və istifadəsi asandır. O, simsiz Apple CarPlay və Android Auto dəstəyi ilə təchiz olunub və bir düyməni basmaqla panelə qapalı vəziyyətə gətirilir, orada tam uzunluqlu, açıq-içki qoz ağacından hazırlanmış bir şaquli taxt daşıyan ekran ortaya çıxır. Əyləncəli. İkinci sıradakı sərnişinlər, oturacaq nəzarətləri, kondisioner və "Flying B" loqosunun avtomobilin ön hissəsinə açılması və ya gizlədilməsi kimi əsas funksiyaları idarə etmək üçün kiçik bir planşetə sahibdirlər. Niyə? Çünki bu əyləncəlidir.
Gözlənildiyi kimi, bu miqyasda bir Bentley almaq kiçik bir sərmayə deyil. 2025 Flying Spur $276,450-dan başlayır (4,150 dollar çatdırılma haqqı daxil olmaqla) və opsiyalarla $330,540-a başa gəlir. Yüksək keyfiyyətli bir audio sistemi ($9,615), bu gözəl Neptune Blue metalik rəng ($8,665) və dəbli qatlanan ekran ($6,955) kimi bir neçə digər şey üçün əlavə ödəniş etməli olacaqsınız.
Amma Flying Spur Speed, bu qiymətə baxmayaraq hələ də bir anlaşma kimi hiss olunur. Yeni Rolls-Royce Ghost-a 330,000 dolları az ödəmək mümkün deyil, hətta müqayisəli bir Mercedes-Maybach S-Class 205,000 dollara başlayır, amma "çox yaxşı" opsiyalar əlavə edildikdən sonra. Və dürüstcə, bu avtomobillər Flying Spur ilə müqayisədə bütünlüklə əzəmətli bir təklif təklif etmir.
Boyutların kiçildilməsi və elektrikləşmə dövründə belə Bentley (və ya əslində Volkswagen-in daha böyük qrupu), W-12-nin sevilən modelinə nisbətən heç bir şəkildə aşağı olmayan bir güc quruluşu yaratdı. O, daha güclü, daha enerjili və effektivliklə uyğunlaşmağa çalışarkən bir az daha az yanacaq sərf edir. Həm W-12-nin olması, həm də olmaması fərq etməz, 2025 Flying Spur hələ də həqiqi bir Bentley olmalıdır.
Xəbər qalereyası
Oxşar xəbərlər

2025 Bentley Flying Spur: Budur
Yeni hibrid V-8 ilə bu, Bentley-nin indiyə qədər istehsal etdiyi ən güclü sedanıdır. Bentley-nin əfsanəvi W-12 mühərriki göylərə gedən böyük tullantı sahəsinə doğru yola düşür (RIP). Onun yerinə daha çox gücə malik yeni hibrid V-8 gəlir. Bu quruluş ilk dəfə 2025-ci il Continental GT Speed-də debüt etdi və indi siz onu 2025-ci il Flying Spur ... Ardını oxu
Teqlər: Bentley